Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vandsø

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Vandsø »

AlwaysFCM skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCK-talent-vil-udlejes

- ikke plads på vores midtbane til 90 minutter. ;)
Kender ham ikk.. er han god nok?
Slet ikke en mulighed. Det ville være stik imod det som klubben står for, nemlig at udvikle egne talenter via akademiet og langsomt integrere dem på førsteholdet.
Det ville også være direkte svinsk overfor Mads Albæk, som jeg iøvrigt er sikker på har et meget større potentiale end Saban Özdogan(?).

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

os derfor jeg ikke siger der er plads, vi har jo albæk. - som jeg i øvrigt synes skal have mere spilletid, så han også kommer med til u21 em!

- Vores midtbane er jo også overfyldt, de kæmper jo om pladserne, men sådan skal det også være :roll:
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Özdogan ender sgu nok i 1. division; Viborg eller Hvidovre er mine bud.

Og godt det samme, han er ikke aktuel for os.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Tror i der sker noget i vores forsvar? eller bliver det et sats på bøge eller sivebæk, og så bak-albrech-julle? hvor sviatcenko fortsat er indskifter, og ipsa er backup også? for ellers kan jeg ellers ikke se hvad der skulle ske i transferen.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeg kunne godt se et salg af Ipsa være oppe over. Især hvis de store klubber vitterligt er interesserede, så er det bare gogogo.

Ellers tror jeg ikke, der sker det store. Thygesen er vel nok den mest interessante at følge. Jeg synes, han har markeret sig som en af de bedste spillere i efteråret, men der er ikke meget fedt ved at lade ham gå til sommer. Det kan Ørgaard heller ikke mene. Så hellere sælge ham nu, selvom det gør ondt. Men igen, hvis det på nogen måde er muligt at forlænge med Frank og Thyge, så er jeg helt klar for det. Man skal ikke undervurdere klubånd, og det ville sgu være hårdt at miste dem begge.

Det kan være, Ørgaard laver et Reid-salg med en af de unge stjerner. Who knows? Sidste transfervindue har lært os, at vi netop ikke kan regne med noget som helst, og at dét i den grad kan være positivt.

Genialiteterne fra sommeren bliver dog svære at gentage.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Thyge på vej til tyskland! ? ! ?

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-35 ... ml?forside

hmm.. ønsker egentligt ikke at sælge..Men ok vi må indrømme vi har en overfyldt midtbane!! så ok hvis der er penge i det så GO for it! ? :o :?

Ikke fordi penge er alt? og pengene i det er nok heller ikke ekstreme summer.. men hellere det end de skilles ved sommerferien og vi må afhænde ham transferfri... :o
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Thyge på vej til tyskland! ? ! ?

Indlæg af bobthebuilder_dk »

bobthebuilder_dk skrev:http://sporten.tv2.dk/article.php/id-35 ... ml?forside

Håber ikke det omhandler tiden efter sommerferien! (transferfri)

hmm.. ønsker egentligt ikke at sælge..Men ok vi må indrømme vi har en overfyldt midtbane!! så ok hvis der er penge i det så GO for it! ? :o :?

Ikke fordi penge er alt? og pengene i det er nok heller ikke ekstreme summer.. men hellere det end de skilles ved sommerferien og vi må afhænde ham transferfri... :o
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ikke blot må opgive ham transferfri... oveni skal han jo efter sigende have ca. 3. mio kr hvis han bliver til kontraktudløb.... så derfor hedder det jo måske ikke "kun" plus 500.000 (hvis vi nu siger det er prisen som Frankfurt vil betale) men i stedet +3,5 mio. kr.... og så er der oveni også den sparede løn.. (og den sparede løn kan jo så måske gives til Frank - ikke at jeg nødvendigvis mener de skal gives til Frank, men det er dog et muligt scenario).

Og nej, jeg ønsker helst heller ikke at sælge Thyge, men synes at det er det bedste alternativ, den økonomiske situation taget i betragtning. Vi har trods alt et stort minus at tage hensyn til.... og så ser jeg da hellere han ryger til Tyskland end til Brøndby ;)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Thygesen til udlandet i januar vil være godt på mange måder.

1. Han kommer ikke til at konkurrere direkte med os i en anden dansk klub.
2. Han får en ny chance for at bevise sit værd på den store scene.
3. En af de store lønninger bliver skåret væk; kun et halvt år, men lidt har også ret.
4. Klubben kan (formentlig) spare den dyre sign-off.
5. Evt. transfersum kan lægges i kassen, omend det nok er ikke er meget pga. kontraktudløbet.
6. Jakob Poulsen står alligevel klar til foråret.
7. Albæk kan komme i betragtning igen; godt for hans EM-muligheder.

Det vil selvfølgelig også betyde, at vi mister en særdeles dygtig fodboldspiller med hjertet på rette sted. En anfører på og uden for banen. Men hvis det skal være sådan, så har Thyge virkelig udtjent sin værnepligt. Han fortjener eventyret, og jeg har kun godt at sige om ham.

Edit: Seneste nyt om rygtet: http://www.bold.dk/nyt/Frankfurt-Thygesen-nej-tak

Der er heller ingen, der siger, det partout skal være Frankfurt. Det er positivt i sig selv, at hans navn florerer i medierne. :)

Brugeravatar
Hekler

Transferrygter angående FCM og så historier om transfers.

Indlæg af Hekler »

Er det bare mig eller høre en nyhedshistorie om at fx. Thygesen forhandler ikke til i sin egen tråd? Det er jo ikke et rygte hvis der er en artikel hvor agenten siger der forhandles??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Acebone

Re: Transferrygter angående FCM og så historier om transfers.

Indlæg af Acebone »

Hekler skrev:Er det bare mig eller høre en nyhedshistorie om at fx. Thygesen forhandler ikke til i sin egen tråd? Det er jo ikke et rygte hvis der er en artikel hvor agenten siger der forhandles??
Hmmm:
TV2 skrev:- Jeg har ingen kommentarer til, om Mikkel Thygesen forhandler med andre klubber. Han har en kontrakt med FC Midtjylland, og han er glad for at være i klubben, siger Thygesens agent Mads Bach Lund til sporten.tv2.dk.
Det er vel stadig på rygtebasis. Hvis du kigger i mit seneste indlæg, kan du også se, at Frankfurt faktisk er ude at afvise rygtet.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Thygesen-i ... -Frankfurt

Det har vel bare været rygter så .. Men det lukker ikke for at, et salg af thyge ikke er usandsynligt.

Og som nævnt ovenfor, så er midtbanen overbefolket. Men thyge er bare så vigtig på det her FCM-hold!!!
FC Midtjylland

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

så er han altså heller ikke vigtigere.... han kan godt erstattes med andre spillere, Jakob Poulsen, Mads Albæk etc. Desuden er han en dyr herre at have gående i vores nuværende situation... Jeg vil savne ham, helt klart, men jeg vil satme også være ked af det hvis han smutter gratis til sommer.. og pt må jeg indrømme, at hvis ikke der er råd til både thyge og frank, så er der på den korte bane mere brug for frank...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg ser gerne han bliver, men gør han ikke så kan han absolut erstattes. Som nævnt har vi allerede spillerne til pladserne. Vi skal heller ikke glemme at Thyge har været utroligt svingende i sit spil gennem lang tid, han sluttede dog året her af med en god periode.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Men det der er med thyge er, at han stadig skaber den fede stemning på holdet også.. Men dertil har Jakob poulsen jo også noget rutine. Hvis thyge skal afsted, håber jeg også det er nu, og ikke til sommer. Og at det i så fald bliver en udenlandsk klub.. det der også flest penge i.
FC Midtjylland

Låst