I 19 kampe for os i Europa har Kaba scoret sølle 3 mål. Derudover har han lavet 3 assists for os. Det synes jeg ikke er ophidsende stats.
Med det ræsonnement, så skal Løssl vel også ad h til? Han har da aldrig scoret i Europa.
Der er flere ting i en kamp end mål og assists.
Er det ikke at sammenligne æbler og pærer ? Lössl bliver målt ud fra clean sheets og redninger. Kaba spiller i den modsatte ende, og hans slutprodukt må da være målestok for om han gør det godt eller ej? Kaba har ikke været kampafgørende for os i Europa.
Kaba bliver også målt af klubben på andet end mål og assist. Så du er jo enig med mig. Problemet et at fans stort set kun måler angribere på mål og assists.
Uden Kaba, havde vi ikke mødt Liverpool eller Ajax.
Kaba er en ganske god spiller, problemet var altid attituden. Jeg synes faktisk han er dygtig til at tage bolden ned og fordele den udover at være farlig. Han har dog problemer med timingen og placeringsevne ved hovedstød, det er vel der han mangler mest.
Jeg glæder mig meget til at se opstillingen i dag! det kan give et hint om hvordan og hvem TT vil spille.
Hvis vi 'kun' får det samme, som vi har givet for ham, så har vi haft udgiften til sign on bonus, løn mv., uden rigtigt at få noget for vores penge.
Men måske det bedste i situationen, at lade ham komme videre og få afsluttet den historie..
Gad vide om der er en tilbagekøbsklausul.. Ellers virker det lidt spøjst at sende tre unge spillere afsted til samme klub, uden nogen der nævnes noget om købspris..
Texel, Nibe og Moreno er vel bare ren teknikalitet ift. hvorvidt det er leje eller permanent. Der er vel regler om hvor mange spillere man max må udleje etc. Derfor fremstår det som “permanente” aftaler.
Får vi behov for én eller flere af dem i fremtiden, er de jo retur med et fingerknips.
Vi har åbenbart et godt øje til Lucas Hey. Passer nok også bedre som den spillende CB ved siden af Ingasson/Juninho, men synd hvis Juninho bliver sorteper
Vi har åbenbart et godt øje til Lucas Hey. Passer nok også bedre som den spillende CB ved siden af Ingasson/Juninho, men synd hvis Juninho bliver sorteper
Optimalt skal vi vel have 4-5 CB’er til de to pladser?
Typemæssigt:
Duelspiller - Ingis og Juninho
Sikringsspiller - og gerne spilopbyggee: Gartenmann & ?? Hey?
Der skal nok blive kampe til alle. Men ja en skam vores to bedste CBer er samme type.
Udviklingsspiller: Ortiz eller Diao?
TT ude i dag og sige at han ønsker sig at få en mand ind på højre back pga Joels skade.
Det bekræfter fuldstændig og igen mit gode kald herinde, mht. at Rømer formentlig bliver primært luftet i loungen og ikke på HB samt at Texel så åbenbart ikke er god nok. TT beder ergo om kvalitet til at skiftes med Dalsgaard på positionen, som mon ikke at vi kan forvente og vente spændt på dygtig højre back inden vinduet smækker i. Jeg syntes det fedt.
Edit: Kan Lucas Hey spille højre dør, er det nok ham man har udset sig i første omgang og går efter pt som medierne skriver.
TT ude i dag og sige at han ønsker sig at få en mand ind på højre back pga Joels skade.
Det bekræfter fuldstændig og igen mit gode kald herinde, mht. at Rømer formentlig bliver primært luftet i loungen og ikke på HB samt at Texel så åbenbart ikke er god nok. TT beder ergo om kvalitet til at skiftes med Dalsgaard på positionen, som mon ikke at vi kan forvente og vente spændt på dygtig højre back inden vinduet smækker i. Jeg syntes det fedt.
Edit: Kan Lucas Hey spille højre dør, er det nok ham man har udset sig i første omgang og går efter pt som medierne skriver.
“ Kan Lucas Hey spille højre dør..”
Det kan han ikke.
“ Kan Lucas Hey spille højre dør..”
Det kan han ikke.
Lyngby spillere tager altid til Fcn. De er trygheds mennesker.