Transfer Vinter 2014/2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer Vinter 2014/2015

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Boom pusic er vores ! http://t.co/3o3TeNCKuv
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

fanman

Indlæg af fanman »

Spændende signing, der er allerede sagt meget positivt om Puisc, jeg er ikke uenig i det, men synes det her giver flashbacks.

Det lugter en lille smule af David Nielsen, han skal dælme lære at styre det temperament, vi har i forvejen problemer nok med advarsler og udvisninger.

Spændende hvornår vi får ham at se, ryger han på et fly til Portugal med det samme?

Jeg har ikke lige læst op på Pusic, men hvis prisen er presset i bund på ham, hvorfor sælger Esbjerg så? Hvornår havde han kontraktudløb? Har de ikke kun hentet Kevin Mensah fra Viborg ind i offensiven, så er de da klart svækkede. De mangler vel ikke allerede penge efter deres Europa eventyr og salget af Eddi Gomes, eller har jeg overset noget fuldstændigt?

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

fanman skrev:Spændende signing, der er allerede sagt meget positivt om Puisc, jeg er ikke uenig i det, men synes det her giver flashbacks.

Det lugter en lille smule af David Nielsen, han skal dælme lære at styre det temperament, vi har i forvejen problemer nok med advarsler og udvisninger.

Spændende hvornår vi får ham at se, ryger han på et fly til Portugal med det samme?

Jeg har ikke lige læst op på Pusic, men hvis prisen er presset i bund på ham, hvorfor sælger Esbjerg så? Hvornår havde han kontraktudløb? Har de ikke kun hentet Kevin Mensah fra Viborg ind i offensiven, så er de da klart svækkede. De mangler vel ikke allerede penge efter deres Europa eventyr og salget af Eddi Gomes, eller har jeg overset noget fuldstændigt?
Fordi han har en frikøbsklausul på 7.5 millioner DKK
Høvdingen af Herning

fanman

Indlæg af fanman »

Saemala skrev:
fanman skrev:Spændende signing, der er allerede sagt meget positivt om Puisc, jeg er ikke uenig i det, men synes det her giver flashbacks.

Fordi han har en frikøbsklausul på 7.5 millioner DKK
Tak :D

oros

Indlæg af oros »

Ja, du overser dette:
http://www.bt.dk/fodbold/esbjerg-bekrae ... ga-rivaler
Sakset herfra:
Og sent fredag aften bekræftede Esbjerg handlen, der angiveligt indbringer vestjyderne 7,5 millioner kroner.
Nu går fiskerne sq i selvsving!!

fanman

Indlæg af fanman »

Nu da vi har fået på plads hvad jeg overser sådan en træt fredag aften efter en lang uge på jobbet, hvad så med de andre spørgsmål.

Har vi plads til en spiller som ham? Det giver mig som sagt minder om både David Nielsen, men også Zidan (Minderne om Zidan er så også mindst ligeså positive som de er negative)

Og hvornår ser vi ham? Jeg er kan ikke vente, er super spændt :)

Se lige hvor mange gange FC Midtjylland kommer til at gå igen på topscorerlisten!
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/superligaen/

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

fanman skrev:Nu da vi har fået på plads hvad jeg overser sådan en træt fredag aften efter en lang uge på jobbet, hvad så med de andre spørgsmål.

Har vi plads til en spiller som ham? Det giver mig som sagt minder om både David Nielsen, men også Zidan (Minderne om Zidan er så også mindst ligeså positive som de er negative)

Og hvornår ser vi ham? Jeg er kan ikke vente, er super spændt :)

Se lige hvor mange gange FC Midtjylland kommer til at gå igen på topscorerlisten!
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/superligaen/
Af de 7 øverste vil 4 af dem være FCM'ere og den ene (Hvilsom) tidligere! Det vidner i den grad om en offensiv med kvalitet!

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Et godt bud er, at han støder til truppen søndag, hvis lægetjekket bliver klaret i morgen. De personlige vilkår er også på plads, så det er kun lægetjekket der mangler. Så vi ser ham måske allerede i kamp på tirsdag :)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Så skal vi bare have lejet Paul ud..

Han er jo nede som 4. Valg og har brug for noget fast spilletid for at fortsætte sin udvikling.. Håber meget at han bliver udlejet og kommer stærkere tilbage.. Håber i hvert fald ikke at han bliver solgt eller får lov til at gå ..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Har lige nydt hans 9 scoringer på videoen her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5422202

Han ligner en rigtig goalgetter, han kan score fra alle vinkler og gerne lidt udefra. Det ligner seriøs konkurrence til Duncan, når de begge er klar.

Spændende! Det er sjovt at være klubben med økonomiske muskler :mrgreen:

De kunne passende leje Paul ud til Esbjerg nu.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Egentlig også fedt at se ham skælde ud, i det andet link på videoen. Det er vinder-attitude, sådan skal en rigtig angriber reagere på ikke at få bolden, når man er fuldstændig fri :mrgreen:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tjah. 7,5 mio synes jeg er en overordentlig høj pris for en gut som ham. Hans kvaliteter på Esbjergs hold i efteråret var tydelige. Men passer han ind hos os? Skal han spille sammen med Duncan? Så skal systemet ændres, hvilket jeg ikke tror på. Skal han dele angrebspladsen med ham? Der vil næppe være bogen af de to der finder sig til rette på bænken. Og hvor passer Marcos ind i ligningen?
Efter Kadlec rygtet må jeg indrømme at dette er lidt en blød mellemvare i mine øjne. Der er et øjeblikkeligt pres på manden mht. at præstere fra start. Bare det ikke ender som den sidste angriber vi hentede i Esbjerg....
Lad os håbe han gør min skepsis til skamme og jeg lærer at elske ham med tiden. Velkommen til Pusic.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

DenStolteJyde skrev:Så skal vi bare have lejet Paul ud..

Han er jo nede som 4. Valg og har brug for noget fast spilletid for at fortsætte sin udvikling.. Håber meget at han bliver udlejet og kommer stærkere tilbage.. Håber i hvert fald ikke at han bliver solgt eller får lov til at gå ..
Hvis du kigger indlæggene igennem, så skriver jeg også at han med stor sandsynlighed spiller i Hobro i foråret ;) Men enig, selvfølgelig skal Paul udlejes, men det har omvendt ingen interesse haft for klubben før der var en ny angriber på plads, hvilket der NÆSTEN er nu.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jesper BW1100 skrev:Lad os håbe han gør min skepsis til skamme og jeg lærer at elske ham med tiden. Velkommen til Pusic.
Det kommer nok i takt med målene. Som forhåbentlig kommer. Det er sandt; der er et vist pres.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 skrev:Tjah. 7,5 mio synes jeg er en overordentlig høj pris for en gut som ham. Hans kvaliteter på Esbjergs hold i efteråret var tydelige. Men passer han ind hos os? Skal han spille sammen med Duncan? Så skal systemet ændres, hvilket jeg ikke tror på. Skal han dele angrebspladsen med ham? Der vil næppe være bogen af de to der finder sig til rette på bænken. Og hvor passer Marcos ind i ligningen?
Efter Kadlec rygtet må jeg indrømme at dette er lidt en blød mellemvare i mine øjne. Der er et øjeblikkeligt pres på manden mht. at præstere fra start. Bare det ikke ender som den sidste angriber vi hentede i Esbjerg....
Lad os håbe han gør min skepsis til skamme og jeg lærer at elske ham med tiden. Velkommen til Pusic.
Enig mht. prisen, men omvendt har vi også set at hvis man vil hente spillere fra andre Superliga-klubber, så ligger prisen bare noget højrere. Og uanset hvordan han præsterer, så viser det også omverdenen at vi virkelig mener det, og at det ikke bare er tom snak, når de udtaler at vi ville spille med om mesterskabet hver sæson.

Hvad angår systemer, spilletid osv. er jeg bare glad for, at det ikke bliver min hovedpine. Man kan næsten håbe, at Duncan også er skadet 50% af tiden til foråret. Men mon ikke der er en dybere mening med denne signing, end vi på stående fod kan se. Han kan spille ved siden af Duncan, han kan spille alene - ligesom Duncan. Nu er Duncan heller ikke længere selvskrevet i start-11, hvilket også vil presse ham til at præstere endnu bedre.

Jeg tror vi skal have tiltro til Benhams scoutsystem og vores scoringteam, selvom jeg er enig i dine betragtninger om at Kadlec alt andet lige er et noget større navn end Martin Pusic.

Låst