Nej, ingen tvivl om, at der blev strøget et navn på ud-blokken grundet den skade.Noe skrev:Så skal Marco Larsen i hvert fald ingen steder i dette vindue.
Skadestuen
Re: Skadestuen
Har vi hørt noget om Duncan? Han spiller tilsyneladende ikke med i opstartskampene indtil videre. Skade, plasticbane, andet?
Og så gør det mig altid nervøs, når Petter ikke er med: http://fcm.dk/nyheder/start-11-mod-ik-start
Og så gør det mig altid nervøs, når Petter ikke er med: http://fcm.dk/nyheder/start-11-mod-ik-start
Enig det virker bekymrende. Pione og Banggård er vel med u-hold? Jeg savner også Sly?Noe skrev:Har vi hørt noget om Duncan? Han spiller tilsyneladende ikke med i opstartskampene indtil videre. Skade, plasticbane, andet?
Gentager lige herNoe skrev:Har vi hørt noget om Duncan? Han spiller tilsyneladende ikke med i opstartskampene indtil videre. Skade, plasticbane, andet?
FCM kalder det at han spares grundet 'fysisk efterslæb'. Tror det dækker over, at han ikke var helt skadesfri til sæsonopstarten og derfor ikke er i samme form som de andre. Desuden er det nok ikke utænkeligt at man sparer ham for kamp på kunstgræs, når man kender hans skadehistorik.
Tak.Kent skrev:Gentager lige herNoe skrev:Har vi hørt noget om Duncan? Han spiller tilsyneladende ikke med i opstartskampene indtil videre. Skade, plasticbane, andet?
FCM kalder det at han spares grundet 'fysisk efterslæb'. Tror det dækker over, at han ikke var helt skadesfri til sæsonopstarten og derfor ikke er i samme form som de andre. Desuden er det nok ikke utænkeligt at man sparer ham for kamp på kunstgræs, når man kender hans skadehistorik.
Ed: Ups, kan se at vi kører i to tråde..
Sly er bare syg med halsbetændelse. Petter spares fordi han har mærket lidt i baglåret.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvor slemt er Erik Sviatchenkos skade som han pådrog sig i sidste træningskamp? Hvor lang tid før han forventes at være klar igen.
I følge HF i lørdags, så skal han scannes i dag. Worst case er 3-4 uger.TrueWolfMidt skrev:Hvor slemt er Erik Sviatchenkos skade som han pådrog sig i sidste træningskamp? Hvor lang tid før han forventes at være klar igen.
Erik beskriver det selv (håbefuldt vil jeg tro) således på hans Facebook-side for et lille døgn sidenKent skrev:I følge HF i lørdags, så skal han scannes i dag. Worst case er 3-4 uger.TrueWolfMidt skrev:Hvor slemt er Erik Sviatchenkos skade som han pådrog sig i sidste træningskamp? Hvor lang tid før han forventes at være klar igen.
"Status på min skulderskade er at vi håber på max en uges ro. Den røg kun delvist af led og det er meget positivt!
Det var smertefuldt men regner stærkt med jeg er klar den 23 februar Skal spille det guld til Heden med FC Midtjylland"
Når man ser på Erik, så må man spørge sig selv om han fysisk har det der skal til for en international karrierer, det havde Salami, Femi, Janssen mv. ikke.
Samme melding her, dog med lidt flere detaljer: http://www.bold.dk/nyt/uheldig-sviatche ... noeddeskal974 skrev:Erik beskriver det selv (håbefuldt vil jeg tro) således på hans Facebook-side for et lille døgn sidenKent skrev:I følge HF i lørdags, så skal han scannes i dag. Worst case er 3-4 uger.TrueWolfMidt skrev:Hvor slemt er Erik Sviatchenkos skade som han pådrog sig i sidste træningskamp? Hvor lang tid før han forventes at være klar igen.
"Status på min skulderskade er at vi håber på max en uges ro. Den røg kun delvist af led og det er meget positivt!
Det var smertefuldt men regner stærkt med jeg er klar den 23 februar Skal spille det guld til Heden med FC Midtjylland"
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Ja Erik ender med at gro fast her, hvis ikke han bliver skaderne kvit snart.
Dagens HF melder om at Pione ventes klar til kamp i weekenden. Erik er stadig usikker, mens Rilwan har en drilsk sene-skade, der muligvis kan koste ham hele foråret....
Arrrrrrrrrrrgh! Hvorfor f..... er de fløjpladser ikke blevet sikret i efteråret? Vi kan stille et helt hold af målmænd og angribere...Kent skrev:Dagens HF melder om at Pione ventes klar til kamp i weekenden. Erik er stadig usikker, mens Rilwan har en drilsk sene-skade, der muligvis kan koste ham hele foråret....