Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper75

Re: Forstærkninger!

Indlæg af Jesper75 »

Mon ikke det er på opfordring fra Kuhn, de 2 har arbejdet sammen i Aab.

Måske ikke lige en drømmeangriber, men han er sikkert en billig lodseddel, og får han gang i sin uortodokse spillestil tiltrækker han modstanderen masser af opmærksomhed, så bliver der plads til Ilsø ;)

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

dan ls skrev:Ulvene lurer på Hübertz

Hvad sker der for det, synes ikke det er en mand som vi kan bruge...!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 214897.ece
Imo et helt håbløst køb som ikke kommer til at forstærke andet end reserveholdet i FCM og det er lige meget hvor billig han så end er.

Henter man Hübertz, så er der godt nok ikke megen tro på Fagerberg eller Kim Christensen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper75 skrev:Mon ikke det er på opfordring fra Kuhn, de 2 har arbejdet sammen i Aab.
Men han har jo ingen plads i truppen. Igen: enten så ryger der 2-3 angribere fra overskudslageret ellers er der ingen mening i at hente PH. Han kan udelukkende være billig fyld i truppen.
Selv hvis vi det er fordi vi er ved at sælge Frank, så kan jeg ikke forestille mig, at PH ville skulle spille.
Jeg tror sgu ikke på det.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Poul Hubertz vil være et skod køb, og kun endnu engang kan man undre sig over hvad vi har brugt pengene til Ken på og Kim også, jeg håber man tror på de offensive muligheder man får med Ken Ilsø, og man har set spillere blomstre op med nye spillere og nye øjne og kan være at Ken er manden som kan spille ken rigtigt.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Poul Hübertz skal aldrig og jeg siger ALDRIG trække en FCM-trøje over hovedet. Manden er 32 år gammel, sat af et middelmådigt 1. divisionshold og derudover hamrende elendig. Det må da være årets joke?!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Tror historien er plantet hos EB..... måske fordi vi lurer på en anden... Husk på igår hvor alle snakkede Macena indtil klokken 22 hvor det lige pludselig var Ilsø der var på plads :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Jens Mikkelsen

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Jeg tror til gengæld at Issey er købt i FCN og sendt til Horsens for en mill fordi Gil er på vej væk !! Måske hertil.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg har altid haft et godt øje til Poul Hübertz, en ret uortodoks angriber som laver de skøreste ting, han havde et kæmpe talent som aldrig er blevet forløst.
Men.. jeg synes nu nok tiden er løbet fra ham, jeg tvivler på han som 32 årig kan hæve sit niveau så meget der kræves, hvis han skal være stand-in for Frank. Det risikerer at blive Kim Christensen2.

Måske er det bare et trick fra Ørgaards side, for at lægge pres på Horsens her de sidste timer af "vinduet"?

dan ls

Indlæg af dan ls »

Jeg håber godt nok at det er grunden, gil ville være helt perfekt til vores hold så jeg krydser fingre for at det bliver gil og ikke ph..!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Noget kunne tyde på at Gilberto kan forlade Horsens!
http://www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?263333

De har ihvertfald sikret sig Farran fra FCN, enten bruger de pengene fra Rawez Lawan ellers også går der ikke lang tid før JØ præsenterer Gil i den stribede ulvetrøje.

Personlig tror jeg ikke der bliver hentet mere, men hvis GIL bliver præsenteret må jeg sige at optimismen og troen på vores vision er styrket markant..

Jens Mikkelsen

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Lupus1999 skrev:Noget kunne tyde på at Gilberto kan forlade Horsens!
http://www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?263333

De har ihvertfald sikret sig Farran fra FCN, enten bruger de pengene fra Rawez Lawan ellers også går der ikke lang tid før JØ præsenterer Gil i den stribede ulvetrøje.

Personlig tror jeg ikke der bliver hentet mere, men hvis GIL bliver præsenteret må jeg sige at optimismen og troen på vores vision er styrket markant..
Prøv og læs mit indlæg mester

Brugeravatar
Hausser

Hübertz

Indlæg af Hausser »

På Bold.dk der omtales Hübertz, af AB-fans, som værende reserve i klubben og som en spiller der kun har spillet fra start når andre har været skadet. Hvis man henter en gammel udtjent reserve fra en 1. divisionsklub så er der godt nok et eller andet helt galt, forhåbentlig er det er bare en rigtig dårlig joke..

Simon

Indlæg af Simon »

Og så har vi hentet ham for resten af året ifølge fcm.dk

Hmm

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

:shock: Poul Hübertz ?

Endnu en fadæse af Ørgaard - den engang så fremragende mand er blevet dødvægt...

Vi forbereder os tydeligvis på nedrykningen :roll:
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Undrer mig at det ikke er Ørgaard som står sammen med ham, på billedet :) Mon han er andetsteds og forhandler om spillersalg elle ?
Senest rettet af Rooney 1. sep 2009, 21:57, rettet i alt 1 gang.

Besvar