Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Sylvester

Re: Brøndbys optur

Indlæg af Sylvester »

Ravnen skrev:Ja de har brugt rigtig mange penge på "forstærkninger", ulig den ellers smukke tanke om "Det nye Brøndby". Med den fart de bruger penge, er det godt de har noget kapital at starte med ;-)
Så ved jeg kan se, har de da stadig 7-8 purunge spillere inde omkring holdet, alle med meget frekvent spilletid? Hvor mange har vi?

Angående økonomien, så lad være med pille mere i det, den sprænger op i hovedet på jer.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sylvester skrev: Så ved jeg kan se, har de da stadig 7-8 purunge spillere inde omkring holdet, alle med meget frekvent spilletid? Hvor mange har vi?
http://www.bold.dk/nyt/FCM-AaB-og-AGF-b ... f-egen-avl

Noe

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:
Angående økonomien, så lad være med pille mere i det, den sprænger op i hovedet på jer.
Så man må ikke kommentere på Brøndbys hasarderede strategi, fordi vi selv lider økonomisk? Come on..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Noe skrev:
Sylvester skrev:
Så man må ikke kommentere på Brøndbys hasarderede strategi, fordi vi selv lider økonomisk? Come on..
Du må gerne syntes noget andet, men syntes det er utrolig dårlig stil at pege fingre når egen forretning har det langt værre. Vi er jo rent Nordisk Fejr til sammenligning.

Sten og glashus.

Men du mener altså noget andet?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jesper BW1100 skrev:
Sylvester skrev: Så ved jeg kan se, har de da stadig 7-8 purunge spillere inde omkring holdet, alle med meget frekvent spilletid? Hvor mange har vi?
Kan ikke se det ændrer ved pointen? Mange af BIFs spillere er rigtigt unge, mens vores efterhånden ikke kan betegnes som talenter mere, bortset fra Pione, Marco, Banggaard og dem på deres alder.

BIF har faktuelt, en stort kuld helt unge spillere, flere end os, omkring holdet, med jævn spilletid.

Noe

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:
Du må gerne syntes noget andet, men syntes det er utrolig dårlig stil at pege fingre når egen forretning har det langt værre. Vi er jo rent Nordisk Fejr til sammenligning.
Det de to klubber har til fælles er, at vi har været, og stadig er afhængige af at velvillige investorer kaster store millionbeløb efter os. Det bliver der altså ikke nogen god løbende fodboldforretning ud af.

Forskellen er, at mens Brøndby fortsat lever på første klasse, så har vi (af nød) skruet voldsomt ned. Det er forbruget af egne talenter det bedste eksempel på. Hvornår har vi sidst investeret dyrt? Duncan og Bak er vist de eneste vi stadig afskriver på? Jeg synes i høj grad godt man kan kritisere BIF for ikke at lære af sine fejl, også selvom vi stadig betaler regningen for eget overforbrug. Der er jo heller ikke nogle herinde der sviner ÅB for deres økonomi. De er (selv om det er hårdt at indrømme), et meget godt eksempel til efterfølgelse.
Sten og glashus.

Men du mener altså noget andet?
Det er jo svært, når vi slet ikke er enige i præmissen. Vi har et økonomisk efterslæb ja, men det er sgu svært at se, hvad man lige nu kan gøre så meget anderledes. Spare mere? Det koster sportsligt, og dermed økonomisk. Tjene mere? Det er lettere sagt end gjort i det økonomiske klima vi har. Bruge egne talenter? Nå ja.

Jeg ser frem til løsningsforslag fra dig, selv om det givetvis bliver svært, med udgangspunkt I at vi har DK's ringeste ledelse, træner, marginalspillere og ungdomsafdeling.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Noe skrev:
Forskellen er, at mens Brøndby fortsat lever på første klasse, så har vi (af nød) skruet voldsomt ned. Det er forbruget af egne talenter det bedste eksempel på. Hvornår har vi sidst investeret dyrt? Duncan og Bak er vist de eneste vi stadig afskriver på? Jeg synes i høj grad godt man kan kritisere BIF for ikke at lære af sine fejl, også selvom vi stadig betaler regningen for eget overforbrug. Der er jo heller ikke nogle herinde der sviner ÅB for deres økonomi. De er (selv om det er hårdt at indrømme), et meget godt eksempel til efterfølgelse.

Jeg ser frem til løsningsforslag fra dig, selv om det givetvis bliver svært, med udgangspunkt I at vi har DK's ringeste ledelse, træner, marginalspillere og ungdomsafdeling.

Du ignorerer at FCM havde buldret derudaf i nøjagtig samme forbrugsmønster som BIF og gjorde det lang tid efter man var løbet tør for penge. Kun flere feberredninger på målstregen har reddet klubben. FCM har kun ændret strategi af nød.

Nu har BIF hentet over 200 millioner kr og de investerer igen spilletruppen. Tror du virkelig at FCM bare havde sat dem i banken?

Jeg syntes kun man skal kritisere andre for noget, som man ved man ikke selv (FCM) ville gøre, såfremt de havde mulighederne for det, og derfor virker kritikken underligt malplaceret.

Og så er jeg ikke den der skal komme med løsningsforslag. Ud kan jo ikke bare sejle mig 2/3 ud over vandfaldet og så bebrejde mig at jeg ikke kan komme med konstruktive løsninger til en redning ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:
Du ignorerer at FCM havde buldret derudaf i nøjagtig samme forbrugsmønster som BIF og gjorde det lang tid efter man var løbet tør for penge. Kun flere feberredninger på målstregen har reddet klubben. FCM har kun ændret strategi af nød.

Nu har BIF hentet over 200 millioner kr og de investerer igen spilletruppen. Tror du virkelig at FCM bare havde sat dem i banken?
Det er jo bare et postulat fra din side, og som sådant er det ret svært at tage seriøst. Men ja, hvis sponsorindtægterne var halveret, og udsigterne til store spillersalg og gratis tur i CL var forduftet, så ville jeg forvente noget mere mådehold end de viser i BIF lige nu.

I øvrigt ignorerer du, at FCM har skiftet både direktion og bestyrelse siden overforbruget. Men det er jo også bare en detalje.
Og så er jeg ikke den der skal komme med løsningsforslag. Ud kan jo ikke bare sejle mig 2/3 ud over vandfaldet og så bebrejde mig at jeg ikke kan komme med konstruktive løsninger til en redning ;)
Men er du den, der er i en position til bare at svine alt og alle omkring klubben hele tiden? Fint med en vagthund, men der er jo ikke ret meget bund i din kritik, når du ikke anviser en anden vej. Og det gælder jo ikke bare økonomien: Sidste år ved den her tid ville du jo næsten sparke både Riddersholm og Duncan ud på røv og albuer.

Du er jo smart og velformuleret nok, Sylvester. Kom nu ind i kampen med nuanceret kritik i stedet for det der forkælede fanvrøvl.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Noe skrev:Det er jo bare et postulat fra din side, og som sådant er det ret svært at tage seriøst. Men ja, hvis sponsorindtægterne var halveret, og udsigterne til store spillersalg og gratis tur i CL var forduftet, så ville jeg forvente noget mere mådehold end de viser i BIF lige nu.

I øvrigt ignorerer du, at FCM har skiftet både direktion og bestyrelse siden overforbruget. Men det er jo også bare en detalje.
Det er da langt højere grad et postulat fra din side at vi ville vise mådehold såfremt vi have penge. Ud over en ny bestyrelse som var og er tvunget af omstændigheder, hvad begrunder du det så i? Jeg kan begrunde det i historik. Penge på bankbogen = uhæmmet overforbrug og langt ind i krisen hvor indtægterne var ved at forsvinde, brugte man jo stadig sindsygt mange penge. Hvem husker ikke den komiske investering i nye LED-bander og den kontrakt man tilbød Bak og gjorde ham til ligaens dyreste dansker?

Hvis vi have fået 200 millioner kr. på bankbogen, havde vi investeret massivt i truppen. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Stod jeg for butikken, ville jeg lad sparekniven ramme akademiet, som stadig ikke har skabt et gennembrud på førsteholdet siden Rilwan for 3+ år siden. Jeg syntes hele tilgangen til akademiet er forvrøvlet. Hvem siger man får bedre talenter ved at bruge 10 millioner frem for 5 millioner på den del?

Så vil jeg også lukke den afrikanske forbindelse ned, som nu er nu gået hen og blevet et taberprojekt som alle malede skækscenarier omkring. Spillere kommer til i tribevis, for allesammen at ryge retur igen. Drop det, desværre :(

Jeg ville være ansvarlig og lukke håndbolden, det koster mange penge hvert år og der er ingen synergi-effekter overhovedet i det. Tværtimod bliver vi ved med at gå tilbage på sponsorsiden og der er ingen der gå igen fra fodbold til håndbold. Spar det væk.

Så skal det samlede mandskab reduceres. Hvorfor er man stadig gennemsnit 120 mand til at drive en fodbold- og håndbold klub? Vi må leve med at vi ikke har 15 angrebstrænere og 20 eventfolk.

Den strategi bør kunne spare 8-10 millioner og så er indtægterne ved at balancere med udgifter.

Indtægterne er sværere, men får man styr på egen butik og stadig kan levere på fodboldbanen, tror jeg på at sponsorerne nok skal komme tilbage..

Jesper BW1100

Sylvester skrev:
Jesper BW1100 skrev:
Kan ikke se det ændrer ved pointen? Mange af BIFs spillere er rigtigt unge, mens vores efterhånden ikke kan betegnes som talenter mere, bortset fra Pione, Marco, Banggaard og dem på deres alder.

BIF har faktuelt, en stort kuld helt unge spillere, flere end os, omkring holdet, med jævn spilletid.
Lad os sammenligne lidt. Grænsen for talent er sat som 21 årig:

Brøndbys A-trup

Lukas Hradecky - Etableret
Michael Almebäck - Etableret
Khalid Boulahrouz - Etableret
Daniel Stenderup - Etableret
Martin Albrechtsen - Etableret
Martin Ørnskov - Etableret
Thomas Kahlenberg - Etableret
Alexander Szymanowski - Etableret
Simon Makienok - Etableret
Martin Bernburg - Etableret
Kenneth Zohore - 19 år - 11 kampe - mest som indskifter (lejet)
Frederik Holst - 19 år - 13 kampe - Fast mand i starten, nu reserve
Oke Akpoveta - 21 år - Ingen kampe
Mikkel Thygesen - Etableret
Michael Falkesgaard - Etableret
Riza Durmisi - 19 år - 15 kampe - stort set fast mand
Lebogang Phiri - 19 år - 8 kampe - mest som indskifter
Christian Nørgaard -19 år - 7 kampe - mest som reserve
Dario Dumic - 21 år - 11 kampe - kampe i starten af sæsonen - reserve nu
René Joensen - 20 år - Ingen kampe
Ferhan Hasani - Etableret
Patrick da Silva - 19 år - 5 kampe - reserve
Franck Semou - 21 år - Ingen kampe
Kristian Andersen - 19 år - 1 kamp
Mads Nielsen - 19 år - Ingen kampe
Maikon Orellana - 20 år - Ingen kampe
Andrew Hjulsager - 18 år - 11 kampe - Fast mand i starten, nu reserve
Quincy Antipas - Etableret

FCMs A-trup

Jonas Lössl - Etableret
Jakob Haugaard - 21 år - Ingen kampe
Oliver Korch - 19 år - Ingen kampe
Santiago Hernán Villafañe - Etableret
Kolja Afriyie - Etableret
Jesper Juelsgård – Etableret
Erik Sviatchenko - Etableret
Ragnar Sonni Nattestad - 19 år - 2 kampe - Reserve (kun indskiftet)
Patrick Banggaard Jensen - 19 år - 15 kampe - Fast mand
Kristian Bak Nielsen - Etableret
Frederik Møller - 20 år - 4 kampe - Reserve (kun indskiftet)
Petter Andersson - Etableret
Danny Olsen - Etableret
Eyjolfur Hedinsson - Etableret
Pione Sisto - 18 år - 11 kampe - Fast i starten, reserve nu
Andre Rømer - 20 år - 8 kampe - Reserve (også startpladser)
Johannes Madsen - 20 år - 1 kamp - Reserve (kun indskiftet)
Rilwan Hassan - Etableret
Isaac Oliseh - 20 år - 1 kamp - Reserve (kun indskiftet)
Musefiu Ashiru - 19 år - 1 kamp - Reserve (kun indskiftet)
Izunna Arnest Uzochukwu - Etableret
Morten "Duncan" Rasmussen - Etableret
Tim Janssen - Etableret
Marco Larsen - 20 år - 9 kampe - Fast mand bortset fra skadesperiode
Paul Onuachu - 19 år - 4 kampe - Reserve (kun indskiftet)
Sylvester Igboun - Etableret
Jeppe Curth - Etableret
Frank Kristensen - Etableret
(Jonas Gemmer) - 17 år - 1 kamp - Fortsat U/19 spiller. Hans ene kamp fra start.

Sammenligning:
Talenter under 21 år i truppen: Brøndby = 14. FCM = 13
Talenter under 21 år med "fast" spilletid (minimum 10 kampe - skader undtaget): Brøndby = 5. FCM = 3
Talenter under 21 år med spilletid i ligaen i år: Brøndby = 9. FCM = 11
Talenter, som pt. er fast i start 11'eren: Brøndby = 1 (Durmisi) FCM = 2 (Marco, Banggaard)

Konklusion:
Både BIF og FCM har mange unge spillere i truppen. Brøndby har haft flere med regelmæssig spilletid, mens FCM har haft flest på banen baseret på antal.
Brøndbys indkøb har dog medført at deres foretrukne start 11'er pt. kun indeholder 1 talent mod vores 2.
Alt i alt ganske lige i mine øjne.

Jesper BW1100

Sylvester skrev: Stod jeg for butikken, ville jeg lad sparekniven ramme akademiet, som stadig ikke har skabt et gennembrud på førsteholdet siden Rilwan for 3+ år siden. Jeg syntes hele tilgangen til akademiet er forvrøvlet. Hvem siger man får bedre talenter ved at bruge 10 millioner frem for 5 millioner på den del?
Pione og Marco vil jeg nu begge mene har skabt sig et fint gennembrud i denne sæson.
Dernæst skal vi huske på at spillere som Victor Fischer, Lasse Vigen, Morten Knudsen og Joachim Andersen alle er solgt til udenlandske klubber før deres mulige gennembrud for en fin slat penge.
Dernæst har vi en hel række spillere pt. i førsteholdstruppen der har potentialet til at tage skridtet også i form af bl.a. Frederik Møller, Andre Rømer og Sonni Nattestad.
Så at fornægte akademiets betydning kan man ingenlunde. Men hvorvidt resultaterne ville være det samme med en halvering i det årlige forbrug skal jeg ikke gøre mig klog på....

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jesper BW1100 skrev:Lad os sammenligne lidt. Grænsen for talent er sat som 21 årig:

Brøndbys A-trup

Lukas Hradecky - Etableret
Michael Almebäck - Etableret
Khalid Boulahrouz - Etableret
Daniel Stenderup - Etableret
Martin Albrechtsen - Etableret
Martin Ørnskov - Etableret
Thomas Kahlenberg - Etableret
Alexander Szymanowski - Etableret
Simon Makienok - Etableret
Martin Bernburg - Etableret
Kenneth Zohore - 19 år - 11 kampe - mest som indskifter (lejet)
Frederik Holst - 19 år - 13 kampe - Fast mand i starten, nu reserve
Oke Akpoveta - 21 år - Ingen kampe
Mikkel Thygesen - Etableret
Michael Falkesgaard - Etableret
Riza Durmisi - 19 år - 15 kampe - stort set fast mand
Lebogang Phiri - 19 år - 8 kampe - mest som indskifter
Christian Nørgaard -19 år - 7 kampe - mest som reserve
Dario Dumic - 21 år - 11 kampe - kampe i starten af sæsonen - reserve nu
René Joensen - 20 år - Ingen kampe
Ferhan Hasani - Etableret
Patrick da Silva - 19 år - 5 kampe - reserve
Franck Semou - 21 år - Ingen kampe
Kristian Andersen - 19 år - 1 kamp
Mads Nielsen - 19 år - Ingen kampe
Maikon Orellana - 20 år - Ingen kampe
Andrew Hjulsager - 18 år - 11 kampe - Fast mand i starten, nu reserve
Quincy Antipas - Etableret

FCMs A-trup

Jonas Lössl - Etableret
Jakob Haugaard - 21 år - Ingen kampe
Oliver Korch - 19 år - Ingen kampe
Santiago Hernán Villafañe - Etableret
Kolja Afriyie - Etableret
Jesper Juelsgård – Etableret
Erik Sviatchenko - Etableret
Ragnar Sonni Nattestad - 19 år - 2 kampe - Reserve (kun indskiftet)
Patrick Banggaard Jensen - 19 år - 15 kampe - Fast mand
Kristian Bak Nielsen - Etableret
Frederik Møller - 20 år - 4 kampe - Reserve (kun indskiftet)
Petter Andersson - Etableret
Danny Olsen - Etableret
Eyjolfur Hedinsson - Etableret
Pione Sisto - 18 år - 11 kampe - Fast i starten, reserve nu
Andre Rømer - 20 år - 8 kampe - Reserve (også startpladser)
Johannes Madsen - 20 år - 1 kamp - Reserve (kun indskiftet)
Rilwan Hassan - Etableret
Isaac Oliseh - 20 år - 1 kamp - Reserve (kun indskiftet)
Musefiu Ashiru - 19 år - 1 kamp - Reserve (kun indskiftet)
Izunna Arnest Uzochukwu - Etableret
Morten "Duncan" Rasmussen - Etableret
Tim Janssen - Etableret
Marco Larsen - 20 år - 9 kampe - Fast mand bortset fra skadesperiode
Paul Onuachu - 19 år - 4 kampe - Reserve (kun indskiftet)
Sylvester Igboun - Etableret
Jeppe Curth - Etableret
Frank Kristensen - Etableret
(Jonas Gemmer) - 17 år - 1 kamp - Fortsat U/19 spiller. Hans ene kamp fra start.

Sammenligning:
Talenter under 21 år i truppen: Brøndby = 14. FCM = 13
Talenter under 21 år med "fast" spilletid (minimum 10 kampe - skader undtaget): Brøndby = 5. FCM = 3
Talenter under 21 år med spilletid i ligaen i år: Brøndby = 9. FCM = 11
Talenter, som pt. er fast i start 11'eren: Brøndby = 1 (Durmisi) FCM = 2 (Marco, Banggaard)

Konklusion:
Både BIF og FCM har mange unge spillere i truppen. Brøndby har haft flere med regelmæssig spilletid, mens FCM har haft flest på banen baseret på antal.
Brøndbys indkøb har dog medført at deres foretrukne start 11'er pt. kun indeholder 1 talent mod vores 2.
Alt i alt ganske lige i mine øjne.
Syntes det er et rigtigt fint indlæg og jeg ser igen ingenting der bestrider min pointe. Folks kritik herinde, gik på om BIF ikke satsede på talenter og du kom altså frem til en uafgjort mellem FCM og BIF og afhængigt af hvilke parametre du vurderer på, mener jeg ikke det er forkert.

Eneste jeg er uenig i er at du kalder Marco fast i startopstillingen, for det mener jeg ikke han er når alle er klar.

Holst, Durmisi, Phiri, Nørgaard, Zohore, Hjulsager og (Da Silva) har alle fået regulær spilletid som U-20 spillere og bortset fra Da Silva, tror jeg nok de alle skal komme til at spille en del resten af året også.

I FCM har Pione, Banggaard, Marco og Rømer fået mange spilletid og forventer de gør det resten af året også. Resten vil være af nød.

Nørgaard og Zohore er ikke egen avl, lige som Banggaard ikke er det for FCM.

Kogt ned, så kan man ikke finde grundlag for at sige at BIF ikke satser på talenterne.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sylvester skrev: Stod jeg for butikken, ville jeg lad sparekniven ramme akademiet, som stadig ikke har skabt et gennembrud på førsteholdet siden Rilwan for 3+ år siden. Jeg syntes hele tilgangen til akademiet er forvrøvlet. Hvem siger man får bedre talenter ved at bruge 10 millioner frem for 5 millioner på den del?
Er det dig, Hessel?
Har du bemærket, at der er kommet home-grown regler, som har betydet at større klubber fisker talenter hos mindre før de bliver 18 år? Har du bemærket at vi - og andre dansker klubber - derfor har solgt en hel del unge spillere tidligere end før? Tror du det er en af forklaringerne på, at vi ser knap så mange store talenter nu. Vi selv har vel i de sidste 3 år solgt spillere for ca. 25 mio kr direkte fra akademiet - mest prominent er naturligvis Fischer, som vel nok lige have klaret cuttet til førsteholdet, hvis han var blevet i klubben. Desuden er Pione, Rømer og Marco Larsen vel også spillere, der er relativt tæt på gennembrud. Men siden akademiet startede i sin tid er konkurrencen blevet større, og derfor er det sværere at begå sig - især når de bedste så bliver hentet til udlandet i en tidlig alder. Men der er ingen tvivl om, at akademiet er både en sportslig og økonomisk succes set over sin levetid - og det vil være totalt åndssvagt at skifte strategi grundet 1-2 lidt svage årgange.
Sylvester skrev:Så vil jeg også lukke den afrikanske forbindelse ned, som nu er nu gået hen og blevet et taberprojekt som alle malede skækscenarier omkring. Spillere kommer til i tribevis, for allesammen at ryge retur igen. Drop det, desværre :(
Hvilke spillere er det, der kommer i stribevis og ryger retur igen? Uden at kende de nøjagtige tal, så er jeg ret sikker på, at vi over en årrække ser flere gennembrud fra vores afrikanske spillere end fra spillere som vi henter dyrere ind på transfers. Efter dommen der gjorde at vi først måtte hente dem om som 18-årige er dette projekt naturligvis blevet mindre lukrativt, men samtidigt har det jo også haft behov for at omstille sig, så der bliver bygget mere på dem nede i Nigeria, inden vi henter dem som 18-årig. Uden at have førstehåndsviden om det, så mener jeg at have hørt, at de seneste vi har fået op anses som værende fuldt på højde med de tidligere gode årgange. Folk der har mere kendskab til dette, må gerne supplere mig - men vi har da trods alt en ret suveræn topscorer i U19 iblandt.
Sylvester skrev: Jeg ville være ansvarlig og lukke håndbolden, det koster mange penge hvert år og der er ingen synergi-effekter overhovedet i det. Tværtimod bliver vi ved med at gå tilbage på sponsorsiden og der er ingen der gå igen fra fodbold til håndbold. Spar det væk.
Det er jeg så enig med dig i - men det burde være gjort for flere år siden. Faktum er dog også, at det bliver lukket, såfremt det ikke går i 0 senest i denne sæson.
Sylvester skrev: Så skal det samlede mandskab reduceres. Hvorfor er man stadig gennemsnit 120 mand til at drive en fodbold- og håndbold klub? Vi må leve med at vi ikke har 15 angrebstrænere og 20 eventfolk.
Nu skal du huske, at spillere jo også er ansatte, så når du trækker førsteholds-trupperne + de andre kontraktansatte spillere fra, så dækker det altså en del. Desuden er det jo fuldstændig ligegyldigt hvor mange ansatte vi har - det handler om hvor meget de får i løn. Og der er der altså markant forskel fra den yngste akademispiller, der får 5.000 kr om måneden til den dyreste spiller i truppen. Du kan fyre mange angrebstrænere uden det rykker noget som helst i regnskabet.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

[quote="Kent"]

Hej Kent, jeg er bemærket de nye regler omkring talenter og dermed også de ændrede konditioner for at drive talentudvikling. Hvorfor forholder FCM sig ikke til det?

Desuden, FCM spejler sig nærmest i hvor mange penge man bruger på akademiet. For mig er det ikke en parameter i dig selv og jeg syntes man skal til at overveje om ikke andre får mere for penge.

Angående afrikanerne, kan du vel selv tæller. Der var vel været ca. 10 styk igennem siden Rilwan slog igennem som den sidste. Af dem er der Oliseh, Musifiu og Paul tilbage. Kan ikke huske navnene, men Adebayox2, Francis, Noah, Princewill osv. har alle været her og er sendt retur og der har været adskillige andre.

Oliseh står bag Izunna, Femi, Rømer, Mads Pedersen og selv Danny Olsen på dm. Det er meget tydeligt han ikke slår igennem.

Musifu? Hmm, syntes også han er langt tilbage i køen og det er altid et skidt tegn når man omskoler andre for at bruge dem i stedet.

Paul. Stor uortodoks og det er vel hans chance, for alt andet halter jo. Syntes også der er bekymrende at man giver den gamle massør spilletid fremfor at satse på ham.

Alt i alt, så ser jeg ikke det voldsomme talent i nogen af dem. Er der andre der gør det?

Syntes vi bliver nødt til at afslutte det kapitel.

Mht. antallet af ansatte, så giver det ikke mening kun at snakke om løn. Når andre virksomheder får halveret omsætningen, fastholder man jo ikke samme antal medarbejdere. Der skal skæres mere og dybere og der er mulighed for det.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Sylvester skrev: Mht. antallet af ansatte, så giver det ikke mening kun at snakke om løn. Når andre virksomheder får halveret omsætningen, fastholder man jo ikke samme antal medarbejdere. Der skal skæres mere og dybere og der er mulighed for det.
Problemet er at andre virksomheder har et fysisk produkt, som de tjener penge på. Vores produkt er de ansatte. Fyrer vi unødigt blandt vores ansatte, gør vi vilkårene dårligere for vores produkt. Dermed risikerer vi at produktet bliver dårligere og dermed en mindre indtægt. Med andre ord en negativ spiral.

Besvar