Vil ikke forsvare spillet i aften, for det var sku for at sige det mildt, ikke særlig godt.EnSurUlv skrev: ↑14. mar 2017, 00:06Som vi spiller nu har vi hverken en chance eller noget real at gøre i Europa.
Så vi må håbe det bliver markant bedre i de sidste kampe her.
Ikke bare én men alle de sidste.
Det betyder ikke at vi skal vinde over FCK men at spillet skal forbedres makant.
Jeg kan ikke se hvor Thorup har flyttet spillet eller nogle enkelte spillere.
Men omvendt kan man se hvor 'tilfældigt' eller hvor meget små detaljer kan gøre.
Hvis Riis havde scoret på hans header, vi havde trukket et straffe en af 1000 gange vi rendte rundt i feltet, eller AaB ikke scorede på deres eneste angreb hvor de fik sat mere end 2 kombinationer sammen, havde det været en anden fornemmelse.
Men det var ikke en god kamp i aften, og er enig i vi ikke burde have vundet den. Men f.eks. Viborg kampen følte jeg vi burde have vundet, men sådan er der så meget.
Hvis vi tager perspektivet med et skridt tilbage synes jeg bestemt i Thorups periode i klubben, at spillere som NK, Duelund, Riis, Novak, Rilwan, Andsensen m.fl. har taget et step op.
Sparv er på hans evig høje niveau, når han ellers spiller.
Synes faktisk også en spiller som Rømer spiller rigtig godt, men når holdet ikke helt spiller, kan han godt ende med at komme til at se dum ud. Også fordi han påtager sig rollen som skraldemand, men synes faktisk han gør det godt.
Det er en speciel tid, for der er ingen KBB, Sviatchenko eller Duncan på banen, til gengæld er det NK, Riis, Duelund, Paul osv. der skal trække meget af det.
Så kan man diskutere om ledelsen har gjort det godt nok, ved ikke at lave en mere flydende udskiftning. Måske-måske ikke.
Men glæder mig til at se holdet når årgang 97 har fået et år mere under bæltet, håber dog ved den søde grød ikke det kommer til at stå i vejen for europæisk bold.