Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Jesper BW1100 »

sebastian94 skrev:Sælg Borring og hent løvenkrands :D

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ske-tilbud
Bare nøjes med at sælg Borring..

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jesper BW1100 skrev:
sebastian94 skrev:Sælg Borring og hent løvenkrands :D

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ske-tilbud
Bare nøjes med at sælg Borring..
Med det niveau Borring holder pt., vil ikke en gang Haunstrup Mini Zoo købe ham til giraf-buret...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lupus1999 skrev:Jeg mener åbenlyst at der er to spillere vi skal hente.. Kan man ikke forlænge med Brian Priske, så skal man forsøge at hente en transferfri Johnny Thomsen til den højreback.

Priske har overrasket mig positivt, og har vist at han har niveauet. Men alderen er ikke med ham, og derfor er det værd at overveje hvorvidt man bare 'automatisk' skal forlænge med ham, eller om man ikke lige skal kigge på alternativerne. I det spil er Johnny Thomsen bestemt interessant som afløser for Priske.
Lupus1999 skrev:Dernæst, så kunne det være genialt at forsøge at hente Djiby Fall. Han har et år tilbage af sin kontrakt når han vender tilbage til 'Rusland den 1.januar. Han må kunne købes OK billigt. som vel er mellem 8-12 millioner.
Fall er naturligvis interessant, men jeg er også sikker på, at han er for dyr. Det er meldt ud, at Franks afløser skal findes i et af de 2 næste vinduer, men i den forbindelse er det vel værd at se lidt på de ting, der er sket de sidste måneder - for mig ser det nemlig ud til, at planen er, at Franks afløser ikke skal være en 'Frank'-type.

For det første forsøgte vi at hente Macena i sidste vindue og for det andet er Kuhn begyndt at spille uden Frank. To ting der indikerer, at vi er ved at skifte koncept, og ikke længere vil have den traditionelle opstilling med en stor targetmand med en bevægelig spiller ved sin side. Ergo er det måske andre typer end Fall, Janssen, Duncan eller Søren Larsen vi skal se efter som Franks afløser.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Kent skrev:Fall er naturligvis interessant, men jeg er også sikker på, at han er for dyr. Det er meldt ud, at Franks afløser skal findes i et af de 2 næste vinduer, men i den forbindelse er det vel værd at se lidt på de ting, der er sket de sidste måneder - for mig ser det nemlig ud til, at planen er, at Franks afløser ikke skal være en 'Frank'-type.

For det første forsøgte vi at hente Macena i sidste vindue og for det andet er Kuhn begyndt at spille uden Frank. To ting der indikerer, at vi er ved at skifte koncept, og ikke længere vil have den traditionelle opstilling med en stor targetmand med en bevægelig spiller ved sin side. Ergo er det måske andre typer end Fall, Janssen, Duncan eller Søren Larsen vi skal se efter som Franks afløser.
Især fordi det bliver helt ufatteligt svært at finde en spiller som Frank, der er så frygtet i hovedspillet, hvilket nok også er den største grund til, at han har kunnet holde pladsen så længe.
For han er vitterligt ikke nogen charmetrold når han får bolden i fødderne

Brugeravatar
Hekler

Lidt om Ipsa.

Indlæg af Hekler »

Nogen der kan se det, jeg har bøvl med den version af Flash selv.

http://transfermarkt.tv./de/uebersicht/ ... eigen.html
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

974

Re: Lidt om Ipsa.

Indlæg af 974 »

Hekler skrev:Nogen der kan se det, jeg har bøvl med den version af Flash selv.

http://transfermarkt.tv./de/uebersicht/ ... eigen.html
Prøv kompabilitetsvisning hvis du har det på din pc

Nuvel

han starter med at fortælle lidt om manglende spilletid og succes i Cottbus, og skiftet til FCM primært handlede om at spille og at den danske liga eftersigende skulle være god.
Han kunne så evt komme tilbage til bundesligaen

2 år i Danmark - 62 kampe spillet og godt tilfreds med det
Nu bedre spiller end i Cottbus - føler sig bedre rustet til bundesliga og en bedre liga i europa
I sommer var der vist snakke om at skifte til Bielefeld - FCM var ikke villige til at sælge til Bielefeld - det var ellers en god chance for at komme til en god tysk klub (2. bundesliga ) men nu må jeg bare vente - men ville ellers gerne

West Ham skulle være interesseret ?
Ja men det kunne ikke blive aktuelt at komme til England pga manglende kampe for A-landsholdet ( Kroatien er ikke i EU heller )
Nu er det bare at kigge fremad og træne videre
Lige nu arbejdes der på at få et slovensk pas?
Ja, måske kan han få et slovensk pas, og derved kunne spille for Slovenien, men lige nu ved han ikke hvad det bliver til - det er planen, men vi må vi se hvad det bliver til

En god klub for ham kunne være en bundesligaklub eller en klub som West Ham, men det vigtigste for ham er dog at spille, og tage endnu et skridt i karrieren
Ipsa følger bundesligaen på tv hver uge, og vil gerne tilbage til bundesligaen, og gøre en bedre figur end det han præsterede i Cottbus :-)
Drømmeholdet er der hvor han kan spille men HSV kunne være spændende men alle klubber i bundesligaen ville være interessante

Fik ikke helt fat i om der blev sport om han havde en bestemt forening han ville tilhøre i Danmark ( om han evt ville spille i en anden klub? ) - men det havde han ikke

Der blev ønsket held og lykke og sagt farvel :-)

Det skulle vist være nogenlunde det der blev sagt i udsendelsen

forzajuvebianconeri

FCM syner finsk keeper

Indlæg af forzajuvebianconeri »

Der var 3 keepere med til den afsluttende træning i dag søndag. Udover Jonas & Kasper, var det så vidt jeg fik fat i, en ung finsk keeper - vist nok Jukka Lehtovaara
http://www.uefa.com/uefaeuro2012/teams/ ... index.html

Han skulle være en meget spændende keeper, som har trænet med nogle gange i denne uge og vist er i spil til reserveholdskampen på tirsdag.

Vandsø

Re: FCM syner finsk keeper

Indlæg af Vandsø »

forzajuvebianconeri skrev:Der var 3 keepere med til den afsluttende træning i dag søndag. Udover Jonas & Kasper, var det så vidt jeg fik fat i, en ung finsk keeper - vist nok Jukka Lehtovaara

Han skulle være en meget spændende keeper, som har trænet med nogle gange i denne uge og vist er i spil til reserveholdskampen på tirsdag.
Hentede ham engang til FCM i FM - han var klasse! :D

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

forzajuvebianconeri skrev:Der var 3 keepere med til den afsluttende træning i dag søndag. Udover Jonas & Kasper, var det så vidt jeg fik fat i, en ung finsk keeper - vist nok Jukka Lehtovaara

Kun mig som tænker : bye bye Jonas ??
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Gizmo aka Jeff skrev:

Mon ikke de fleste klubber som kunne vaere interesserede i Lossl ville vente et par saesoner foer de henter en ret uproevet ung keeper - Han faar jo masser af spilletid og udvikler sig jo ogsaa derfor

974

Indlæg af 974 »

Mazter81 skrev:
Gizmo aka Jeff skrev:

Mon ikke de fleste klubber som kunne vaere interesserede i Lossl ville vente et par saesoner foer de henter en ret uproevet ung keeper - Han faar jo masser af spilletid og udvikler sig jo ogsaa derfor
Næ det er da ikke videre sandsynligt, synes jeg..

Mange større klubber vil jo hellere selv udvikle de unge spillere, så de passer bedst i deres eget kram
Derudover er der også den faktor om hvor længe de tør vente

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det lyder til at Priske stopper ved lejeaftalens ophør: http://onside.dk/nyheder/superligaen/pr ... ub-til-mig

Låst