Forstærkninger!
Re: Forstærkninger!
Rigtig fint at få disse 2 forstærkninger. Har intet set til MA i flere år, men hvis han rammer sit tidligere niveau har han alderen til at blive generalen i forsvaret og forhåbentlig få sat skik på Reid.
Ilsø er helt sikkert en forstærkning.
Forhåbentligt kan de bringe noget positiv energi i truppen.
Desuden god forlængelse med Leon og udlejningen af Oliseh.
Rigtig god sidste handelsdag!
Ilsø er helt sikkert en forstærkning.
Forhåbentligt kan de bringe noget positiv energi i truppen.
Desuden god forlængelse med Leon og udlejningen af Oliseh.
Rigtig god sidste handelsdag!
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
VI gik glip af en MEGET billig klassesigning!
Sakset fra bold.dk:
Der er tradition for mange handler mellem Getafe og Real Madrid, og nu har Getafe købt backen Miguel Torres på Bernabeu.
Real Madrid har investeret massivt i truppen sommeren over, og indkøbet af Alvaro Arbeloa i Liverpool giver nu Getafe mulighed for igen at købe aflagte spillere i kongeklubben.
Mandag lykkedes det Michael Laudrups tidligere klub at hente den alsidige back Miguel Torres. Ifølge spanske medier har 23-årige Torres skrevet en fem-årig kontrakt, mens Getafe har sluppet i underkanten af 15 kroner for at få aftalen på plads.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor fanden var Ørgaard ikke med i kampen om ham, når han var såå billig?
Sjov fejl fra blod.dk
Der er tradition for mange handler mellem Getafe og Real Madrid, og nu har Getafe købt backen Miguel Torres på Bernabeu.
Real Madrid har investeret massivt i truppen sommeren over, og indkøbet af Alvaro Arbeloa i Liverpool giver nu Getafe mulighed for igen at købe aflagte spillere i kongeklubben.
Mandag lykkedes det Michael Laudrups tidligere klub at hente den alsidige back Miguel Torres. Ifølge spanske medier har 23-årige Torres skrevet en fem-årig kontrakt, mens Getafe har sluppet i underkanten af 15 kroner for at få aftalen på plads.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor fanden var Ørgaard ikke med i kampen om ham, når han var såå billig?
Sjov fejl fra blod.dk
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
super dag på kontoret af Ørgaard, 2 kanon forstærkninger, og sikke en konkurrence det gir på holdet især på den centrale midtbane da Ilsø sikkert er købt ind til Thyges plads og han må ned og kæmpe om pladsen centralt. Mon ikke vi vil se en mere generel fast system 4 3 3 med direkte vings som skal søge mere og direkter ind i feltet, og ilsø som kreatør og selvfølgelig målscorer og må forventre han kan lave samme antal som i Sønderjyske.
Super at de to handler kom i hus. Albrechtsen bliver forhåbentlig den lederfigur vi har sukket efter.
Ilsø er jo nok den mest spændende spiller herhjemme overhovedet, han kan noget med en bold som vi sjældent ser danske spillere kunne. Jeg forstår faktisk ikke Brøndby, troede virkelig de ville hente Ilsø, men så tog de i stedet Bernburg, og af de to synes jeg klart Ilsø er den bedste, Bernburg har slet ikke den magi i sit spil.
Jeg nærer dog stadig en lille håb om at Gilberto Macena også følger trop, det kan jo være Ørgaard kører en psykologisk spil på Horsens, nu da Ilsø handlen er officiel, meget kan stadig ske inden transfervinduet lukker.
Ilsø er jo nok den mest spændende spiller herhjemme overhovedet, han kan noget med en bold som vi sjældent ser danske spillere kunne. Jeg forstår faktisk ikke Brøndby, troede virkelig de ville hente Ilsø, men så tog de i stedet Bernburg, og af de to synes jeg klart Ilsø er den bedste, Bernburg har slet ikke den magi i sit spil.
Jeg nærer dog stadig en lille håb om at Gilberto Macena også følger trop, det kan jo være Ørgaard kører en psykologisk spil på Horsens, nu da Ilsø handlen er officiel, meget kan stadig ske inden transfervinduet lukker.
Lidt Ilsø skud-magi her, man må sige han forstår at hamre til den
http://www.youtube.com/watch?v=6fMzwjypKU8
http://www.youtube.com/watch?v=H14RFdiB ... re=related
Og så lige en af Martin Albrechtsen som også kender vejen til målet
http://www.youtube.com/watch?v=Jx7l_h5_wlw
http://www.youtube.com/watch?v=6fMzwjypKU8
http://www.youtube.com/watch?v=H14RFdiB ... re=related
Og så lige en af Martin Albrechtsen som også kender vejen til målet
http://www.youtube.com/watch?v=Jx7l_h5_wlw
ørgaard har lært af sin fejl
Dejlig at se at der også findes andre spillere end østeuropæiske i ørgaards hoved.mnm123 skrev:super dag på kontoret af Ørgaard, 2 kanon forstærkninger, og sikke en konkurrence det gir på holdet især på den centrale midtbane da Ilsø sikkert er købt ind til Thyges plads og han må ned og kæmpe om pladsen centralt. Mon ikke vi vil se en mere generel fast system 4 3 3 med direkte vings som skal søge mere og direkter ind i feltet, og ilsø som kreatør og selvfølgelig målscorer og må forventre han kan lave samme antal som i Sønderjyske.
Dejligt med to forstærkninger som sandsynligvis kan eller vil kunne gå direkte ind på holdet. Angående Ilsø, så betyder det helt sikkert at specielt Danny Olsen, Thygesen og Florescu blir nødt til at oppe sig og ikke længere kan være sikre på holdkortet og det er da glædeligt, specielt de 3 syntes jeg har præsteret under norm i vores offensiv.
Med Jude ude til oktober pga U/21 landsholdet og Oliseh udlejet til CSKA, så betyder det sandsynligvis også at Fagerberg rykker frem i angrebshierarkiet selv om han ikke ligefrem har spillet sig til det, så nu handler det om at gribe chancen for vores unge svensker, udsigterne til spilletid bliver næppe større end de er p.t.
Er jeg i øvrigt den eneste der undrer mig over at vi ikke kan bruge Oliseh, når nu en storklub som CSKA er interesseret i at leje ham og have en købsoption på ham? CSKA er altså en klub som er mindst 2 klasser over FCM, både hvad angår økonomi og niveau så det virker altså lidt mystisk? Har hele tiden været fortaler for Oliseh og syntes det er lidt underligt man ikke har givet ham chancen, imo er han klasser over Jude og Fagerberg.
Forhåbentlig giver U/21-landsholdet Jude så meget, at han enten kommer tilbage og har løftet sit niveau det sidste skidt for, for alvor at slå igennem i FCM, eller også gør han så meget opmærksom på sig selv, at vi kan sælge ham for et pænt beløb.
Med 13½ time tilbage af transfervinduet, håber jeg meget på at Ørgaard arbejder igennem for at finde en løsning med både Califf og Marcic. Med tilgangen af MA, så må Marcic nu være nede som fjerde/femtevalg på backen (Kolja, Ipsa, MA, Jessen + Bøge) og det er selvfølgelig ikke holdbart for ham. Califf bør ihvertfald være ude af startformationen i midterforsvaret, hvor vi i forvejen er godt dækket ind uden ham (Reid, Ma, Ipsa, Kolja + Sviatchenko). Hvis Califf vil beholde sin landsholdsplads og stadig har sportslige ambitioner, så er han imo nødt til at komme videre. Løningen er selvfølgelig en stor udfordring hvad det angår, men man skal huske på at han ikke længer er "forsker" i Danmark, så alene på skatten, er der en del at hente for ham ved at skifte til eksempelvis USA.
Slipper vi af med Califf og Marcic, så må transfervinduet betegnes som en succes, omend det har været længe undervejs.
Med Jude ude til oktober pga U/21 landsholdet og Oliseh udlejet til CSKA, så betyder det sandsynligvis også at Fagerberg rykker frem i angrebshierarkiet selv om han ikke ligefrem har spillet sig til det, så nu handler det om at gribe chancen for vores unge svensker, udsigterne til spilletid bliver næppe større end de er p.t.
Er jeg i øvrigt den eneste der undrer mig over at vi ikke kan bruge Oliseh, når nu en storklub som CSKA er interesseret i at leje ham og have en købsoption på ham? CSKA er altså en klub som er mindst 2 klasser over FCM, både hvad angår økonomi og niveau så det virker altså lidt mystisk? Har hele tiden været fortaler for Oliseh og syntes det er lidt underligt man ikke har givet ham chancen, imo er han klasser over Jude og Fagerberg.
Forhåbentlig giver U/21-landsholdet Jude så meget, at han enten kommer tilbage og har løftet sit niveau det sidste skidt for, for alvor at slå igennem i FCM, eller også gør han så meget opmærksom på sig selv, at vi kan sælge ham for et pænt beløb.
Med 13½ time tilbage af transfervinduet, håber jeg meget på at Ørgaard arbejder igennem for at finde en løsning med både Califf og Marcic. Med tilgangen af MA, så må Marcic nu være nede som fjerde/femtevalg på backen (Kolja, Ipsa, MA, Jessen + Bøge) og det er selvfølgelig ikke holdbart for ham. Califf bør ihvertfald være ude af startformationen i midterforsvaret, hvor vi i forvejen er godt dækket ind uden ham (Reid, Ma, Ipsa, Kolja + Sviatchenko). Hvis Califf vil beholde sin landsholdsplads og stadig har sportslige ambitioner, så er han imo nødt til at komme videre. Løningen er selvfølgelig en stor udfordring hvad det angår, men man skal huske på at han ikke længer er "forsker" i Danmark, så alene på skatten, er der en del at hente for ham ved at skifte til eksempelvis USA.
Slipper vi af med Califf og Marcic, så må transfervinduet betegnes som en succes, omend det har været længe undervejs.
Nogen der ved om de her køb er specielt kløgtigt økonomisk? Jeg har ikke selv forstand på vores økonomi må jeg indrømme, men jeg hører bare ikke nogle snakke om det her på siden, når jeg nu formoder at vi ikke ligefrem er de rigeste i suppen.
Så læser du ikke indlæggene. Der er snakket RIGTIG meget økonomi her på Graven - og ja, hold bare fast i din formodning om, at vi ikke hører til blandt de rigeste klubber i DK.
/Cortez
/Cortez
Re: VI gik glip af en MEGET billig klassesigning!- O.T.
Er det med vilje du skriver blod.dk istedet for bold.dk?Bhomaszz/bavnsgaard skrev:Sakset fra bold.dk:
Hvorfor fanden var Ørgaard ikke med i kampen om ham, når han var såå billig?![]()
Sjov fejl fra blod.dk
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Vi bytter da Califf, Marcic og Kim C lige over med GilbertoHausser skrev: Slipper vi af med Califf og Marcic, så må transfervinduet betegnes som en succes, omend det har været længe undervejs.
Danny Califf
Jesper Juelsgård
Filip Marcic
Kim Christensen
Collins
Og så kan vi reelt vel også undværre en af de centrale midtbane spillere eller to!
Måske kunne de leje Juelsgård ud til Horsens for resten af sæsonen, og lade dem få Baba Collins plus et par håndører for Gilberto Macena 
Med al respekt, så forstår jeg ikke fascinationen af Macena. Han er alt, alt for svingende i hans præstationer. I Horsens taler de desuden om hans frygteligt uinspirerede sæsonstart, ikke lige typen vi har brug for nu. Med hans 25 somre ser jeg heller ikke det store udviklingspotentiale i ham.Ravnen skrev:Måske kunne de leje Juelsgård ud til Horsens for resten af sæsonen, og lade dem få Baba Collins plus et par håndører for Gilberto Macena
I min verden er det Horsens, som skal slippe håndører, i en byttehandel Collins/Macena.
/Noe
Virkelig genialt med de to nye ! Men i nyheden på fcm med at ilsø får nummer syv, står der at der skal trykkes tre nye trøjer inden venskabskampen mod efb torsdag ? hvordan får de det til tre? eller henter vi en til inden for 9 timer ?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Har de redigeret i teksten? Jeg kan ikke læse noget ordret om at der skal trykkes 3 nye trøjer, men i fald der gør, så omhandler det vel at Claus Madsen også får nyt nummer og derfor også skal have trykt en ny trøje.tubbe93 skrev:Virkelig genialt med de to nye ! Men i nyheden på fcm med at ilsø får nummer syv, står der at der skal trykkes tre nye trøjer inden venskabskampen mod efb torsdag ? hvordan får de det til tre? eller henter vi en til inden for 9 timer ?
Der står dog det her på hjemmesiden:
Martin Albrechtsen får nummer fem, som tidligere var tilegnet Maros Klimpl. Dermed får holdleder Jørn Kjær nu nye opgaver med at trykke trøjer til torsdag, hvor de tre nye ulve kan ses i aktion for første gang.
"De tre nye ulve"? Skal ikke udelukke det er en skrivefejl, men hvis det er, så er det sgu en dum en at lave på en dag hvor transfervinduet lukker og fans i den grad griber efter halmstrå og nærlæser alting