Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:
19. aug 2020, 11:26
Hvis Sisto kom hjem, skulle han selvfølgelig være lønførende i klubben. Han skal se det i det perspektiv at han kan blive klar til igen at være på holdet, når Danmark skal spille til EM næste år, og så blive solgt igen derefter. Hvis han vil genrejses som spiller, er FCM det optimale sted.
Jeg har egentlig en fornemmelse af at de får enderne til at mødes, men vi må se.
Tja... enten skal det jo være nu og her

Eller også tænker jeg at vi må vente og se resultatet af kampen i næste uge :fcm:

Sahl

Indlæg af Sahl »

Hvis den løn er korrekt og de købts priser vi har hørt er rigtige, så vil jeg gerne sige nej tak. Så kan vi ligeså godt smide 10-25 mil og det halve i løn på en spiller fra den Brasilianske liga, hvis man kan lokke dem hertil. Jeg forstår sagtens hvorfor Sisto vil have en ordenlig løn, men det kan skabe meget splid hvis han kommer og har sådan en løn uden at blive en succes... faktisk kan det sagtens blive det selvom han fik succes.

Det vil være helt fint at gøre ham den dyreste, det er helt ok. bare ikke i det der leje. Det bliver spændende at se hvad det ender ud i.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Har i set eller hørt noget lignende, eller samme andetsteds? Ved ikke hvor troværdigt.

Men FCK der laver byttehandel med Celta om Sisto og Mor for Pep Biel?
https://twitter.com/MikkelVenneberg/sta ... 1466098693

At se Mor i FCK kunne godt nok være sjovt, men Sisto i FCK ville godt nok gøre ondt.
Og kan slet ikke se at det vil gavne hans karriere, kun at han laver en "Pimpong" og ikke får plads.

Men FCK kan selvfølgelig betale noget, vi ikke kan.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt.
Elias, Anker, Raphael og Tue i Fredericia.

Specielt defensiven de kan komme til at køre der, spændende om den trekløver kan gå direkte fra u19 til 1. division.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Steffen am skrev:
19. aug 2020, 17:12
Har i set eller hørt noget lignende, eller samme andetsteds? Ved ikke hvor troværdigt.

At se Mor i FCK kunne godt nok være sjovt, men Sisto i FCK ville godt nok gøre ondt.
Og kan slet ikke se at det vil gavne hans karriere, kun at han laver en "Pimpong" og ikke får plads.

Tror ikke de kan tilbyde den løn hvis de vil have zanka først

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg tænker også flere jounalister havde været over den nu hvis der var noget i den

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Matjavsen skrev:
19. aug 2020, 17:32
Steffen am skrev:

Men tror vi på den?
Men mon ikke Pep Biel får en ret god hyre.
Hvis de så slipper for den, og slipper for noget transfersum, for at bytte?

Og de har vel lige lånt 440 millioner af Nordea, mon ikke Ståle kan overtale Seier til at han lige skal bruge lidt af de penge, for jo at skabe fremtidige indtægter ;)

Sigurdsson er nok gået ned i løn.Ved ikke hvor meget Pape og Matic giver, mon ikke også der er lidt.
Doye's løn, mon ikke at Wilcek spiser den.

Matic, Pape, Doye, Thomsen og Biel ud. Måske Santos, en venstre back?
Wilcek, Zanka, Sisto og Mor ind?

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Steffen am skrev:
19. aug 2020, 17:46
Matjavsen skrev:
19. aug 2020, 17:32
Steffen am skrev:

Men tror vi på den?
Men mon ikke Pep Biel får en ret god hyre.
Hvis de så slipper for den, og slipper for noget transfersum, for at bytte?

Og de har vel lige lånt 440 millioner af Nordea, mon ikke Ståle kan overtale Seier til at han lige skal bruge lidt af de penge, for jo at skabe fremtidige indtægter ;)

Sigurdsson er nok gået ned i løn.Ved ikke hvor meget Pape og Matic giver, mon ikke også der er lidt.

Men de skal vel af med Fischer først?

De kan ikke have 2 venstre kant løbende som får 5 mil året ( Fischer ) og 7 mil om året (Sisto).
Med mindre Ståle kan se ham så højre kant

Derudover har jeg læst at Zanka får 15 mil om året nu, Bjelland får 9 mil om året.

Selvom Zanka falder i løn, så er jeg ret så sikker på han stadig vil overstige Bjelland.

Tror desuden også Mor får en temmelig høj løn i Celta lige nu

Edit: Jeg tror virkelig ikke på at de får Sisto, så skulle det kun være for at være træls og lave en penis transfer.
Mor ville være mest realistisk

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fischer er vel jævnligt skadet, og du skal tænke på at FCK altid spiller mange kampe ;)

Men håber du har ret, og uanset kan jeg simpelthen ikke se Sisto og FCK blive et match, der virker.
Og ja, der er nogle løntunge spillere. Zanka må trods alt være svær at forsvare, hvis PSE kører et underskud på 200 mio. hjem. Men de mangler en forsvarsspiller.

In other news.
Det går stærkt nu. Reese på udleje til Polen. 41 spillere hjemme og 9 på udleje.
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... ce25f9105d

JL

Indlæg af JL »

[/quote]

Jeg undrer mig over du nævner Seier, han er ikke hovedaktionær og har ikke bestemmende indflydelse ? - den der der skal overtales er med sikkerhed Nordea. Hvis de ude med 440 mio ekstra så kan du være sikker på at det er behæftet med klausuler, covernants, om hvad pengene skal bruges til og evt at de skal godkende visse beslutninger. Seier er kugleskør og en sidegade veksler af værste slags. Han ramte rigtigt med Saxo Bank, men har ellers været meget ilde set i dansk erhvervsliv.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

JL skrev:
19. aug 2020, 23:28
Steffen skrev:
19. aug 2020, 23:28

Jeg undrer mig over du nævner Seier, han er ikke hovedaktionær og har ikke bestemmende indflydelse ? - den der der skal overtales er med sikkerhed Nordea. Hvis de ude med 440 mio ekstra så kan du være sikker på at det er behæftet med klausuler, covernants, om hvad pengene skal bruges til og evt at de skal godkende visse beslutninger. Seier er kugleskør og en sidegade veksler af værste slags. Han ramte rigtigt med Saxo Bank, men har ellers været meget ilde set i dansk erhvervsliv.
Ikke desto mindre er han stadig rig, og kan godt stå som garant osv.
Men ja, du har ret. Men kunne også have nævnt Skjærbæk og den sidste jeg ikke kan huske navnet på, og så selvfølgelig Nordea.

JL

Indlæg af JL »

Ikke desto mindre er han stadig rig, og kan godt stå som garant osv.
Men ja, du har ret. Men kunne også have nævnt Skjærbæk og den sidste jeg ikke kan huske navnet på, og så selvfølgelig Nordea.
[/quote]

Jeg tvivler nu på at en 20% aktionær kommer til stå som garant overfor en del af kreditten hvis den skal tilgå spillerkøb. I så fald bør de andre store aktionære også gøre det. Jeg tror derimod at FCK, det er rent gætteri, kommer til at lave en kapitalforhøjelse enten sidst på året eller i starten af det nye år, evt garanteret af bla. LS. Lige nu tror jeg de afventer og se den reelle konsekvens af Corona, men de vil være hårdt ramt. Mon ikke sådan en kapitaludvidelse kan pakkes pænt ind i “ investering i den sportslige sektor” hvilket jo bare betyder at man fortsætter med at out spende de øvrige danske klubber ?

Sisto, håber godt nok ikke han ryger til FCK - det vil være trist at se ham i den trøje !

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Tjaeh, der er sjælden røg uden ild.

Rygtetid: FCK lurer på Pione Sisto
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... ard-pique/

Han kunne godt ende i FCK.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lupus1999 skrev:
20. aug 2020, 09:02
Tjaeh, der er sjælden røg uden ild.

Rygtetid: FCK lurer på Pione Sisto
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... ard-pique/

Han kunne godt ende i FCK.
FCK ville virkelig godte sig, hvis de kunne nappe både KW og Sisto i dette vindue. Bare det, at det gør ondt i Brøndby og Midtjylland, er vel nærmest alle pengene værd.

Hvis Sisto tager det skifte - så brænder han en del broer i det midtjyske, kan jeg forestille mig. Specielt i fanmiljøet. Det er et forbudt skifte, hvis du spørger mig
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst