Du er også en af dem, der har det hele i munden, selvfølgelig vil vdv spille, Frank Arnesen der kender ham fra HSV beskriver ham som særdeles seriøs.
Lidt ironisk når du nu sidder og spiller smart på et fodbold-forum under et pseudonym.
Selvfølgelig har Rafa været en fiasko, det bør der ikke være to meninger om. Alt for dyr ift output. Men jeg ville da også gerne at han kunne bidrage med lidt på banen i foråret, men som Acebone siger, så skal han slå Polle af hvis han skal spille, og det kan han ikke, for Polle er bedre.
Estavana Polman har forlænget sin aftale med Team Esbjerg.
Det åbner vel op for ar vdv også forlænger sin aftale med os. Spørgsmålet er så om det er som spiller eller træner. Jeg vil gerne se ham fortsætte som træner/mentor, når han på et tidspunkt vælger at stoppe karrieren.
Det åbner vel op for ar vdv også forlænger sin aftale med os. Spørgsmålet er så om det er som spiller eller træner. Jeg vil gerne se ham fortsætte som træner/mentor, når han på et tidspunkt vælger at stoppe karrieren.
Der er ingen nødvendig/kausal sammenhæng mellem spillergerning og trænergerning. Det kan måske give dig et forspring, når du gerne vil være træner, omvendt kan det også have negative følger med en fortid som topspiller, fx. manglende vilje til at lære/forstå, at trænergerningen er et nyt job med nye krav og ikke bare en peptalk her og der.
Jeg mindes, at Sparv har skrevet om emnet på hans blog.
Eller også tager han et år i Esbjerg? De har jo tidligere været ude efter ham.
Eller også tager han et år i Esbjerg? De har jo tidligere været ude efter ham.
Og ligeledes med Randers, selvom afstanden er det længere.
Og de beholder deres hollandske træner i så lang tid
I er helt forkert på den, hvis rafa ønsker at blive her i Dk, så var en mulighed måske at tilknytte Rafa i træner/ledelsen, sådan en mand har kontakter og har viden som FCM kan bruge, han ser noget som de andre ikke ser.
Det er en kapacitet som man kan lære af. selv Jesper BW1100 vil kunne lære noget fra ham af
Du har fat i det helt rigtige, man bør holde på vdv i en anden rolle, som vdv kan bygge videre på senere hvis han vil blive i fodbolden.
I er helt forkert på den, hvis rafa ønsker at blive her i Dk, så var en mulighed måske at tilknytte Rafa i træner/ledelsen, sådan en mand har kontakter og har viden som FCM kan bruge, han ser noget som de andre ikke ser.
Det er en kapacitet som man kan lære af. selv Jesper BW1100 vil kunne lære noget fra ham af
Det kan jeg uden tvivl. F.eks. har jeg allerede lært af ham, at selvom man er tidligere verdensstjerne er man ikke selvskrevet til en stamplads i en klub i en mindre liga... Nu mangler vi bare Rafa lærer det selv også....
Og hvis jeg skal være seriøs ser jeg ingen tegn i sol, måne og stjerner på at nogle af parterne er interreseret i at få opholdet forlænget; hverken som spiller eller andet.
Jeg tænker disse 2 katastrofale år har brændt de broer
Jeg synes det er en træls og nedladende retorik. Der er ingen herinde, som ved hvorfor det er gået som det er. Der kan være mange årsager. Han er stadig på kontrakt i FCM, måske kommer han i kamp, lad os nu opføre os ordentligt..
Jeg synes det er en træls og nedladende retorik. Der er ingen herinde, som ved hvorfor det er gået som det er. Der kan være mange årsager. Han er stadig på kontrakt i FCM, måske kommer han i kamp, lad os nu opføre os ordentligt..
Det er da helt naturligt, at en forlængelse ikke ligefrem virker oplagt, når der er tale om et profilindkøb, der ikke har slået til. Det synes jeg ikke er nedladende. Der er da ikke noget som helst, der indikerer, at en forlængelse skulle være på tale. Det ville næsten være en større overraskelse hvis vi forlængede, end det var, at vi i første omgang hentede ham. Af forskellige grunde har Rafa desværre ikke slået til. Men der kan ingen tvivl være om, at det er farvel til sommer.