Ja i byen Randers, sammen med 2 børn. I know det lyder underligtSteffen am skrev:Altså i byen Randers eller i Randers kampen?
Tjar....
God ven der skulle have et besøg,
Lede efter bolig,
Holde møde, og ikke vil ses i Aarhus eller
"Det nye Randers" er klar til at sprænge banken?
Transfer sommer 2016
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transfer sommer 2016
Det er Agf som prøver både Sly og Hassan efter sigendeKongeren82 skrev:Ja i byen Randers, sammen med 2 børn. I know det lyder underligtSteffen am skrev:Altså i byen Randers eller i Randers kampen?
Tjar....
Lede efter bolig,
-
Steffen am
Haha ja.Kongeren82 skrev:Ja i byen Randers, sammen med 2 børn. I know det lyder underligtSteffen am skrev:Altså i byen Randers eller i Randers kampen?
Tjar....
Lede efter bolig,
Jeg håber bare alle, især børnene, er okay
Pis.. Vi kunne sgu godt bruge Sylvester Igboun :/
Næsten allee der har været væk, turde ikke komme tilbage til FCM.. Mon der har noget med steinlein at gør?? Eller noget med fcms koncept..?
-
Steffen am
Tror der er en lille chance for at du over-analysere.henker skrev:Næsten allee der har været væk, turde ikke komme tilbage til FCM.. Mon der har noget med steinlein at gør?? Eller noget med fcms koncept..?
Thygesen, Farlige Frank, M. Møller, L. Heinze, Afriyie, J. Poulsen og KBB
Er alle kommet tilbage efter de har været afsted, Juelsgaard, Salami, Femi og Zidan ville også gerne.
Du tænker formentlig på Izunna og Sly.
- Izunna ville være sikker på spilletid hvilket han ikke var med Sparv i truppen.
- Igbun er formentlig tiltrukket af Riddersholm og fravælger altså ikke FCM, han tilvælger bare noget andet.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Lad os nu se hvad der sker. At Sly er i Randers er jo ikke ensbetydende med at manden er på vej nogen steder hen (andet end i skole med nogle børn)Steffen am skrev: - Igbun er formentlig tiltrukket af Riddersholm og fravælger altså ikke FCM, han tilvælger bare noget andet.
Et rygte, men syntes de springer lidt i navnene.
– Midtjylland FC is keen to sign Tony Oghogho to their team during this summer transfer window
European football clubs are showing interest in Nigerian youngster, Tony Iyalekhue who once had a short stint with the Nigeria U-17 flying eagles. The 23-year-old player who recently wrapped his contract with Bendel Insurance FC of Benin is heading to Europe as the transfer market opens this summer.
The Russian born forward is following the footsteps of his cousin, Osaze Odemwingie who at a time was a striker in the Benin-city based football club. However, he is set to leave the Nigerian league and try his luck somewhere else outside the shores of the country.
– Midtjylland FC is keen to sign Tony Oghogho to their team during this summer transfer window
European football clubs are showing interest in Nigerian youngster, Tony Iyalekhue who once had a short stint with the Nigeria U-17 flying eagles. The 23-year-old player who recently wrapped his contract with Bendel Insurance FC of Benin is heading to Europe as the transfer market opens this summer.
The Russian born forward is following the footsteps of his cousin, Osaze Odemwingie who at a time was a striker in the Benin-city based football club. However, he is set to leave the Nigerian league and try his luck somewhere else outside the shores of the country.
Steffen am skrev:Tror der er en lille chance for at du over-analysere.henker skrev:Næsten allee der har været væk, turde ikke komme tilbage til FCM.. Mon der har noget med steinlein at gør?? Eller noget med fcms koncept..?
Thygesen, Farlige Frank, M. Møller, L. Heinze, Afriyie, J. Poulsen og KBB
Er alle kommet tilbage efter de har været afsted, Juelsgaard, Salami, Femi og Zidan ville også gerne.
det var da før i tiden hvor der var ingen problemer intern... men det gør den omkring 2-3 år siden efter riddersholm´s opfattelse.
-
Chiquizito92
Så du konkluderer, at FCM er "i bad standing" på baggrund af, at vi i de seneste år ikke har hentet gamle FCMere tilbage til klubben?henker skrev:[
det var da før i tiden hvor der var ingen problemer intern... men det gør den omkring 2-3 år siden efter riddersholm´s opfattelse.
- Måske der kunne være andre forklaringer også, just a thought ...
Nejhenker skrev:Næsten allee der har været væk, turde ikke komme tilbage til FCM.. Mon der har noget med steinlein at gør?? Eller noget med fcms koncept..?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Det siger du fordi...Chiquizito92 skrev:Så du konkluderer, at FCM er "i bad standing" på baggrund af, at vi i de seneste år ikke har hentet gamle FCMere tilbage til klubben?henker skrev:[
- Måske der kunne være andre forklaringer også, just a thought ...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Sylvester Igboun set i Århus i dag :-/
Såfremt AGF gafler Sly og eventuelt Rilwan kunne vi passende gengælde ved at snuppe Josip Elez. Hvis ikke de nupper vore afrikanske venner, kunne vi passende nuppe Elez for at vise hvem der er storebror. Som I nok har regnet ud synes jeg, at Elez er en rigtig spændende størrelse. Andre der har en holdning til ham?
-
Densestar7430
Min umiddelbare vurdering med Elez er at vi bør sigte højere. Ift. de navne vi var sat i forbindelse med i sidste transfervindue, så tror jeg klubben er enig.
Derudover mener jeg at vi skal satse helhjertet på at finde en med STÆRKE lederegenskaber. En der ikke er bange for at give en skideballe eller dirigere med de andre. Hvem det så skal være? Tjaa.....
Derudover mener jeg at vi skal satse helhjertet på at finde en med STÆRKE lederegenskaber. En der ikke er bange for at give en skideballe eller dirigere med de andre. Hvem det så skal være? Tjaa.....