Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af Noe »

Hvasser skrev:
Det lugter af de glade 00'ere hvor vi hentede folk ind i en jævn strøm.

Faktum er stadig at vores økonomi er elendig, og Silber er da på alle måder urealistisk lønmæssigt - om vi så henter ham eller ej...! jeg frygter at vi er i gang med at sælge skindet inden bjørnen er skudt..
Jeg synes nu ikke de vælter ind ;)

Fokus er på runde 11. Dér udbetales tv-pengene. De manglende salg hænger direkte sammen med forventningen om øgede indtægter på dette område. Hvis vi henter en mand ind, er det kortsigtet for at sikre mod udfald i de næste, ekstremt vigtige, runder. Jeg tror ikke på at der hentes en mand til fremtiden. Han hedder Marco Larsen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvor bliver det ekstremt spændende, hvad der sker inden vinduet lukker kl. 24.00 i nat. Kan se at der er mange herinde, som følger det løbende.
Får vi solgt en eller flere spillere og kommer der nye til.
Ja spændende bliver det.
Gid det falder godt ud for Fcm.

974

Indlæg af 974 »

Noe skrev:
Hvasser skrev:

Faktum er stadig at vores økonomi er elendig, og Silber er da på alle måder urealistisk lønmæssigt - om vi så henter ham eller ej...! jeg frygter at vi er i gang med at sælge skindet inden bjørnen er skudt..

Fokus er på runde 11. Dér udbetales tv-pengene. De manglende salg hænger direkte sammen med forventningen om øgede indtægter på dette område. Hvis vi henter en mand ind, er det kortsigtet for at sikre mod udfald i de næste, ekstremt vigtige, runder. Jeg tror ikke på at der hentes en mand til fremtiden. Han hedder Marco Larsen.

Fuldstændig enig med Noe :-)

Og hvis vi kunne leje en bundrutineret midtbanespiller resten af efteråret, der kan gå ind og stabilisere med det samme, så er der altså penge på kontoen blot ved at fastholde vores position i stillingen indenfor top 2 eller måkse 3 i forhold til at dumpe stille og roligt ned på bare en 5. plads
Og kan vi fastholde top 2-3 stykker efteråret bliver det jo rigtigt spændende til foråret som en lille ekstra bonus :-9

974

Indlæg af 974 »

TrueWolfMidt skrev:Hvor bliver det ekstremt spændende, hvad der sker inden vinduet lukker kl. 24.00 i nat. Kan se at der er mange herinde, som følger det løbende.
Får vi solgt en eller flere spillere og kommer der nye til.
Ja spændende bliver det.
Gid det falder godt ud for Fcm.

Jeg tror fortsat på at Julle ryger....

Håber på det modsatte, men jeg syntes godt nok han havde travlt med at hilse på folk efter kampen igår.. :-)

synes dog at han har fortjent at komme afsted til en klub der passer godt til ham i udlandet

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bt.dk/fodbold/afviser-midtjy ... -i-schweiz

Silber er meget glad for sin høje løn, en løn som vi (forhåbentlig) ikke matcher.
Så hvis vi skal leje ham så skal scweizerne i hvertfald stadig betale en del af hans løn..

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Et løs rygte fra en kammerat som kender lidt til fodbold i Efb siger at de har hørt at Jacob Poulsen måske er på vej til superligaen, kan det være Fcm?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

DenStolteJyde skrev:http://www.bt.dk/fodbold/afviser-midtjy ... -i-schweiz

Silber er meget glad for sin høje løn, en løn som vi (forhåbentlig) ikke matcher.
Så hvis vi skal leje ham så skal scweizerne i hvertfald stadig betale en del af hans løn..
Det er jo en del af forhandlingstaktikken. Lige nu skal man ikke tro på noget som helst. Silberbauer vil have så mange penge som muligt, mens FCM og YB hver især vil af med så lidt som muligt. Spørgsmålet er så, om der er nogen af partene, der bliver tilstrækkelige møre inden kl. 24. Lige nu hænger YB på en stor udgift til en spiller, de ikke vil bruge. Silberbauer kan se frem til sekunda-bold og FCM står med et hul i truppen. Spørgsmålet er, hvem situationen er mest uholdbar for.....

Noe

Indlæg af Noe »

mnm123 skrev:Et løs rygte fra en kammerat som kender lidt til fodbold i Efb siger at de har hørt at Jacob Poulsen måske er på vej til superligaen, kan det være Fcm?
FCK mangler stadig en midtbanemand, og Brøndby panikshopper alt med en puls. Mon ikke de er bedre bud?

I øvrigt behøver vi ikke forvente noget i dag. Hvis Silberbauer ikke vil til FCM, kan vi stadig signe Daniel Jensen eller Femi i morgen, idet de er klubløse.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:I øvrigt behøver vi ikke forvente noget i dag. Hvis Silberbauer ikke vil til FCM, kan vi stadig signe Daniel Jensen eller Femi i morgen, idet de er klubløse.
Ja, og det er noget af det, der giver os en lille fordel i forhandlingerne med YB. De er nødt til at have det afklaret kl. 24. Det er vi ikke. Dog kan jeg godt have mine tvivl om hvorvidt DJ eller Femi er i tilstrækkelig (kamp)form til at træde mere eller mindre direkte ind i start-11.

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
Noe skrev:I øvrigt behøver vi ikke forvente noget i dag. Hvis Silberbauer ikke vil til FCM, kan vi stadig signe Daniel Jensen eller Femi i morgen, idet de er klubløse.
Ja, og det er noget af det, der giver os en lille fordel i forhandlingerne med YB. De er nødt til at have det afklaret kl. 24. Det er vi ikke. Dog kan jeg godt have mine tvivl om hvorvidt DJ eller Femi er i tilstrækkelig (kamp)form til at træde mere eller mindre direkte ind i start-11.
DJ fik trods alt 10 kampe (5 fra start) i FCK i foråret, og med hans rutine ville jeg ikke være overdrevet nervøs. Femi tror jeg ikke på, på den korte bane.

I øvrigt er vi ifølge Klaus Egelund (EB) ikke ved at sælge nogle, så med mindre der tikker rigtig gode bud ind, så er transferdeadline-spørgsmålet, om vi bliver styrket på midten. Det havde jeg ikke forventet for to måneder siden :)

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

Noe skrev:
Hvasser skrev:

Der bliver snakket så meget om de tv- penge. er der ikke en der kan sætte nogle ca. beløb på de enkelte placeringer ( kan ikke mindes at jeg har set nogle beløb med den nyeste aftale)

Noe

Indlæg af Noe »

6097 skrev: Der bliver snakket så meget om de tv- penge. er der ikke en der kan sætte nogle ca. beløb på de enkelte placeringer ( kan ikke mindes at jeg har set nogle beløb med den nyeste aftale)
Jeg kunne kun lige finde dette, men der er ikke grund til at tvivle meget på dem. De ligner det, der ellers har været fremme:

1.-pladsen - 9,4 millioner kroner

2.-pladsen - 7,3 millioner kroner

3.-pladsen - 5,6 millioner kroner
4.-pladsen - 4,2 millioner kroner

5.-pladsen - 3,9 millioner kroner

6.-pladsen - 3,2 millioner kroner

7.-pladsen - 2,6 millioner kroner

8.-pladsen - 2,1 millioner kroner

9.-pladsen - 1,7 millioner kroner

10.-pladsen - 1,3 millioner kroner

11.-pladsen - 1,07 millioner kroner

12.-pladsen - 429.000 kroner

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=102254

Som man kan se, er der en Albæk i forskel på 1. og 3. pladsen ;)

Edith siger: Og så er der nogle justeringer ifht. seertal, men det ved jeg ikke, hvordan fungerer præcist.

Edit 2: Vi har budgetteret med en sjetteplads, og derfor har man nu modet til at satse lidt ved at beholde truppen + evt. gardere sig på midten.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Noe skrev:
6097 skrev: Der bliver snakket så meget om de tv- penge. er der ikke en der kan sætte nogle ca. beløb på de enkelte placeringer ( kan ikke mindes at jeg har set nogle beløb med den nyeste aftale)
Jeg kunne kun lige finde dette, men der er ikke grund til at tvivle meget på dem. De ligner det, der ellers har været fremme:

1.-pladsen - 9,4 millioner kroner

2.-pladsen - 7,3 millioner kroner

3.-pladsen - 5,6 millioner kroner
4.-pladsen - 4,2 millioner kroner

5.-pladsen - 3,9 millioner kroner

6.-pladsen - 3,2 millioner kroner

7.-pladsen - 2,6 millioner kroner

8.-pladsen - 2,1 millioner kroner

9.-pladsen - 1,7 millioner kroner

10.-pladsen - 1,3 millioner kroner

11.-pladsen - 1,07 millioner kroner

12.-pladsen - 429.000 kroner

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=102254

Som man kan se, er der en Albæk i forskel på 1. og 3. pladsen ;)

Edith siger: Og så er der nogle justeringer ifht. seertal, men det ved jeg ikke, hvordan fungerer præcist.

Edit 2: Vi har budgetteret med en sjetteplads, og derfor har man nu modet til at satse lidt ved at beholde truppen + evt. gardere sig på midten.
Bliver de der beløb delt i de 3 kvartaler? eller er der 9,4 til 1. pladsen både efter 11, 22 og 33 spillerunde?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

De bliver uddellt efter 11. runde, 22. runde og 33.runde.. Og tallene er mere eller mindre korrekte, da Claus Steinlein for få uger siden udtalte at der var omkring 6 millioner i forskel på en 6.plads og 1.plads.

Noe

Indlæg af Noe »

sebastian94 skrev:
Bliver de der beløb delt i de 3 kvartaler? eller er der 9,4 til 1. pladsen både efter 11, 22 og 33 spillerunde?
Pengene bliver udbealt tre gange på en sæson. Holder vi førstepladsen efter runder 11, rammer 9 mio danske kroner bunden af vores tomme pengekasse.

Låst