Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Noe »

Vildt mærkeligt: Iflg. Footmercato (som er det eneste nye link) skulle Ipsa være på vej til at få slovensk statsborgerskab, og derfor på nippet til at skifte til West Ham. Der er ingen kilder på, men han omtales her som gammelt mål for Lille og Rennes. Skip ham da endelig afsted, men det her lyder som en røver. RAP!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Såfremt interessen for Ipsa er reel, kan det kun betyde én ting... At Anders Bjerregaard har fået arbejde som sportschef i enten Lille, Rennes eller West Ham!

Noe

Indlæg af Noe »

Peter Ross skrev:Såfremt interessen for Ipsa er reel, kan det kun betyde én ting... At Anders Bjerregaard har fået arbejde som sportschef i enten Lille, Rennes eller West Ham!
Mesterligt :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Den skulle værer god nok!

http://www.bold.dk/nyt/Lille-og-West-Ha ... CM-stopper

Hans agent bekræfter det og siger tilmed at han var næsten solgt i sommers!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

hmm.. håber da det er alvorligt, det kunne være godt med lidt penge derfra.. men mon det er troværdigt, og nået som rent faktisk sker? hvilken alternativ er der til hans plads?:-)
FC Midtjylland

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

FÅ da endelig skudt ham afsted !!! selv om jeg stadig ikke rigtig tror på det kan være rigtig, med de præstationer han har haft?

Kunne ørgaard ikke lige tage og få Sune K købt tilbage ;D

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi har da Sviatchenko som afløser og måske en ny ung man kan rykke op og træne med..

Synes godt vi kan sælge ham, da han ikke er uerstattelig og man må formode han tjener en medium løn.

Sune Kiilerich spiller lige pt i Viborg mod AaB!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

sælg for satan, hvis deet er muligt st få penge oven i købet for ham så kan det ikke gå for langsom til vinter. Erstatningen er vel at beholde Priske i et år som er et godt alternativ til midter forsvaret og indlemme endnu en ung spiller fra akadamiet.

974

Re: Transferrygter angående FCM. Ipsa

Indlæg af 974 »

Jeg ser da gerne at Ipsa bliver solgt til en af de mindre internationale klubber som West Ham eller Lille - et salg er jo altid et salg

Når det er sagt, så begynder jeg bedre og bedre at kunne lidt Ipsa - han er blevet en forsvarsspiller der spiller hårdt og solidt
Hans svagheder er nok at der til tider mangler lidt forudseenhed, og han derfor kommer til at se dum ud
Hvis han fik lov at spille resten af sæsonen, så tror jeg tilsidst at vi ville blive mere glade for ham - lige nu skal han synde for nogle fejl og et hold der stort set aldrig er det samme
Men uanset om han bliver smidt på backen eller i midten synes jeg han giver den godt gas

Tror godt han ville kunne passe i engelsk fodbold - han er ret god til at spille det fysiske spil som dommeren ikke altid ser :-)

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Jeg tror fransk fodbold passer bedre til ham, da hans styrke vel er hans hurtighed og tror ikke han er stor nok til den engelske, da mange af midterforsvarerne derover næsten er 2 meter :)
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jacob skrev:Desuden har han jo 8 U21-landskampe for Kroatien på CV'et - hvilket også pynter.
Ja, det har jeg også tænkt på. Det må altså lige give et ekstra boost til hans omdømme, for ellers burde klubber som Lille, Rennes, West Ham og Lazio ikke kunne kædes sammen med ham baseret på hans præstationer for os.

Jeg er nu ikke en af dem, der synes, han er helt uduelig, men han er maksimalt tredjevalg, og derfor er det lidt vildt med de storklubber.

974

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:
Jacob skrev:Desuden har han jo 8 U21-landskampe for Kroatien på CV'et - hvilket også pynter.
Ja, det har jeg også tænkt på. Det må altså lige give et ekstra boost til hans omdømme, for ellers burde klubber som Lille, Rennes, West Ham og Lazio ikke kunne kædes sammen med ham baseret på hans præstationer for os.

Jeg synes at det er vildt overdrevet at kalde specielt de 3 første klubber for storklubber, og Lazio har trods alt heller ikke været det i de sidste mange år

Jeg er nu ikke en af dem, der synes, han er helt uduelig, men han er maksimalt tredjevalg, og derfor er det lidt vildt med de storklubber.
Jeg synes som nævnt længere oppe, at han gør det bedre og bedre, og da vi hentede ham i sin tid var det jo også specielt pga hans meritter på ungdomslandsholdene
Vi er jo ikke den eneste fodboldklub i verden der "avler" ungdomsspillere, og mon ikke mange talentspejdere har set Ipsa i sin tid, og derfor har spottet noget potentiale dengang, som gør at han stadig har et navn

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

974 skrev:Jeg synes at det er vildt overdrevet at kalde specielt de 3 første klubber for storklubber, og Lazio har trods alt heller ikke været det i de sidste mange år
Okay, så er vi uenige i definitionen af en storklub. Lille, Rennes og West Ham er storklubber i mine øjne. De er langt længere oppe i fødekæden end FC Midtjylland og spiller i de store ligaer. Lazio fører Serie A. De er en mastodont både i italiensk og europæisk sammenhæng.
Jeg synes som nævnt længere oppe, at han gør det bedre og bedre, og da vi hentede ham i sin tid var det jo også specielt pga hans meritter på ungdomslandsholdene
Vi er jo ikke den eneste fodboldklub i verden der "avler" ungdomsspillere, og mon ikke mange talentspejdere har set Ipsa i sin tid, og derfor har spottet noget potentiale dengang, som gør at han stadig har et navn
Ja, jeg synes også, han gør det okay, men slet ikke noget, der berettiger til et stort skridt op, hvilket førnævnte klubber vil være. I så fald burde Martin Albrechtsen jo være på tale i Real Madrid.

974

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:
974 skrev:Jeg synes at det er vildt overdrevet at kalde specielt de 3 første klubber for storklubber, og Lazio har trods alt heller ikke været det i de sidste mange år
Okay, så er vi uenige i definitionen af en storklub. Lille, Rennes og West Ham er storklubber i mine øjne. De er langt længere oppe i fødekæden end FC Midtjylland og spiller i de store ligaer. Lazio fører Serie A. De er en mastodont både i italiensk og europæisk sammenhæng.

Arh... Kom nu Esben, der går jo helt bold.dk i den ( de havde en periode hvor næsten alle yngre spillere fra Sverige var stor-talenter ) :-)

FCM er rigtigt nok bare en lille bitte klub

Hvis vi nu kunne rangliste lidt mere fornuftigt så kunne vi velsagtens sige

1 - mega storklubber som top 2 i de 4 bedste ligaer (england,Spanien, tyskland, italien)
2 - De storklubber lige under dem i de 4 ligaer, samt vindere at top 5-10 ligaerne
3 - De større klubber der kæmper med om top 6 placeringer i de store ligaer,samt måske toere og treere i de større ligaer
4 - Måske nogle af de hold du nævner, samt ettere og enkelte toere fra nogle af top 20 ligaerne
5-6 - en god blanding af resten af dem der af og til kvalificerer sig til Europa

Jeg mener at de senere år har vist at eks FCM, OB og AaB godt har kunnet skabe resultater mod sådanne hold i UEFA.cuppen - dette er for mig et tegn på at de ikke er SÅ store igen
Lazio har da for 4 år siden opnået en flot 3. plads og ligger da nummer 1 lige nu, men ellers har det i mange år kun været placeringer som nummer 10-13 - og deres totale historik er da fantastisk, men...
Rennes og Lille ser ud til at være top 6 klubber i Frankrig, hvilket da er nogenlunde flot, men så er det altså heller ikke bedre
West Ham endte for 9 år siden på en 7. plads og har siden været i 1. div, og haft bundplaceringer, og er vist mest kendt for at blæse bobler

974

Indlæg af 974 »

@ Acebone

Jeg havde lige editeret en masse til indlægget ovenfor, men blev offer for en timelimit :cry:
Men du kan selv studere de enkelte klubbers rangering her
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2011.html

Lille er den højest rangerede som nr 53 ( FCK er nr. 42)

STORklubben AaB er rangeret 11 pladser over Lazio osv osv :-)

men kig selv lidt på det

Låst