Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Vijen »

Bare lige for at smide noget ind i tænketanken, kunne den manglende forlængelse med Hassan ikke skyldes at steinlein spare pengene for at kunne lave et bedre tilbud til Sly.

Hvem ser i helst i truppen til næste år? Sly eller Hassan

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vijen skrev:Bare lige for at smide noget ind i tænketanken, kunne den manglende forlængelse med Hassan ikke skyldes at steinlein spare pengene for at kunne lave et bedre tilbud til Sly.

Tror ikke Steinlein holder penge tilbage fra en forlængelse med Hassan, for at spare. Jeg syntes også at kunne mindes at der ved tidligere forlængelse med Hassan, at det tog noget tid, grundet en "grådig" agent.

Valget imellem Hassan eller sly?
Sly klart, hvis det er den gamle Sly (ved ikke hvad tilstand han er i nu) Vi mistede en del mål, assist, en profil som skabte respekt hos vores mostandere og en rigtig arbejdsom spiller både offensivt og defensivt.

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Apropos "gamle afrikanere", som man kunne hente hjem, kunne det være lidt sjovt at se Sekou Oliseh igen. De sidste par år er det gået ned af bakke for ham, efter han forlod CSKA.

Måske man skulle give ham en prøvetræning, kick-starte hans karriere, få en spændende offfensivspiller ind og sende ham til udlandet igen om et par år for en god sæk millioner. Jeg husker ham som god og kreativ og så er han kun 26 (hvis man da kan stole på det ... ;) )

henker

Indlæg af henker »

mon vi snart får nye afrikanere fra samarbejdespartner i Nigeria?

synes at kunne godt lide ham som hedder geroge fra Hobro.. synes at vi kan forbedre hans talenter bedre end Hobro gør.. ;-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Chiquizito92 skrev:Apropos "gamle afrikanere", som man kunne hente hjem, kunne det være lidt sjovt at se Sekou Oliseh igen. De sidste par år er det gået ned af bakke for ham, efter han forlod CSKA.

Måske man skulle give ham en prøvetræning, kick-starte hans karriere, få en spændende offfensivspiller ind og sende ham til udlandet igen om et par år for en god sæk millioner. Jeg husker ham som god og kreativ og så er han kun 26 (hvis man da kan stole på det ... ;) )
Kunne i hvert fald være sjov at se ham an og se hvad han stadig kan.

Han kunne i hvert fald trylle med en bold og spillede jo straks Champions League for CSKA, inden han for alvor fik spillet superliga
henker skrev:mon vi snart får nye afrikanere fra samarbejdespartner i Nigeria?

synes at kunne godt lide ham som hedder geroge fra Hobro.. synes at vi kan forbedre hans talenter bedre end Hobro gør.. ;-)
De sidste nye er Frank og Samson der er ved at gøre sig selv vigtige på u19 holdet. De er dog kun 98'ere (u18).

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

pr0j3ct skrev:
Vijen skrev:Bare lige for at smide noget ind i tænketanken, kunne den manglende forlængelse med Hassan ikke skyldes at steinlein spare pengene for at kunne lave et bedre tilbud til Sly.

Tror ikke Steinlein holder penge tilbage fra en forlængelse med Hassan, for at spare. Jeg syntes også at kunne mindes at der ved tidligere forlængelse med Hassan, at det tog noget tid, grundet en "grådig" agent.

Valget imellem Hassan eller sly?
Sly klart, hvis det er den gamle Sly (ved ikke hvad tilstand han er i nu) Vi mistede en del mål, assist, en profil som skabte respekt hos vores mostandere og en rigtig arbejdsom spiller både offensivt og defensivt.
Det kunne tyde på at Rilwan og Sly gerne vil spille samme sted igen med de udmeldinger der kommer fra Rilwan. Jeg tror simpelthen der er nogen der tilbyder mere i løn end os, så vi ser hverken Sly eller Rilwan i FCM efter ferien.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Nu vi snakker evt. nye og udlejede spillere, så mener jeg ikke at vi kan bruge nogen af dem der udlejede, så lad dem lave kontrakter andetsteds. De vil ikke få spilletid hos os.

m.h.t. til køb af nye synes jeg godt man kunne se på ja bl.a Mayron George - han virker fysisk stærk og hurtig på de første meter. ham kunne vi måske udvikle til mere. Hobro har også en Jung Bin Park - kunne vi ikke bruge ham på den offensive midt. Han virker meget løbestærk og skyder godt. Og er han ikke landsholdsspiller i Sydkorea.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tatoo skrev: Det kunne tyde på at Rilwan og Sly gerne vil spille samme sted igen med de udmeldinger der kommer fra Rilwan. Jeg tror simpelthen der er nogen der tilbyder mere i løn end os, så vi ser hverken Sly eller Rilwan i FCM efter ferien.
Tja.. synes nu man kan tolke det på flere måder.
Jeg forstår det som forhandlings teknik i forhold til lønnen, hvor det desværre så er endt i "hvem blinker først".

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Køb Robert Skov i SIF, og lad ham spille et år i superligaen hos SIF, så er han ved at være klar til at træde op hos os. Han er 20 og lidt en type som Rasmus Nissen, dog ikke hurtig men fysisk stærk, og en fabelagtig venstre fod.

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

tatoo skrev:Nu vi snakker evt. nye og udlejede spillere, så mener jeg ikke at vi kan bruge nogen af dem der udlejede, så lad dem lave kontrakter andetsteds. De vil ikke få spilletid hos os.
Jeg er enig så langt, at hverken Razak, Ashiru eller Baba David nok har en fremtid i klubben. De er og bliver ganske enkelt ikke gode nok til et tophhold i superligaen - Spiller man for klubber som Skive og Thisted, er man altså nødt til at markere sig som store profiler, for at det ville give mening at satse på dem.

Marco Larsen bør man nok også overveje at sende videre, idet han virker til at være gået totalt i stå. Det kan selvfølgelig være, at han blomstrer op igen, men for mig virker der til at være lidt Sivebæk over det.

Dog vil jeg sige at jeg IKKE synes, at man bare skal sende Jonas Gemmer videre. Han har altså spillet et super flot forår i Horsens. Jeg synes man skal give ham et halvt eller helt års udlejning mere og så tage ham ind i truppen og se. Tror egentlig godt der kunne være "en Jesper Lauridsen" gemt i ham.
tatoo skrev:m.h.t. til køb af nye synes jeg godt man kunne se på ja bl.a Mayron George - han virker fysisk stærk og hurtig på de første meter. ham kunne vi måske udvikle til mere. Hobro har også en Jung Bin Park - kunne vi ikke bruge ham på den offensive midt. Han virker meget løbestærk og skyder godt. Og er han ikke landsholdsspiller i Sydkorea.
Enig i at begge er spændende spillere, som man måske burde kigge på. Generelt skal vi være bedre til at hente profiler fra mindre klubber efter min mening - og der er de bedste spillere fra en nedrykker-klub da et oplagt sted at starte. Samtidig er det nok også især offensiven, der trænger til noget nyt energi (som dog også delvist kunne komme fra akademiets Thychosen, Anderson samt Thomsen).

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det bliver spændende med Rilwan. Tilsyneladende også bud efter Remmer.

Citat: AGF er ifølge BT ude med snøren efter FC Midtjyllands Rilwan Hassan og FC Københavns Christoffer Remmer.

henker

Indlæg af henker »

og en engelsk klubben er også ude efter simon Kjær og byde på 200 mio.. så forhåbentlige kunne simon Kjær ikke takker nej til den tilbud, så tjener FCM pengene på det..

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Stop nu det der med at vi skal hente spillere fra Hobro, de er ikke god enok til vores hold og vil kun være fyld i vores trup. Vi skal når vi søger nye spillere til truppen søge efter spillere som kan forstærke os, ellers har vi masse af talent i klubben.

henker

Indlæg af henker »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ot ... ste-saeson

vi får sandsynligvis de 8 talenter fra fcm akdemi

henker

Indlæg af henker »

hvem mon er der tale om de 8 talenter - noget tips??

Låst