TrueWolfMidt skrev:Jeg har en mærkelig fornemmelse af, at Kun hvis vi præsterer godt i efterårssæsonnen, får vi solgt nogle spillere, inden transfervinduet lukker.
Ja noget kan tyde på, at jeg kommer til at tage fejl. Vi har præsteret rigtig godt i efterårssæsonnen og forhåbentlig fortsætter det, derfor er det underligt at der ikke er kommet nogle bud på eks. Igboun, Sviatchenko eller Juelsgaard. Der er dog stadigvæk ca. 38 timer tilbage af transfervinduet, så der kan jo stadigvæk nå at ske noget.
Hvis der ingen bud kommer, så må vi håbe at truppen fortsat præsterer, så de indbringer mange mill. i tv-rettigheder til klubben, så den kan komme på rette spor hurtigst muligt.
Spændende udtalelse af Glen til sidst i denne artikel:
- Vi har ikke en specielt bred trup, så vi ser efter forstærkninger over det hele, både defensivt og offensivt. Så jeg har en stærk forventning om, at der kommer forstærkninger, inden vinduet lukker.
Spændende udtalelse af Glen til sidst i denne artikel:
- Vi har ikke en specielt bred trup, så vi ser efter forstærkninger over det hele, både defensivt og offensivt. Så jeg har en stærk forventning om, at der kommer forstærkninger, inden vinduet lukker.
Det er Niels Frederiksen, der siger at Esbjerg leder efter spillere, er det ikke?
Før Esbjerg-kampen ville mit svar have været, at vi slet ikke skal ud og hente en ny spiller. Det var 100 procent sikkert. Men nu må vi også erkende, at vi er hårdt ramt. Vi havde i forvejen flere klassespillere udenfor med skader, og så kommer Izunnas (Uzochkwu, red.) røde kort og karantæne oveni, siger Claus Steinlein, der har navne på blokken allerede.
- Vores database er helt opdateret, vi havde bare ikke regnet med, at den skulle i brug. Det kan være, at det sker. Men vi m først tage en snak og se, hvad økonomien eventuelt rækker til, for det er det vigtigste for os. Det skal hænge sammen, siger Steinlein.
Men igen det kommer jo an på hvad der ligger af kroner man kan/tør bruge.
Journalisten havde skrevet Glen Riddersholm i første omgang, men han fik den hurtigt rettet. My bad men for at blive ved emnet, så ville en midtbanespiller virkelig være dejligt inden vinduet smækker! Skader og karantæner, vil komme igen senere på sæsonen og så er bredden der bare ikke. Men det skal jo passe med økonomien, så mit håb er ikke så stort må jeg indrømme. Men jeg afventer spændt det sidste døgn
Før Esbjerg-kampen ville mit svar have været, at vi slet ikke skal ud og hente en ny spiller. Det var 100 procent sikkert. Men nu må vi også erkende, at vi er hårdt ramt. Vi havde i forvejen flere klassespillere udenfor med skader, og så kommer Izunnas (Uzochkwu, red.) røde kort og karantæne oveni, siger Claus Steinlein, der har navne på blokken allerede.
- Vores database er helt opdateret, vi havde bare ikke regnet med, at den skulle i brug. Det kan være, at det sker. Men vi m først tage en snak og se, hvad økonomien eventuelt rækker til, for det er det vigtigste for os. Det skal hænge sammen, siger Steinlein.
Bestemt en interessant udmelding, men det virkelig spændende er hvilken hylde vi kigger på. Hvis det er en ny Poul Hubertz, så synes jeg hellere vi skal spare pengene og bruge en fra akademiet. Der skal trods alt være tale om en spiller med en vis kvalitet, for at vi skal hente. Hvis planen er, at man skal have en erstatning for Danny til vinter, så ville det smarte være, at købe denne spiller nu. Det vil sige en spiller til start-11. Under alle omstændigheder skal det være en spiller, der er klar til at indgå nu, da det er den næste 1,5 måned vi er tyndt besatte.
Bestemt en interessant udmelding, men det virkelig spændende er hvilken hylde vi kigger på. Hvis det er en ny Poul Hubertz, så synes jeg hellere vi skal spare pengene og bruge en fra akademiet. Der skal trods alt være tale om en spiller med en vis kvalitet, for at vi skal hente. Hvis planen er, at man skal have en erstatning for Danny til vinter, så ville det smarte være, at købe denne spiller nu. Det vil sige en spiller til start-11. Under alle omstændigheder skal det være en spiller, der er klar til at indgå nu, da det er den næste 1,5 måned vi er tyndt besatte.
Jeg tror ikke nødvendigvis planer er at der skulle hentes en erstatning for Danny. Med Hassan, izunna, Andersson, Hedinsson og igboun vil spillere som Marco Larsen og sisto blive holdt ude så har svært ved at se os hente fra en hylde som skulle gå ind i en start 11 selv uden Danny..
Jeg tror man vil kigge efter en lejeaftale? Jesper Jørgensen eller Jacob Poulsen ville være drømme scenariet men tvivler på man kigger meget højere en hjemlig 1. Div.
Jeg synes virkelig ikke, Jesper Jørgensen er god nok. Han var ikke noget særligt i Esbjerg og blev solgt til Gent, hvor han i første omgang fik succes, men det var vist mere døgnfluesyndrom i Belgien, end det var reel klasse. Jakob Poulsen er fra en helt anden hylde, men det er nok desværre ret urealistisk, at Monaco vil leje ham ud for (nærmest) ingenting.
Acebone skrev:Jeg synes virkelig ikke, Jesper Jørgensen er god nok. Han var ikke noget særligt i Esbjerg og blev solgt til Gent, hvor han i første omgang fik succes, men det var vist mere døgnfluesyndrom i Belgien, end det var reel klasse. Jakob Poulsen er fra en helt anden hylde, men det er nok desværre ret urealistisk, at Monaco vil leje ham ud for (nærmest) ingenting.
Tja... Monaco hænger på ham ellers, og har ikke planer om at bruge ham. Chancen for at han spiller sig til en ny kontrakt i en anden klub ved at spille i FCM er større end i Monaco. Tror dog ikke på det - og er han overhovedet i kampform?
Håber så inderligt vi kan finde en tiltrængt forstærkning, så Danny ikke bare kan bade sig viljeløst igennem efteråret og vi ikke er så afhængige af at jævne talenter pludselig løfter sig kollektivt!
Kan se stort se alle vores konkurrenter opruster lige nu, endda med markante navne! Vi er heldige hvis vi ikke får en endnu mere decimeret trup. Det er sgu lidt deprimerende