Skadestuen
Re: Skadestuen
Jeg tror heller ikke på der bliver hentet en ny ind. Rømer kan spille der og hvis han ikke gør det godt nok kan man skubbe enten Lauridsen eller Møller derover. 6 uger syntes jeg ikke er nok til at overveje en ny spiller.
Så må vi bare håbe det ikke giver følgeskader til vores anfører!
Så må vi bare håbe det ikke giver følgeskader til vores anfører!
- DenStolteJyde
Altså Brian Priske er jo allerede registreret til vores trup mod Panathinaikos.. Og mig bekendt har han da også spillet højre back... Så måske er det bare det der er løsningen 
Selvfølgelig da! Han skal bøde garn til kampen mod fiskerne! Bundgarn forstås!!DenStolteJyde skrev:Altså Brian Priske er jo allerede registreret til vores trup mod Panathinaikos.. Og mig bekendt har han da også spillet højre back... Så måske er det bare det der er løsningen
Nogen der kender status på Sparv? Jeg har ikke set nogen udmeldinger om ham, men har heller ikke kunne spotte ham på videoerne fra træning.
Han er med i truppen i grækenland, men det er Petter til gengæld ikkeKent skrev:Nogen der kender status på Sparv? Jeg har ikke set nogen udmeldinger om ham, men har heller ikke kunne spotte ham på videoerne fra træning.
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-panathinaikos
Han var ude med en blødning i læggen. Har trænet fuldt med hele denne uge her, og er taget med til Grækenland.Kent skrev:Nogen der kender status på Sparv? Jeg har ikke set nogen udmeldinger om ham, men har heller ikke kunne spotte ham på videoerne fra træning.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Frygteligt. Det har godt nok været en dyr tur til Athen, det her er langt værre end 4-1 nederlaget....
Vi bliver nok nødt til at hente den angriber, Rasmus Ankersen snakker om.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kan se at Musefiu Ashiru spiller på midtbanen og så vidt jeg ved, som oftest på kanten. Kunne det være en mulighed, at han blev omskolet til at spille angriber, da han har god fart og kunne for mig virke som en mulig erstatning. Det vil gøre vores søgen efter den rigtige angriber endnu bedre, da vi så ikke er nødt til, at lave panikkøb.
Ups forkert tråd. Kan nogle flytte den.
Ups forkert tråd. Kan nogle flytte den.
Så kom dommen over Duncan: 6-8 uger http://fcm.dk/nyheder/duncan-ude-med-ledbåndsskade
Det har været en dyr uge..... UEFA-exit samt længerevarende skade til Duncan og Bak.
Det har været en dyr uge..... UEFA-exit samt længerevarende skade til Duncan og Bak.
- DenStolteJyde
TrueWolfMidt skrev:Kan se at Musefiu Ashiru spiller på midtbanen og så vidt jeg ved, som oftest på kanten. Kunne det være en mulighed, at han blev omskolet til at spille angriber, da han har god fart og kunne for mig virke som en mulig erstatning. Det vil gøre vores søgen efter den rigtige angriber endnu bedre, da vi så ikke er nødt til, at lave panikkøb.
Well så kan vi ligeså godt bare smide sly tilbage på toppen.. Han har spillet der før og kan vel også gøre det igen..
- FCM Fan nr. 1
Så må Paul lave målene for os de næste 2 måneder....
Pyha, det her bliver en kamp.....
Pyha, det her bliver en kamp.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- bobthebuilder_dk
Så er Tim Jannsen sørme også blevet skadet igen!
Om man kan lide ham eller ej, så må man sige at han er FOR uheldig!
Jeg hører til i den sidste kategori, men det er en hel anden historie!
http://www.bold.dk/nyt/nye-fcm-problemer-janssen-skadet
Om man kan lide ham eller ej, så må man sige at han er FOR uheldig!
Jeg hører til i den sidste kategori, men det er en hel anden historie!
http://www.bold.dk/nyt/nye-fcm-problemer-janssen-skadet
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱