SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
Endnu engang er vi ikke klar på Lyngby Stadion. Vi er så sprængfyldt med personlige fejl så det gør noget. De sidste 4 mål imod er alle personlige fejl. Det kan ikke engang Lyngby præstere.
Hvad er det for noget pis Dalsgård laver - alibi fodbold.
Hvad er det for noget pis Dalsgård laver - alibi fodbold.
Denne kamp er sgu ovre for længst
Det er vist bare hjem og lade op til Cypern for det bliver sgu “ligeså” svært
Endnu en ren fadæse det vi er vidne til
Ledelsen sidder bare og ser klamme ud på tribunerne, så kan de fanme lære det
Jeg synes det er vildt at han vurderer at det er frarøvede af oplagt scoringsmulighed. Paulinho er jo en meter længere nede i tacklings øjeblikket, og kan sagtens nå hen.
Fuldstændig ligegyldigt, den kan dømmes.
Dalsgaard skal ALDRIG gå så aggresict frem og Garte skal aldrig ned i en glidende.....
Jeg synes ærlig talt at den er god nok. Gartenmann kommer for sent og satser for meget. Vi havde selv følt os røvet, var det sket mod os uden at koste modstaderen rødt.
Var det ikke Ingasson der stødte frem?
/ ABT

Enig man står/stod alt for langt fremme i banen i situtationen og det har lidt været en tendens i de andre kampe også hvor man dog ikke blev straffet pga held, dygtighed og modstanderens niveau
Vores forsvar slet ikke niveauet eller farten til at kunne magte det at stå så højt i banen så ofte
Dertil må man bare sige at Dalsgaard og Gartemann ikke har niveau til fcm som værende mesterhold, men de har self niveauet nu, i disse tider, hvor man ser fcm som værende et lorte midterhold
FCK, FCN, AGF ligner sikre hold i top 6. Vi kommer til at kæmpe med resten af flokken om det
Hvad snakker du om? Min betragtning heraf, er en personlig holdning (og fair). Sviner skam ingen til eller danner mine egne konklusioner om folks tanker og argumenter og udlægger dem sort på hvidt (ligesom dig)
Der skal simpelthen ryddes ud i vores klub, og det skal være nu. Jeg er så træt af de evindelige løfter om guld og grønne skove, men lige lidt sker der. I øjeblikket spiller vi lige så ringe, og måske endda ringere end vi gjorde under Capellas til sidst.
edit: Hvorfor er det at Thomasberg ikke flår spillere ud når de spiller ad h... til? Hvorfor er det kun Niels Frederiksen eller Neestrup der har nosser nok til det?
edit: Hvorfor er det at Thomasberg ikke flår spillere ud når de spiller ad h... til? Hvorfor er det kun Niels Frederiksen eller Neestrup der har nosser nok til det?
+1Debussy skrev: ↑6. aug 2023, 16:56Der skal simpelthen ryddes ud i vores klub, og det skal være nu. Jeg er så træt af de evindelige løfter om guld og grønne skove, men lige lidt sker der. I øjeblikket spiller vi lige så ringe, og måske endda ringere end vi gjorde under Capellas til sidst.
/ ABT

+1Debussy skrev: ↑6. aug 2023, 16:56Der skal simpelthen ryddes ud i vores klub, og det skal være nu. Jeg er så træt af de evindelige løfter om guld og grønne skove, men lige lidt sker der. I øjeblikket spiller vi lige så ringe, og måske endda ringere end vi gjorde under Capellas til sidst.
Fcms ideer og visioner og udmeldinger er ligeså tamme som et bedøvet marsvin
TT er jo endnu en nikkedukke - husk det
Tilmed har ledelsen over tid bygget en elendig trup op
Gartemann og dalle som ikke har niveauet
Martinez med hovedet alle andre steder
Sisto parodi
Hedvall ftw?!
Sat spillere af gennem tiden polle, j hansen osv osv
Brasilien transfers uden hug i, Marrony, Charles osv
Træneren er væltet ud og ind
Vennekåber på hele bænken og uden niveau, dunken, heinze, bak, BS, tidl dødboldsttæner osv
Man kan blive ved
Senest rettet af JBT 6. aug 2023, 17:06, rettet i alt 1 gang.
3 katastrofale beslutninger
Gardenmann, paulihno og dahlsgaard - fornærmende ringe.
Blå bananskræl endnu en gang. Men 100 procent vores egen skyld-
Det er pinligt ringe
Gardenmann, paulihno og dahlsgaard - fornærmende ringe.
Blå bananskræl endnu en gang. Men 100 procent vores egen skyld-
Det er pinligt ringe
Dalsgaard er bare en voldsom kegle, og jo så synes jeg godt Gartenmann kan forsvare at gå med i en tackling der, da han er sikker på at Paulinho er der og kan hente, hvis han skulle fejle.
For mig er det en kæmpe fejlvurdering af dommer Kehlet.
Jerneblødning er det dog af Paulinho at lave straffe og Dalsgaard er en katastrofe. Hvordan kan han have anfører bindet.
For mig er det en kæmpe fejlvurdering af dommer Kehlet.
Jerneblødning er det dog af Paulinho at lave straffe og Dalsgaard er en katastrofe. Hvordan kan han have anfører bindet.
Det ville ikke undre mig, hvis at Dalsgaard lige vil "få lidt gang i gutterne" i anden halveg.