Pre-season, vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af SimonH »

Totalt grineren at vi er fløjet til Portugal på samme fly som FCK og BIF.

Kim

Indlæg af Kim »

Hej Simon,

Hvor ser du det henne - det er sgu da noget af en corona bobbel :)

/Kim

Kim

Indlæg af Kim »

Spændende "The Atlantic Cup", hvor de tre danske hold møder nogle af de samme modstandere, er med på at træningskampe ikke rigtig kan fortælle ret meget - men med godt vejr / gode baner, så tænker jeg alligevel vi får lidt at se omkring hvor holdene står!

http://www.theatlanticcup.com/fixtures/2022

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Discovery viser i øvrigt alle vores kampe til Atlantic Cup, så der burde være gode muligheder for at se træningskampene i anstændig kvalitet.
Høvdingen af Herning

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Nogle rigtig fine takter vi viser her i anden halvleg mod Zenit. Ville være rigtig fint med et mål.
Derimod et angreb bestående af Júnior og Pione som i den første times tid er ikke noget, jeg har savnet synderligt. Det var virkelig tandløst - igen.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

AltidFCM skrev:
3. feb 2022, 17:41
Nogle rigtig fine takter vi viser her i anden halvleg mod Zenit. Ville være rigtig fint med et mål.
Derimod et angreb bestående af Júnior og Pione som i den første times tid er ikke noget, jeg har savnet synderligt. Det var virkelig tandløst - igen.
Problemet med den opstilling, er at vi ikke har noget som helst fart på banen. Der er ingen til at lave løbene der åbner op for forsvaret.
Det hjalp meget for det offensive spil i 2. halvleg med indskiftningerne.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

En jævn kamp mod Zenit. Ikke vanvittigt meget tempo. Men det så meget fornuftigt ud i første halvleg og blev så lidt langmodigt i anden.

Love så lidt tung ud, men når han så får bolden sker der noget, godt blik for spillet.

Fraulo, det kunne ligne en mand som vil have en gennembrud.

Marrony ... var han på banen, ikke meget væsen han gjorde af sig i anden halvleg.

Max, spillede meget af kampen og var ok.

Sisto har en kedelig tendens til at løbe på tværs uden der fører til noget, kan de ikke få vendt ham fremad i banen.

Men en typisk træningskamp, ikke den store intensitet og det er nok for tidligt at vurdere holdets styrke.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
3. feb 2022, 17:55
En jævn kamp mod Zenit. Ikke vanvittigt meget tempo. Men det så meget fornuftigt ud i første halvleg og blev så lidt langmodigt i anden.

Love så lidt tung ud, men når han så får bolden sker der noget, godt blik for spillet.

Marrony ... var han på banen, ikke meget væsen han gjorde af sig i anden halvleg.

Jeg er meget enig med dig omkring Fraulo. Jeg tror det er en storspiller i svøb.
Desværre er jeg lige så enig med dig omkring Marrony. Jeg er ikke sikker på, det nogensinde bliver godt

Sisto har en kedelig tendens til at løbe på tværs uden der fører til noget, kan de ikke få vendt ham fremad i banen.

Men en typisk træningskamp, ikke den store intensitet og det er nok for tidligt at vurdere holdets styrke.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:

Jeg er meget enig med dig omkring Fraulo. Jeg tror det er en storspiller i svøb.
Desværre er jeg lige så enig med dig omkring Marrony. Jeg er ikke sikker på, det nogensinde bliver godt

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Marrony skal have nogle kampe i benene, brumado havde samme problemer i starten.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

FCM2000 skrev:
3. feb 2022, 19:56
Marrony skal have nogle kampe i benene, brumado havde samme problemer i starten.
Og her 3 år efter... :D

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

UlveLars skrev:
3. feb 2022, 20:26
FCM2000 skrev:
3. feb 2022, 19:56
Og her 3 år efter... :D
Brumado er den farligste i SL i år, mål i forhold til antal minutter

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Saemala skrev:
AltidFCM skrev:
3. feb 2022, 17:41
Problemet med den opstilling, er at vi ikke har noget som helst fart på banen. Der er ingen til at lave løbene der åbner op for forsvaret.
Det hjalp meget for det offensive spil i 2. halvleg med indskiftningerne.
Enig. Nu så jeg kun kampen med et halvt øje, men jeg savnede virkelig Isaksen.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Mange spændende spillere at holde øje med i aften.

Men ikke en kamp vi kan bruge til at se om en ny formation eller start 11 er på vej.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Er der nogen, der ved, om Pablo Ortiz er stødt til truppen? Synes jeg så en spiller, jeg ikke kunne genkende, et eller andet sted på Twitter, og nu kan jeg ikke finde billedet igen.

Besvar