EL GS R6: Ludogorets - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123

Re: EL GS R6: Ludogorets - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Øv, øv. Slut. Hvilken chance for at få gode point i Europa.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Man har intet at lave i Europa, når man ikke kan vinde over Ludogorets over 2 kampe. Trist…
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Kæmpe fiasko, dumpet, ikke godkendt.

For mange som ikke er dygtige nok til at spille for fcm inkl træneren.

Pinligt og skuffende og det er al sammen en fair konstatering med ilt i hjernen

Føj mand

Sahl

Indlæg af Sahl »

Synes de gav alt til sidst. Med tanke på at man bliver snydt for straffe og har mange forsøg i starten der ville have givet kasse, så er det vel lidt uheld.
Derfor er jeg skuffet, da det var den helt store chance for at tage førstepladsen. Det manglede bare lidt marginaler og spillerne ligner lidt de godt kan bruge en vinter pause.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Den største skuffelse i klubbens historie taget guleroden i betragtning. Vi skal slå fucking Ludo, og så napper vi en førsteplads i en Europa League Gruppe - sikrer os selv og Danmark vigtig seedning.

Hold kæft jeg er skuffet.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Det er jo alt alt for dårligt. Vi havde så mange chancer, men vi mangler kvalitet i den offensive del. I kan rose Isachsen så meget I vil, men han er jo heller ikke kampafgørende.
Sisto skal på bænken igen, han er jo slet ikke farlig længere. Evander er den eneste offensive spiller der har niveau

MFKM

Indlæg af MFKM »

ABT skrev:
9. dec 2021, 22:56
Man har intet at lave i Europa, når man ikke kan vinde over Ludogorets over 2 kampe. Trist…
Man har alt at lave i Europa, når man kan vinde over Celtic og Røde stjerne over to kampe og vinde over Braga.

Kæmpe fiasko vi ikke vinder i dag.

Elendigt dommerarbejde.

2 straffespark og et rødt kort til Ludogorets bliver vi snydt for. Ufatteligt at VAR ikke tager straffesparkene.

Når det er sagt, så i lange periode elendig indsats af holdet. Dog er der også virkelig gode perioder, og vi bør vel vinde kampen med 2-0 ud fra chancer.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvorfor fanden satser BO ikke de sidste 15 minutter frem for 5 minutter, Man tager den eneste angriber ud.
Hvor er jens lys ?
en bænk der bare ikke er god nok, hvis man ser borte fra Erik.
Ikke en eneste klasseangriber har man ud over Junior, den anden er rejst hjem.

O

Indlæg af O »

Dommeren overser to potentielle straffespark. Hvad jeg opfattede blev der ikke kørt VAR på dem. At blive tilkendt et af dem, er ikke ønsketænkning og så havde vi formentlig vundet gruppen. Ikke at vi skal afhænge af straffespark og denne kamp demonstrerer meget godt hvor meget, vi mangler “a fox in the box”

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jeg vil tillade mig at lange hårdt ud efter Bo Henriksen i den kamp her, hvad tænker han på ?

Sats dog butikken de sidste 15 minutter

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Det eneste våben i front i dag var isakssen og det er for nemt at lukke ned

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vildt at VAR ikke ser den på Isaksen efter. De ser den lille hånd på skulderen efter på Ludogorets spilleren. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Dog er det på ledelses niveau at den fejler.
Vi har ikke en plan B i offensiven, når Brumado ikke lykkes. Marrony har været et gigantisk fejlskud og Sisto er desværre bare en kæmpe hæmsko. Han taber så mange bolde, kan ingen dueller vinde eller sætte fart mere.

Der skal i den grad købes spillere med mål i.

Udover Marrony, så er Jens-Lys kun 2 kroner værd. Hold kæft en deroute. Pt ligner det, at når Erik og Onyedika går ud, så mister vi noget meget vigtigt.

Føj, hvor er jeg skuffet.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Lupus1999 skrev:
9. dec 2021, 23:09
Vildt at VAR ikke ser den på Isaksen efter. De ser den lille hånd på skulderen efter på Ludogorets spilleren. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Uden at være sikker, så tror jeg kun grafikken kommer på, hvis igangsætning af spillet udskydes grundet VAR check. Efter straffesparket på Isaksen kørte spillet så længe, at det ikke blev nødvendigt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:

Vi har ikke en plan B i offensiven, når Brumado ikke lykkes. Marrony har været et gigantisk fejlskud og Sisto er desværre bare en kæmpe hæmsko. Han taber så mange bolde, kan ingen dueller vinde eller sætte fart mere.

Udover Marrony, så er Jens-Lys kun 2 kroner værd. Hold kæft en deroute. Pt ligner det, at når Erik og Onyedika går ud, så mister vi noget meget vigtigt.

Kan kun være enig, reelt har man kun en angriber med klasse, han har været skadet lang tid og med en karantæne sidst, man har ikke en skid, og at man køber en spiller som Marrony der havde været skadet i lang tid, det er et sats, og den må ledelsen stå med.

Hvorfor Erik var ude i den her kamp ? man burde havde sat ham ind før for at tilfører hovedspillet i feltet noget mere power og sat ham i front, hvad fanden havde de at tabe ?

Danand123

Indlæg af Danand123 »

FCM2000 skrev:
9. dec 2021, 23:15
Lupus1999 skrev:

Kan kun være enig, reelt har man kun en angriber med klasse, han har været skadet lang tid og med en karantæne sidst, man har ikke en skid, og at man køber en spiller som Marrony der havde været skadet i lang tid, det er et sats, og den må ledelsen stå med.

Hvorfor Erik var ude i den her kamp ? man burde havde sat ham ind før for at tilfører hovedspillet i feltet noget mere power og sat ham i front, hvad fanden havde de at tabe ?
Erik var skadet.

Besvar