Urealistisk at tale om 10 point…Fck haft deres utur til sidst i kampene og vi var jo da slet ikke tæt på i Aarhus.ABT skrev: ↑29. nov 2021, 21:26Det er en hån og at pisse op og ned af sine fans, der tager turen en røvkold mandag aften. Helt horribelt at man ikke fuldkommen ødelægger, lukker og slukker mod et Vejle hold i 2. Halvleg, som absolut intet kan. Man sidder med en fornemmelse af, at modstanderne lige i tiden kan score fra hvor som helst.
Kæmpe problem at vores CB, Erik, gang på gang er farligste spiller på vores holdkort. Vi har reelt tre spillere som kan lave mål på kontinuerlig basis; Erik, Brumado og Evander (primært på dødbolde). Det er alt alt for sløjt.
Synes også man kan kigge kritisk på kontorgangene omkring holdsammensætningen. Synes ikke nødvendigvis at vi har et så slagkraftigt hold igen. Især ikke offensivt, og når vi har spillere i truppen som åbenbart ikke er der mentalt til at kunne spille (Cajuste, Mabil). Der peger pilen på den sportslige ledelse. De skulle begge være skippet afsted. Også selvom man ikke fik prisen tilbudt.
Nu må vi for alt i verden ikke lave samme fejl i vinterpausen, hvor vi forsøger at holde på truppen. Det slog Big time fejl sidst! Der SKAL nyt blod ind på det her hold. De er allerede blevet ALT for forvante. Vil gerne se man spiller en ny formation sammen til forårssæsonen.
Det næste bliver sikkert at vi bliver udstillet af Brøndby igen over to kampe, samt at vi sovser rundt i Bulgarien i en 0-0 kamp… Gud forbyde det.
Utroligt vi overvintrer som 1’er… de sidste tre runder får vi 1 ud af 9 mulige point. Afstand på FCK på 2 point i stedet for 10. Brutalt.
SL R17: Vejle - Midtjylland
Re: SL R17: Vejle - Midtjylland
Jeg mener, at jeg mener Brøndby er favoritter som det ser ud nuDanand123 skrev: ↑29. nov 2021, 21:31Vil nu mene brøndby er favoritter som det ser ud nu.???Matjavsen skrev: ↑29. nov 2021, 21:24Jeg skriver da heller ikke at du mener brøndby er favoritter?Danand123 skrev: ↑29. nov 2021, 21:18
Nej, hvorfor skriver du, at jeg mener Brøndby. Jeg skriver direkte, at Fck er favoritter. Tror jeg også du kommer til at aflæse hos odssætterne. Men hvor vi havde troet og håbet på at have noget at give af til foråret, er situationen nu, at vi selv skal vinde kampene mod de andre tophold for at have en guldchancen. Måske et vigtigt wakeup call…
Er det ikke dig, der spørger mig om det, efter jeg har skrevet Fck?![]()
Ret beset fører vi kun Superligaen, fordi FCK og Brøndby har været dårligere end os. Vi har haft alle muligheder for at stikke af i toppen, men der er nogle helt basale mangler i vores spil, og vi er som andre også skriver slet ikke mentalt der hvor vi leverer.
Kan godt frygte det skyldes taktiske mangler hos Bo. Han kom jo hertil med ordene om at han altid fik sine hold til at overpræstere, det har bestemt ikke været tilfældet. Man kan selvfølgelig ikke male fanden på væggen når vi ligger nr 1, er tæt på at gå videre i EL og stadig har chancen i pokalen. Man får næsten dårlig samvittighed over at skrive noget kritisk på den baggrund. Men der er altså ting som halter og de seneste tre kampe i ligaen lugter af en form for spillemæssig krise.
Men altså, vi kan selv afgøre det til foråret. Der er masser af tid at arbejde i nu. Og så må det også kunne ses når ligaen starter op igen, at der er kommet styr på manglerne.
Kan godt frygte det skyldes taktiske mangler hos Bo. Han kom jo hertil med ordene om at han altid fik sine hold til at overpræstere, det har bestemt ikke været tilfældet. Man kan selvfølgelig ikke male fanden på væggen når vi ligger nr 1, er tæt på at gå videre i EL og stadig har chancen i pokalen. Man får næsten dårlig samvittighed over at skrive noget kritisk på den baggrund. Men der er altså ting som halter og de seneste tre kampe i ligaen lugter af en form for spillemæssig krise.
Men altså, vi kan selv afgøre det til foråret. Der er masser af tid at arbejde i nu. Og så må det også kunne ses når ligaen starter op igen, at der er kommet styr på manglerne.
Da vi skulle i Parken lignede det, at vi skulle være 5 point bagefter dem efter kampen. Men det med vi tog 1. pladsen, og de fik en dårlig periode. Nu slutter vi efteråret med kun 1 point i tre kampe, hvorfor det fylder mest hos os alle. Ikke at vi fører med 2 point. Altid det sidste, der fylder.
Så Fck og Bif kan føle de er ovenpå, men specielt bif kan tale om stolpe ind i mange af deres seneste kampe. Dem havde vi fcn og Randers hjemme og lidt Fck ude.
Så Fck og Bif kan føle de er ovenpå, men specielt bif kan tale om stolpe ind i mange af deres seneste kampe. Dem havde vi fcn og Randers hjemme og lidt Fck ude.
Steinleins ansigt lyste langt væk af skuffelse.Ravnen skrev: ↑29. nov 2021, 21:42Ret beset fører vi kun Superligaen, fordi FCK og Brøndby har været dårligere end os. Vi har haft alle muligheder for at stikke af i toppen, men der er nogle helt basale mangler i vores spil, og vi er som andre også skriver slet ikke mentalt der hvor vi leverer.
De virker slidte og mental trætte, efter et langt efterår, men mon ikke der kommer nogle justeringer til i truppen her i vinterpausen.
Oprindelig var Dalgaard købt til wingback, man havde fat i kevin Dicks, så problemet lyser ud omkring den wingback i højre side.
Der mangler også en kreatør til midten, der mangler en tilretning af truppen.
Ærlig talt har Løssl haft en eneste superredning i efteråret ?
Jeg mener at man har fejlet med integrationen af marrony i truppen og holdet, det er ikke godt nok, og jeg ser ikke det store lys i Lind og hansen på nuværende tidspunkt. reelt har FCM kun haft en angriber i det her efterår og han har været skadet i en periode og karantæner igen og igen.
-
mousebreaker
Slutter af med 1 point i de sidste 3 kampe. Det er eddermame ringe. Det er meget længe siden vi har været efter et andet dansk hold på Tap-ins table of justice, som vi er efter FCK lige nu. Et FCK som virkelig slet ikke har været FCK. Det er foruroligende.
Bo kom ind med en masse begejstring som holdet tilsyneladende havde brug for, efter to tabte trofæer under Priske, som gjorde en sæson med CL til en underlig flad fornemmelse, og egentlig føltes som en fiasko sæson. Den begejstring lader til at fade ud. Foråret må så vise om vi har toppen af poppen rent taktisk på bænken. Jeg tror det ikke
Bo kom ind med en masse begejstring som holdet tilsyneladende havde brug for, efter to tabte trofæer under Priske, som gjorde en sæson med CL til en underlig flad fornemmelse, og egentlig føltes som en fiasko sæson. Den begejstring lader til at fade ud. Foråret må så vise om vi har toppen af poppen rent taktisk på bænken. Jeg tror det ikke
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Lad os vente med at dømme BO før efteråret er færdigt.
Om 2 uger kan vi stå med at føre Superligaen, være videre i Europa League og have kvalificeret os til pokalsemifinalerne.
Den tror alle FCM fans havde købt inden sæsonen startede.
Om 2 uger kan vi stå med at føre Superligaen, være videre i Europa League og have kvalificeret os til pokalsemifinalerne.
Den tror alle FCM fans havde købt inden sæsonen startede.
-
mousebreaker
Hvis vi vinder over Ludogoretz så har det været et godt efterår, uanset om vi går videre i pokalen eller ej (det gør vi ikke), for så har DK virkelig gode muligheder for at bevare sin plads i top 15 og det er klart sæsonens vigtigste mål. Alligevel kan man jo ikke lade være med at tænke på, hvor sygt gode muligheder vi har haft for at sætte os tungt på ligaen.
Efter runden i går kan vi også lukke kalenderårs stillingen af for 2021. Vi vinder på bedre målscore end FCK med "overdådige" 1,89 point i snit. Man kan ikke ligefrem sige at de store imponerer pt.
De andre hold lukkes dermed ind i kampen om mesterskabet og hvis Brøndby ender med trofæet efter at have været bagud med 13 point, så kaster jeg op.
Benham og Holck P har pengene - køb en top træner og et setup derefter. Ikke al den studehandel for man kommer tydeligvis ingen vegne og Bo er jo tydeligvis ikke klogere end mening mand. Han råber bare videre - en ting er at gøre det i Horsens, men i en topklub kræves der noget helt andet af konceptet og indentitet. Er som om, at spillerne ikke ved hvad de skal jo.
Det skriger på ind og udskiftninger til vinter. 1 point for 3 kampe må være historisk dårligt i nyere tid. Jamen det hele sejler lige nu, og største lotto har vel nok været pione sisto, selvom man havde troet noget andet så har han været en miniput i næsten alle kampe
Man kan starte med at hive pheiffer hjem til vinter
Det skriger på ind og udskiftninger til vinter. 1 point for 3 kampe må være historisk dårligt i nyere tid. Jamen det hele sejler lige nu, og største lotto har vel nok været pione sisto, selvom man havde troet noget andet så har han været en miniput i næsten alle kampe
Man kan starte med at hive pheiffer hjem til vinter
Nu vil det også være synd at sige, at han har spillet meget det her efterår fordi han af gud må vide hvilken årsag ikke fik sin plads tilbage tidligere.FCM2000 skrev: ↑29. nov 2021, 21:51Steinleins ansigt lyste langt væk af skuffelse.Ravnen skrev: ↑29. nov 2021, 21:42Ret beset fører vi kun Superligaen, fordi FCK og Brøndby har været dårligere end os. Vi har haft alle muligheder for at stikke af i toppen, men der er nogle helt basale mangler i vores spil, og vi er som andre også skriver slet ikke mentalt der hvor vi leverer.
De virker slidte og mental trætte, efter et langt efterår, men mon ikke der kommer nogle justeringer til i truppen her i vinterpausen.
Oprindelig var Dalgaard købt til wingback, man havde fat i kevin Dicks, så problemet lyser ud omkring den wingback i højre side.
Der mangler også en kreatør til midten, der mangler en tilretning af truppen.
Ærlig talt har Løssl haft en eneste superredning i efteråret ?
Jeg mener at man har fejlet med integrationen af marrony i truppen og holdet, det er ikke godt nok, og jeg ser ikke det store lys i Lind og hansen på nuværende tidspunkt. reelt har FCM kun haft en angriber i det her efterår og han har været skadet i en periode og karantæner igen og igen.
Og hvis du eller andre implicit mener, at han skulle have målet i går, så er det helt væk. Der er 3 spillere der fejler ved det mål og lÖssl er ikke en af dem
Han har haft 6 kampe siden hans skade.Starbucks skrev: ↑30. nov 2021, 09:10
Nu vil det også være synd at sige, at han har spillet meget det her efterår fordi han af gud må vide hvilken årsag ikke fik sin plads tilbage tidligere.
Og hvis du eller andre implicit mener, at han skulle have målet i går, så er det helt væk. Der er 3 spillere der fejler ved det mål og lÖssl er ikke en af dem
Jeg erindrer ikke umiddelbart nogle kampafgørende redninger. Omvendt husker jeg en del "lige ved og næsten" mål, som en keeper på en god dag havde taget.
Jeg siger på ingen måde Lössl var skyld i målet i går, men jeg er enig i pointen i, at vores keepere (Olafsson inkl.) måske ikke har leveret så mange kampafgørende redninger, som man kunne have ønsket.
Det kan være det er min hukommelse der er selektiv, men når jeg tænker tilbage på sæsonen, så er der ikke noget der buldrer frem i min hukommelse. Jeg tager formenligt fejl og vil gerne korrigeres.
Så selvom vi står i en situation, hvor der nok er enighed om at vi har 2 rigtigt rigtigt dygtige keepere, så sidder jeg ikke med en følelse af, at de har været kampafgørende for os i den her sæson.
-
mousebreaker
Sidder med samme fornemmelse. Målmændene er ikke dumpede som sådan, men har heller ikke excelleret. Vil tro vi har et lille minus på den konto. De har nydt godt af et rigtigt godt midterforsvar foran sig og burde have gjort det bedre.MFKM skrev: ↑30. nov 2021, 10:03Han har haft 6 kampe siden hans skade.Starbucks skrev: ↑30. nov 2021, 09:10
Nu vil det også være synd at sige, at han har spillet meget det her efterår fordi han af gud må vide hvilken årsag ikke fik sin plads tilbage tidligere.
Jeg erindrer ikke umiddelbart nogle kampafgørende redninger. Omvendt husker jeg en del "lige ved og næsten" mål, som en keeper på en god dag havde taget.
Jeg siger på ingen måde Lössl var skyld i målet i går, men jeg er enig i pointen i, at vores keepere (Olafsson inkl.) måske ikke har leveret så mange kampafgørende redninger, som man kunne have ønsket.
Det kan være det er min hukommelse der er selektiv, men når jeg tænker tilbage på sæsonen, så er der ikke noget der buldrer frem i min hukommelse. Jeg tager formenligt fejl og vil gerne korrigeres.
Så selvom vi står i en situation, hvor der nok er enighed om at vi har 2 rigtigt rigtigt dygtige keepere, så sidder jeg ikke med en følelse af, at de har været kampafgørende for os i den her sæson.
Cajuste og Marrony må meget gerne finde melodien til foråret. Hvis ingen af disse to spillere var i stalden ville vi have 130 mio mere på bankbogen, så det er en skuffelse af rang, at de ikke har budt sig mere til.
Det er ene og alene Bo's skyld, det med målmændene.
Jeg sagde det allerede da han begyndte at skifte, at det absolut intet godt gør for vores defensiv, at der ikke er en fast målmand.
Aftalerne med forsvaret bliver mere usikre, og det smider unødvendigt meget pres på keeperne, at de ved at en lille fejl kan være med til at sætte dem af igen.
Jeg sagde det allerede da han begyndte at skifte, at det absolut intet godt gør for vores defensiv, at der ikke er en fast målmand.
Aftalerne med forsvaret bliver mere usikre, og det smider unødvendigt meget pres på keeperne, at de ved at en lille fejl kan være med til at sætte dem af igen.
Høvdingen af Herning
Tror folk virkelig på, at en flyvende Pfeiffer bliver hentet hjem og bare går ind og bomber løs på det her hold? For det første tror jeg ikke, vi ser ham igen, og for det andet er der stadig et eller andet grundlæggende galt, når det kommer til at kreere chancer og mål - og ikke mindst at køre på og lukke kampene.
Vi er jo ikke specielt farlige. Ja, vi dominerer i store perioder på bolden mod bundholdet(!), men ikke mere end det. Det her taktiske set-up er pissegodt til de præstationer, vi leverer i Aalborg og i Parken med en mand i undertal og i Europa, hvor man overlader meget af initiativet. Men vi slider så ufatteligt meget med at skabe mål og præstere, og ansvaret er imo udelukkende hos trænerteamet.
Bevares, pointhøsten har jo været flot, men fortsætter vi sådan her, så ligger vi ikke nr. 1 til slut, hvilket forhåbentligt er målet.
Jeg savner en form for taktisk fleksibilitet fra trænerteamet. Jeg synes, vi har masser af dygtige spillere, men jeg synes igen ikke, det nuværende set-up klæder spillerne, og mener, der er langt mere at hente fra det spillermateriale, der er til rådighed. Jeg ser det gerne ske allerede i pokalen og mod Brøndby, som vi nu i to kampe er blevet taktisk udstillet mod. Ellers tror jeg ikke på, vi kan gøre det over to kampe mod dem.
Vi er jo ikke specielt farlige. Ja, vi dominerer i store perioder på bolden mod bundholdet(!), men ikke mere end det. Det her taktiske set-up er pissegodt til de præstationer, vi leverer i Aalborg og i Parken med en mand i undertal og i Europa, hvor man overlader meget af initiativet. Men vi slider så ufatteligt meget med at skabe mål og præstere, og ansvaret er imo udelukkende hos trænerteamet.
Bevares, pointhøsten har jo været flot, men fortsætter vi sådan her, så ligger vi ikke nr. 1 til slut, hvilket forhåbentligt er målet.
Jeg savner en form for taktisk fleksibilitet fra trænerteamet. Jeg synes, vi har masser af dygtige spillere, men jeg synes igen ikke, det nuværende set-up klæder spillerne, og mener, der er langt mere at hente fra det spillermateriale, der er til rådighed. Jeg ser det gerne ske allerede i pokalen og mod Brøndby, som vi nu i to kampe er blevet taktisk udstillet mod. Ellers tror jeg ikke på, vi kan gøre det over to kampe mod dem.