SL R14: Esbjerg - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL R14: Esbjerg - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Kæft et drop - vi tager det med :D
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

blackfcm1

Indlæg af blackfcm1 »

Jeg kan ikke høre noget positivt endnu ? 2 mål.. pinligt.. men videre. Vi vinder kampen. :-)

Cortez

Indlæg af Cortez »

blackfcm1 skrev:
25. okt 2019, 20:36
Jeg kan ikke høre noget positivt endnu ? 2 mål.. pinligt.. men videre. Vi vinder kampen. :-)
Fordi der fortsat ikke er noget positivt. At vi muligvis vinder denne her kamp, sletter ikke det fuldstændige forfærdelig indtryk spillerne har givet i dag. Vi spiller virkelig, virkelig dårlig fodbold. Og vi har ikke rykket os under Priske.

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

blackfcm1 skrev:
25. okt 2019, 20:36
Well..... nu ved jeg ikke hvad du mener. Vi har lavet præcist een god offensiv aktion i kampen der fører til en stor chance og scoret 2 mål. Det er fint nok, men det er mindre end hvad man kunne håbe på hvis du spørger mig. Ikke antal mål men tilspillede chancer bare for at præcisere.

Vi må konstantere nu hvor Kaba bliver skiftet ud at vi har gigantisk angriber krise i FCM, selvom ledelsen naturligvis forsøger at sugarcoate det hele. 50 mio indkøb. De 10 mio lejet ud og de 40 mio resterende har nu scoret 2 mål i snart 14 kampe!!! Det ene på straffe. Det er jo vanvittigt og naturligvis en stor del af svaret på vores offensive krise. For har man angribere med selvtillid så kommer de også til flere chancer og giver en smittende effekt
Senest rettet af mousebreaker 25. okt 2019, 20:47, rettet i alt 1 gang.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

JBT

Indlæg af JBT »

Ser du samme kamp som alle andre? FCM har jo intet vist i 85 min. Fint nok du er positiv over to mål, men det ændrer ikke helhedsindtrykket.
Senest rettet af JBT 25. okt 2019, 20:52, rettet i alt 1 gang.

ben2han

Indlæg af ben2han »

der mangler en dirigent på FCM holdet, ES løfter ikke opgaven

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Bliver sindsyg af at se Brumado prøve en dribling i 4 minutters overtid

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg tåler ikke Brumado. Og heller ikke så mange flashbacks til så dårlige minder som kampene i Esbjerg sidste sæson. Det var en tro kopi, bortset fra marginalerne var med os - Esbjerg kunne jo sagtens have udlignet. Og Mabil sløser igen chancen væk for at lukke det, i Brumados eneste gode aktion i sæsonen...

Ufatteligt vi bliver ved med at vinde - uden angribere.

Christian

Indlæg af Christian »

Så fedt med sejr og maksimalt pres på FCK.

Mikael er for mig klart sæsonens spiller indtil videre. Imponerende som han har gjort en forskel i denne sæson.

Men ja, vi har en angrebskrise. Vi har vel været gode til i tidligere sæsoner at sprede målene ud på mange spillere, og det får vi for alvor brug for i denne sæson.

Jeg er optimist.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mousebreaker skrev:
25. okt 2019, 20:04
Lige nu sidder jeg mærkeligt nok og håber på et meget tidligt Esbjerg mål i anden halvleg. Noget tyder på at det er det der skal til for at spillerne smider det der holder dem tilbage. De kan så meget mere end det de præsterer
At det her kan have en smule rigtighed er jo sørgeligt i sig selv.
Vi fik tre enormt vigtige point - andet kan vi ikke tage med fra den her kamp - men det er også det vigtigste.
Som sædvanligt kigger jeg på det hele med europæiske briller og selvom der kan ske enormt meget på ti måneder, så tænker jeg at man er kandidat til psykiatrisk afdelung i Risskov hvis man tror på gruppespil i 2020

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sørloth tilbage. Han var hurtig og kunne score mål. Brumado på bænken i ubestemt tid, han skal kæmpe sig til spilletid. Kaba langsom og kommer ej heller til afslutninger. Hvis det stod til mig så kan vi lige så godt bruge en ung. De tør afslutte i modsætning til Brumado og Kaba. Vi kan være evig lykkelig over at have Mikael Andersson. Giver sig altid fuldt ud, mere end man kan sige om vores forreste.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Christian skrev:
25. okt 2019, 20:59
Så fedt med sejr og maksimalt pres på FCK.

Mikael er for mig klart sæsonens spiller indtil videre. Imponerende som han har gjort en forskel i denne sæson.

Men ja, vi har en angrebskrise. Vi har vel været gode til i tidligere sæsoner at sprede målene ud på mange spillere, og det får vi for alvor brug for i denne sæson.

Jeg er optimist.
Jamen der er da også rigtig meget at bunde sin optimisme i. Hvad kunne der ikke ske hvis vi begynder at spille fodbold og angriberne får selvtillid??!
Det er en kvalitet at vinde på dårlige dage - jeg ville bare ønske at der var flere gode dage imellem - bare et par stykker! - er det for meget at håbe på?

JBT

Indlæg af JBT »

EB overskrift: “Reddet af monster drop”
Jamen så sandt som det er sagt for en gang skyld, af en ellers upålidelig kilde. Alle ser det jo

Scholtz er indtil videre bedste mand i sæsonen for mit vedkommende, han har bare generelt det højeste bundniveau

ben2han

Indlæg af ben2han »

Kaba og Brumado mangler selvtillid. Kaba var langt mere giftig da han kom til klubben.

Det er som om relationerne ikke sidder i skabet når der endelig tegner sig noget, Kaba tøver gang på gang om sin placering i feltet.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor der ikke kommer flere ( og gode ) bolde ind i feltet, kaba er jo bum stærk, men vi vil åbenbart hellere komme gennem midten hvor kaba ikke er god

Besvar