SL R6: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Mabil ud, Dovbyk ind... 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ endnu værre!!!

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mousebreaker »

Fantastisk at se hvor godt vi kombinerer. Løber for hinanden og skaber rum. Specielt kombinationsspillet mellem de tre bagerste falder i øjnene. Evander viser gang på gang hvorfor vi skal ændre alt for at netop han skal shine, han laver et fantastisk godt stykke arbejde for at tage tempoet ned hvor alle tilskuerne kan følge med. Rent Matrix.

Se blot hvor dygtige vi er blevet til at afslutte langt ude fra, fremfor at komme til afslutninger i gode positioner feltet. Imponerende at overvære. Vi er også blevet meget bedre til at spare på energien. De tider er forbi hvor spillerne gik fra banen godt trætte efter at have sat modstanderne under et stort fysisk pres gennem store dele af kampen. Nu kan de klæde om uden at gå i bad efter kampene. Vi tænker på miljøet her i FCM.

Vi tænker også på good hosting. Modstandernes keeper har altid haft en travl dag på kontoret når han var forbi MCH. Nu sikrer vi at han er frisk og udviklet til træning dagen efter og at han ikke er træt når han skal hjem til familien. De statistikere der har travlt dagene efter en kamp med at udregne xG tænker vi også på. Vi sørger for at der ikke er noget at holde styr på. På den måde viser vi omsorg for andre mennesker og giver dem mere tid i deres hverdag.

Mange gode ting at tage med fra vores kampe i øjeblikket.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mnm123 »

mousebreaker skrev:
18. aug 2019, 17:32
Fantastisk at se hvor godt vi kombinerer. Løber for hinanden og skaber rum. Specielt kombinationsspillet mellem de tre bagerste falder i øjnene. Evander viser gang på gang hvorfor vi skal ændre alt for at netop han skal shine, han laver et fantastisk godt stykke arbejde for at tage tempoet ned hvor alle tilskuerne kan følge med. Rent Matrix.

Se blot hvor dygtige vi er blevet til at afslutte langt ude fra, fremfor at komme til afslutninger i gode positioner feltet. Imponerende at overvære. Vi er også blevet meget bedre til at spare på energien. De tider er forbi hvor spillerne gik fra banen godt trætte efter at have sat modstanderne under et stort fysisk pres gennem store dele af kampen. Nu kan de klæde om uden at gå i bad efter kampene. Vi tænker på miljøet her i FCM.

Vi tænker også på good hosting. Modstandernes keeper har altid haft en travl dag på kontoret når han var forbi MCH. Nu sikrer vi at han er frisk og udviklet til træning dagen efter og at han ikke er træt når han skal hjem til familien. De statistikere der har travlt dagene efter en kamp med at udregne xG tænker vi også på. Vi sørger for at der ikke er noget at holde styr på. På den måde viser vi omsorg for andre mennesker og giver dem mere tid i deres hverdag.

Mange gode ting at tage med fra vores kampe i øjeblikket.
Dejlig med noget sarkasme

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af bifr05t »

mousebreaker skrev:
18. aug 2019, 17:32
Nu kan de klæde om uden at gå i bad efter kampene. Vi tænker på miljøet her i FCM.
Du har åbnet mine øjne. Jeg tilgiver hermed trænerteamet.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

Glem jeres brazzerlort!!!!!

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mnm123 »

Så dumt Erik

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Straarup »

Erik, strammer det bind?
// Straarup :fcmwolf:

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mousebreaker »

6 kampe inde i sæsonen og Erik er oppe på to hjerneblødninger af kampafgørende karakter. To af disse sidste sæson, hvis jeg ikke har glemt nogle. Han skal til at kigge indad hvis han skal udenfor landets grænser igen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
18. aug 2019, 17:45
6 kampe inde i sæsonen og Erik er oppe på to hjerneblødninger af kampafgørende karakter. To af disse sidste sæson, hvis jeg ikke har glemt nogle. Han skal til at kigge indad hvis han skal udenfor landets grænser igen
Og løber laaangsomt hjem til forsvar..

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mousebreaker »

Godt headet af Erik må man medgive
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

O
Indlæg: 272
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af O »

henker skrev:
18. aug 2019, 17:46
Gud straffer fcm for at fejre regnbue!!
Hvad mener du lige med det?

AltidFCM
Indlæg: 589
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af AltidFCM »

henker skrev:
18. aug 2019, 17:46
Gud straffer fcm for at fejre regnbue!!
What...the...actual...fuck

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Straarup »

henker skrev:
18. aug 2019, 17:46
Gud straffer fcm for at fejre regnbue!!
Hvad f***** er det for en kommentar?
// Straarup :fcmwolf:

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mousebreaker »

henker skrev:
18. aug 2019, 17:46
Gud straffer fcm for at fejre regnbue!!

Hvis den kommentar ikke giver laaaaaang karantæne så fatter jeg ingenting. Langt over stregen. Hold dine sørgelige homofobiske holdninger for dig selv
Senest rettet af mousebreaker 18. aug 2019, 17:57, rettet i alt 2 gange.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Vijen »

Pivringe

Hvad fanden laver trænerne?? Beholder 3 nede bagved imod en modstander der ikke vil frem. KA, din tid er ved at være ovre.

Besvar