Side 3 af 13
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:04
af bifr05t
Ak og ve.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:05
af mousebreaker
Nicolaisen for fanden da. Hvor amatøragtigt kan det blive. Hold nu kæft hvor ringe.
Vi er ellers startet med den fart og med den gnist jeg havde håbet vi havde lagt for dagen på hjemmebane, men det gør vi aldrig - som i ALDRIG - når vi spiller i Europa.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:05
af ABT
Acebone skrev: ↑15. aug 2019, 21:03
Rangers er bedre og skarpere. Morelos må ikke få den slags chancer.
Har intet med det at gøre i den situation. Personlig fejl hvor Nicolaisen vælger at være boldspasser. Suk...
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:09
af mnm123
Uden tvivl ikke i disse kampe Erik spiller sig tættere på et nyt udlands eventyr
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:13
af Densestar7430
Jeg er enig i, at Mikael Andersson ikke burde være i en startopstilling på et hold der vil spille sig i EL. Når det er sagt, så kan jeg godt se, at han er vores bedste bud, når KA vil fastholde en 3-5-2, men gøre den mere offensiv.
Derudover har Han jo været kampafgørende, uden at spille fantastisk i ligaen. Ligesom han har set rigtig godt ud i de træninger jeg har set med ham.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:14
af mousebreaker
Nicolaisen har gjort det rigtig godt i superligaen, men vi må også erkende at han i den grad har fået vist sine begrænsninger i europæisk sammenhæng. Hans aktie er næppe steget efter de to kampe
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:16
af Eponaj
Ift. de chancer Rangers skabte over kanterne i den første kamp, ærgrer det mig at vi ikke stiller op i 4-4-2. Det havde samtidig givet mulig for at have Wikheim og Mabil på kanterne, hvorfra de kunne smide indlæg ind til Kaba, som virker i fin form.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:19
af mousebreaker
mnm123 skrev: ↑15. aug 2019, 21:09
Uden tvivl ikke i disse kampe Erik spiller sig tættere på et nyt udlands eventyr
Synes nu han spillede fint i første kamp
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:20
af ABT
mousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:14
Nicolaisen har gjort det rigtig godt i superligaen, men vi må også erkende at han i den grad har fået vist sine begrænsninger i europæisk sammenhæng. Hans aktie er næppe steget efter de to kampe
Det er jeg nu ikke enig. Han har på ingen måde overbevist mig om, at han er den rette mand at satse på i en 3-backkæde. Ingen er jo heller i tvivl om, at han er første mand på bænken, hvis man skifter til to mand i midten, på trods af venstrepoten han besidder.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:20
af Konsulen
Jeg er sikker på, at KA er tilfreds med spillet indtil nu...”vi lykkedes langt hen af vejen med det vi gerne vil,,”
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:22
af ABT
Sory Kaba - One Man Army
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:23
af mousebreaker
Han er langt bedre end sine holdkammerater, Sory Kaba
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:24
af SimonH
Det er jo amatøragtigt forsvarsspil
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:25
af Xort
Til det positive, så er det da ikke den nye røde trøje de spiller i...
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
: 15. aug 2019, 21:26
af ABT
Fucking alibi-hold det her. Smadder dog igennem, i har intet at tabe!! Kæft hvor er det ringe kvalitet og mentalitet i alle rækker udover oppe i front.