SL R1: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastikforening

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: SL R1: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastikforening

Indlæg af Stoffer »

Matjavsen skrev:
13. jul 2018, 15:46
Stoffer skrev:
13. jul 2018, 13:00
Steffen am skrev:
13. jul 2018, 12:16

Altså det er rigtig nok træningen var lukket ;)
Touche :)
Amini er ikke med for GF
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ami ... premieren/
Positivt.

Jeg er spændt på, om Nielsen hiver en overraskelse op af hatten i forhold til, hvem de går med på kassen.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/truppen-mod-agf

Truppen.

Beklager al denne spam. Jeg ser frem til superliga fodbold.

THenry

Indlæg af THenry »

Stoffer skrev:
13. jul 2018, 17:21

Truppen.

Kommunikationsafdelingen har ikke ligefrem vist sit værd i gennem en længere periode, men synes faktisk de leverer i den artikel, som du linker til.

Det lyder bare bedre, når man skriver, at "der er stor konkurrence om startpladserne og trænerstaben har derfor udtaget en lidt større trup til premieren", så der i det mindste er 20 mand, der føler, at de er tæt på start 11.

Alternativt formuleret kunne det jo have lydt, at "vi har udtaget 20 mand, da der er tvivl om Korcsmar og Okosun (og muligvis Frank)" ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
13. jul 2018, 17:58
Stoffer skrev:
13. jul 2018, 17:21

Truppen.

Kommunikationsafdelingen har ikke ligefrem vist sit værd i gennem en længere periode, men synes faktisk de leverer i den artikel, som du linker til.

Det lyder bare bedre, når man skriver, at "der er stor konkurrence om startpladserne og trænerstaben har derfor udtaget en lidt større trup til premieren", så der i det mindste er 20 mand, der føler, at de er tæt på start 11.

Alternativt formuleret kunne det jo have lydt, at "vi har udtaget 20 mand, da der er tvivl om Korcsmar og Okosun (og muligvis Frank)" ;)
@Stoffer
Du spammer bare løs. Fodbold feberen er på sit højeste og du plejer også at byde til med ret fornuftige ting, så du giver bare los :D

@THenry

Tja.. godt besøg de har haft af spindoktoren i hvert fald. Men ja, ganske fint.
Men undrer mig stadig over at man bliver ved med at gå imod både Two Circles anbefalinger og som Jakob Jørgensen har været inde på i 4:4:2
Man skal tale stadionoplevelsen op, fællesskabet osv. ikke at nu skal i komme og hjælpe fordi det her er en vigtig kamp. Det er alle kampe jo.

Giver også god mening ud fra en general motivations teori. Vil jeg helst komme og hjælpe andre, eller kan jeg faktisk få noget ud af det selv.
Er mig en gåde at man bliver ved med at agere imod kendt evidens, og man ignorere råd fra en virksomhed som har opbygget hele deres forretningsplan- og koncept omkring netop at tiltrække folk til sportsoplevelse.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

5311 sæsonkort solgt. Det er altså fremragende. 1500 mere end sidste sæson, et tal som formentlig bliver endnu større. Udover det er der igen 1050 VIP-sæsonkort, dvs. den faste belægning er et godt stykke over 50%. Det tegner virkelig til endnu en fed sæson.

Brøndby har solgt 9750, hvilket er flot, bevares, men synes faktisk vores antal i fht. fanbase og stations størrelse er endnu mere imponerende.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg glæder mig rigtig meget til dagens kamp, og er meget spændt på hvilket udtryk holdet kommer ud med.

Sejren er selvfølgelig det vigtigste, så en 1-0 sejr efter en dødbold vil give mig en god weekend.

Kom så FCM.

oros

Indlæg af oros »

Nu bliver jeg bange: :mrgreen:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... er/7234016
Jeg synes f..... ikke, det er Fair Play! :twisted:

Vijen

Indlæg af Vijen »

Er kian småskadet siden han er på bænken?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
14. jul 2018, 18:31
Er kian småskadet siden han er på bænken?
Han sad ude i sidste træningskamp, og hvis du kigger tilbage i tråden her, blev der også spekuleret i om han startede, så ikke nogen stor overraskelse.

Men tror det skal forstås som at han er lige kommet tilbage og på vej i topform, men ikke helt er der endnu, og at en Kian Hansen på 90 % ikke er bedre end en Nicolaisen på 100 % :)

ben2han

Indlæg af ben2han »

vil det ikke være fornuftig at tage Duelund ud ? nu her i 2 halvleg, han har ikke flere chancer hos dommeren

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tror også Duelund kommer ud og Dovbyk ind.
Munksgaard har gjort det rigtig godt synes jeg. Et par gode indlæg i første halvleg
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ikke meget vi har fået ud af vores dødbolde i dag. Ikke været skarpt. Typisk premierekamp det her
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen

Indlæg af Vijen »

Mr. 100% :cry: :shock:

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Halvskidt kamp i dag. Forsvaret er okay, midtbanen er lukket ned og Poulsen halvt anonym i dag. Indskifterne var fine og Dovbyk bør starte istedet for Duelund næste kamp. Vel en typisk premierekampen, men som en mesterskabsbejler på hjemmebane, så er det under alle omstændigheder 2 tabte point, istedet for et vundet. JPs straffe var i øvrigt dårligt sparket og kunne vel næsten ikke sidde dårligere.

Generelt mangler vi sgisme ham Drexler, eller en anden som kan sætte en mand af. Duelund må For min skyld gerne sælges. Han virker ungdomsarrogant og lidt halvligeglad som han plejer. Han sidder fast i sin udvikling i FCM og skal bare sælges til den første der vil byde 25 mio for ham.

Lidt en øv oplevelse. Men i det mindste bedre sæsonstart end sidste år :)

ben2han

Indlæg af ben2han »

Jacob Poulsen spillede ikke nogen god kamp, mangler kvalitet på hjørnesparkene og ja det lå ligesom, at han skulle brænde, alt for få indlæg fra kanterne, efter det brændte straffespark kom der et håbløs indlæg fra Del hende, som viser at FCM mangler kvalitet på kanterne,

kampen stiller store spørgsmål, RN er ikke klar til midtforsvaret og de 2 kanter del hende og munksgaard kommer for lidt til baglinjen med kvalitetsindlæg til Paul.

Kampen skriger på en Drexler type.
Senest rettet af ben2han 14. jul 2018, 21:01, rettet i alt 1 gang.

Besvar