SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens
Re: SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens
Indtil videre ligeså svært som forventet. Horsens er eksperter i at ødelægge modstanderensspil. Jeg tror dog at de løber tør for kræfter. Så presset bliver mindre i løbet af 2. Halvleg
De (Horsens) løber næppe tør for kræfter, for de bruger jo ikke flere end FCM..
Wau, hold da op en sæson, helt vildt at stå med mesterskabet! Stort tillykke til drengene og Midtjylland!

Såaådan
En frygtelig dårlig kamp, som bliver glemt. Det gør mesterskabet ikke ...
En frygtelig dårlig kamp, som bliver glemt. Det gør mesterskabet ikke ...
Flot kamp og taktisk helt rigtig sat op.
Vi dominerer ikke kampen, men virker i fuld kontrol hele kampen og vores forsvar er bare helt vildt godt.
Ros til Korcsmar og til MDT som gør det rigtig godt efter meget lidt spilletid i det sidste stykke tid.
Og så er Erik bare kampens spiller set herfra. Håber virkelig vi kan få ham fast ind i truppen.
Tillykke med guldet som er fuldt fortjent.
Vi dominerer ikke kampen, men virker i fuld kontrol hele kampen og vores forsvar er bare helt vildt godt.
Ros til Korcsmar og til MDT som gør det rigtig godt efter meget lidt spilletid i det sidste stykke tid.
Og så er Erik bare kampens spiller set herfra. Håber virkelig vi kan få ham fast ind i truppen.
Tillykke med guldet som er fuldt fortjent.
godt gået at vinde DM, når man sælger 3 profiler og Paul bliver langtidsskadet, det var mere viljen end flot spil der bragte FCM dertil.
Fremtiden / vinduet her, man må gå ud fra, at Thorup, Bak mv.. godt ved hvor der skal forbedres, nemlig opspillet på midten, det kræver formentlig indkøb af klassespillere fra en "hylde højere"

Fremtiden / vinduet her, man må gå ud fra, at Thorup, Bak mv.. godt ved hvor der skal forbedres, nemlig opspillet på midten, det kræver formentlig indkøb af klassespillere fra en "hylde højere"
Vanvittigt
- DenStolteJyde
Der var også noget med fodboldpoliti og idioti på et par bannere. Jeg ved ikke, hvad forhistorien er. Er også ret ligeglad i aften.
Ja, og ACAB udpenslet i tydelig kontrastfarve ..... ekstremt dårlig stil!!! og ikke noget man kan forvente at ret mange på stadion vil forbindes med inkl. mig selv....DenStolteJyde skrev: ↑22. maj 2018, 00:28Der var i hvert fald en banner hvor der stor COPACABANA, hvilket jo i hvert fald indeholder ACAB..
Var det et uofficielt banner, eller kom det fra BW?HKP skrev: ↑22. maj 2018, 11:51Ja, og ACAB udpenslet i tydelig kontrastfarve ..... ekstremt dårlig stil!!! og ikke noget man kan forvente at ret mange på stadion vil forbindes med inkl. mig selv....DenStolteJyde skrev: ↑22. maj 2018, 00:28Der var i hvert fald en banner hvor der stor COPACABANA, hvilket jo i hvert fald indeholder ACAB..
-
Jalokin1990
Fuldstændig forfærdelig kamp! Til gengæld var det en fremragende stemning hele kampen igennem!
Ren fornøjelse at stå i ASA og se børn, unge og voksne på familietribunen deltage i sangene.
Personligt synes jeg det var fantastisk, at vores Capo havde fået en mikrofon til de mange højttalere, som stod rundt om banen.
Er ikke i tvivl om, at det har fået mange på familietribunen til at deltage, da de derved kunne høre hvad vi skulle synge.
Håber inderligt at dette kan blive en fast del, omend ikke i hvert fald til de største kampe hvor der er brug for alle mand på stadion.
Det er sådan noget, der skal til for at vi får så mange som muligt, og den næste generation, med på at synge under kampene og give den gas for holdets skyld
Endnu mere af det næste sæson!
Vi skal jo også vokse som fan-gruppering ovenpå sådanne successer!
Ren fornøjelse at stå i ASA og se børn, unge og voksne på familietribunen deltage i sangene.
Personligt synes jeg det var fantastisk, at vores Capo havde fået en mikrofon til de mange højttalere, som stod rundt om banen.
Er ikke i tvivl om, at det har fået mange på familietribunen til at deltage, da de derved kunne høre hvad vi skulle synge.
Håber inderligt at dette kan blive en fast del, omend ikke i hvert fald til de største kampe hvor der er brug for alle mand på stadion.
Det er sådan noget, der skal til for at vi får så mange som muligt, og den næste generation, med på at synge under kampene og give den gas for holdets skyld
Endnu mere af det næste sæson!
Vi skal jo også vokse som fan-gruppering ovenpå sådanne successer!