Grim kamp men 3 smukke point.
Det er meget nemt at glemme at vi solgte mesterskabet i sidste tranfervindue. Jeg kan mærke at mine forventninger til holdet er de samme, selvom vi har mistet 3 profiler.
Det bliver spændende at se hvad vi kan gøre mod FCK.
SL R27: Horsens - FC Midtjylland
- Administrator
Re: SL R27: Horsens - FC Midtjylland
Fordi han mangler rigtig meget i spilforståelsen, og da sproget endnu ikke er godt nok kan de ikke rigtig guide ham.
Ting tager tid, jeg er sikker på at han bliver rigtig god fra nytår, når han virkelig er faldet til.
- UlvenFraNord
Piv elendig første halvleg. Det bliver bedre i anden. Men kontrasten er slående fra da vi spillede med både Paul og Sørloth fremme, vi var ekstremt farlige. Nu spiller vi så helt uden angriber ... jeg har svært ved at se hvorfor?? Det siger da sig selv, at det er svært at få scoret, når man ikke har en angriber på banen?!?!
Det er selvfølgelig sandt at vi har solgt dyrt ud i forhold til mesterskabet med afgangen af så mange spillere, men jeg nægter at sænke ambitionsniveauet på den baggrund, det er et aktivt valg ledelsen har taget, så må de bevise sammen med trænerteamet at det kan holde vand.
Det er selvfølgelig sandt at vi har solgt dyrt ud i forhold til mesterskabet med afgangen af så mange spillere, men jeg nægter at sænke ambitionsniveauet på den baggrund, det er et aktivt valg ledelsen har taget, så må de bevise sammen med trænerteamet at det kan holde vand.
Tjah, jeg synes da netop, at det har vist sig at holde vand. Vi ligger á point med et sprudlende Brøndby, selv om vi hurtigt kan blive enige om, at det rent spillemæssigt har holdt hårdt. Men vi har klaret os flot igennem foråret rent resultatmæssigt, og det synes jeg faktisk fortjener et større kadeau, når man tænker på vintervinduets store transferaktivitet (som også fortjener et rigtigt stort kadeau i øvrigt)UlvenFraNord skrev: ↑4. apr 2018, 10:22Piv elendig første halvleg. Det bliver bedre i anden. Men kontrasten er slående fra da vi spillede med både Paul og Sørloth fremme, vi var ekstremt farlige. Nu spiller vi så helt uden angriber ... jeg har svært ved at se hvorfor?? Det siger da sig selv, at det er svært at få scoret, når man ikke har en angriber på banen?!?!
Det er altså svære vilkår, når man sælger sin topscorer på sidstedagen og den anden store målscorer på holdet ryger ud i en drilsk langtidsskade. Jo, man kunne selvfølgelig godt have scannet markedet for en transferfri angriber med et nogenlunde niveau, men det havde jo ikke nødvendigvis været bedre og nok også lidt af en lottokuponmodel.
Vi har indtil videre klaret skærene resultatmæssigt og langt over de flestes forventninger inden foråret, selv om det ofte har været på en enkeltstående, godt indøvet dødboldssituation, at sejrmålet er kommet - Ikke helt ulig mesterskabssæsonen i øvrigt, og det giver da lidt forhåbninger omat vi kan stå øverst på skamlen i slutnignen af maj
...og det gør de så ved endnu engang at tage 3 point på en svær udebaneUlvenFraNord skrev: ↑4. apr 2018, 10:22Det er selvfølgelig sandt at vi har solgt dyrt ud i forhold til mesterskabet med afgangen af så mange spillere, men jeg nægter at sænke ambitionsniveauet på den baggrund, det er et aktivt valg ledelsen har taget, så må de bevise sammen med trænerteamet at det kan holde vand.
....som det eneste hold i denne sæson. Ovenikøbet to gange i foråret. Efter udsalget! Så det......og det gør de så ved endnu engang at tage 3 point på en svær udebane
- UlvenFraNord
Siger jo heller ikke at de IKKE har bevist det. Ledelsen har jo i øvrigt heller ikke selv sænket ambitionsniveauet, det kan man se på alle nyhederne om mesterskabskampen osv. Med andre ord, så må vi fans jo også gerne opretholde ambitionerne - selvom der er en åbenlys svækkelse af truppen..