Bill Hamid

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Bill Hamid

Indlæg af Steffen am »

Men en ting er at have en tanke, bekymring eller evt. At være utilfreds.

Og man skal selvfølgelig være forsigtig med at læse noget ind i en kommunikation på en person man ikke kender, men jeg tror ikke at Hamid er dum, men nemt at læse frustration ind i det, når man skriver sådan offentligt.

Men hvem ved, måske han er træt af der ingen seniormålmandstræner er, og han kender en, som mangler arbejde.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

@alle

Vi skal passe på ikke at overfortolke et tweet vi ikke kender baggrunden for.

Bill vi snakke med Ankersen, så er den ikke længere.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Spicker skrev: Og så håber jeg at hans tweet bliver slettet asap.
Den er væk nu. Men internettet glemmer aldrig. Et slettet Tweet er værre end et Tweet han kan uddybe på senere.

Med et slettet Tweet, så kører spekulationerne. Som de allerede gør her.

Sent from my iPhone using Tapatalk

974

Indlæg af 974 »

Administrator skrev:
26. jul 2018, 11:53
@alle

Det er vel så også noget af en underfortolkning ;-)

Du tænker at han vil invitere ham på middag eller noget lignende?
Eller høre hvordan Ankersens hund har det (hvis han da har en) ?

Jeg tænker at der er masser af FCM-repræsentanter han kan tage fat i, såfremt det er noget arbejdsrelateret, hvilket jeg personligt mest tror på

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
26. jul 2018, 12:04
Administrator skrev:
26. jul 2018, 11:53
@alle

Det er vel så også noget af en underfortolkning ;-)

Du tænker at han vil invitere ham på middag eller noget lignende?
Eller høre hvordan Ankersens hund har det (hvis han da har en) ?

Jeg tænker at der er masser af FCM-repræsentanter han kan tage fat i, såfremt det er noget arbejdsrelateret, hvilket jeg personligt mest tror på
Enig.
Vi må antage at han har snakket med Thorup og/eller Graversen og så formentlig ikke følt sig hørt, og vil gå højere op.
Og synes også man kan undrer sig over om spillerene ikke har Ankersens nr. eller mail.
Eller spørge Hamid om hvorfor han så ikke skrev på messenger eller twitters personlig chatfunktion.

Så mangler vi bare en kommunikationschef der kan gå ud og sige det var en russisk hacker.
Og det med Drexler der ikke vil give interview og beskyldning af Brøndby fans, blot var en dårlig udført practical joke.

@administrator
Vi tillægger det jo heller ikke nogen bestemt tolkning, men undrer os og prøver at forstå hvad der er af muligheder for fortolkninger for at blive klogere og nærme os hvad Bill faktisk har ment.
Om ikke andet så indtil hvis FCM vælger at melde noget ud, så optimistiske er jeg dog i hvert fald ikke selv.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Steffen am skrev:
26. jul 2018, 12:24
Og synes også man kan undrer sig over om spillerene ikke har Ankersens nr. eller mail.
Det er der ikke noget underligt i.
FC Midtjylland er en virksomhed med over 100 medarbejdere, og bestyrelsesformanden er jo ikke en daglig leder. Hvis ikke Thorup, Steinlein eller Graversen kan bruges, må han vente pænt på et møde som alle andre.
Det er dybt uprofessionelt, og Hamid får svært ved at komme tilbage fra den her – men det har han sikkert heller intet ønske om.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jacob skrev:
26. jul 2018, 12:35
Steffen am skrev:
26. jul 2018, 12:24
Det er der ikke noget underligt i.
FC Midtjylland er en virksomhed med over 100 medarbejdere, og bestyrelsesformanden er jo ikke en daglig leder. Hvis ikke Thorup, Steinlein eller Graversen kan bruges, må han vente pænt på et møde som alle andre.
Det er dybt uprofessionelt, og Hamid får svært ved at komme tilbage fra den her – men det har han sikkert heller intet ønske om.
Jeg har i hvert fald lige fundet hans telefon nr og mail, (fra hans hjemmeside lavet til foredrag).

Så vil da ikke se noget underligt i hvis medarbejderne (også) havde den adgang.
Til gengæld hælder jeg også til enten Hamid lavede en KÆMPE brøler og er ubegavet, eller Hamid ønskede at det skulle ses.

Men hvis han ikke følte at han fik taletid, kan det da være det lykkedes ham nu. ;)
Spændende at se om han er i truppen til Esbjerg kampen.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Tweetet er slettet. Er der nogen der kan gengive, hvad han skrev, så os der ikke nåede at se det, kan vide hvad der stod?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

tubbe93 skrev:
26. jul 2018, 13:18
Tweetet er slettet. Er der nogen der kan gengive, hvad han skrev, så os der ikke nåede at se det, kan vide hvad der stod?
https://www.bt.dk/superligaen/superliga ... il-formand

Besvar