EL Q2/2: FC Midtjylland vs. Ferencvárosi

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: EL Q2/2: FC Midtjylland vs. Ferencvárosi

Indlæg af mousebreaker »

Drop
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Dejligt med lidt selvtillid til Sørloth. Dejlig cool scoring
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
20. jul 2017, 20:38
Dejligt med lidt selvtillid til Sørloth. Dejlig cool scoring
Ja det var fedt! :D

Han har djælvme haft mange tæt på, og havde også den offside der lignede at han ville det FOR meget.
Han skyldte, men lækker sikker mål, med god overblik,
forhåbentlig scoringen kan give lidt ro og noget for os at se frem til :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Galarasaray tabte i aften og det betyder, at sender Reykjavik Tel Aviv ud, så er vi seedet i 4. Runde.

Sker det ikke, så skal vi bare håbe på en overraskelses i 3. Runde og det kan passende være Lyngby der giver os den.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Lupus1999 skrev:
20. jul 2017, 21:25
Galarasaray tabte i aften og det betyder, at sender Reykjavik Tel Aviv ud, så er vi seedet i 4. Runde.

Sker det ikke, så skal vi bare håbe på en overraskelses i 3. Runde og det kan passende være Lyngby der giver os den.
Husk at overraskelser også kan gå os imod, hvis seedede hold fra CHL taber i næste runde og hopper i El play off.

Men lad os slå polakkerne først.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:
20. jul 2017, 21:27
Lupus1999 skrev:
20. jul 2017, 21:25

Husk at overraskelser også kan gå os imod, hvis seedede hold fra CHL taber i næste runde og hopper i El play off.

Men lad os slå polakkerne først.
Vil nu ikke sætte penge på Reykjavik, selvom det nu kunne være alt for fedt.

Uanset står vi i en markant bedre situation efter denne runde, end man kunne have forventet på. :)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Super, super indsats i dag. Fuldstændigt modsat af Brøndby-kampen. Synes samtlige spillere i dén grad stepper op.

Når jeg nu var ude med riven efter trænerteamet efter Brøndby, så må jeg også rose for at have fået spillerne hurtigt videre og godt sat op til dagens kamp. Godt at se.i

Kan godt, men vil ikke, finde hår i suppen, men det vigtigste er avancement.

Søndag venter SIF. Her skal der tre points på kontoen.

/Cortez

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Hvornår købte vi Mads Agesen i Randers? Og hvorfor spillede han angriber i hele 2. Halvleg

4904

Indlæg af 4904 »

Solid indsats hele vejen rundt ...

Men undre mig over Thorups disposition med Wikheim - han var virkelig god i dag, hvorfor ikke lade ham spille til ende? Han må have haft en skade eller lignende...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

4904 skrev:
20. jul 2017, 23:12
Solid indsats hele vejen rundt ...

Men undre mig over Thorups disposition med Wikheim - han var virkelig god i dag, hvorfor ikke lade ham spille til ende? Han må have haft en skade eller lignende...
Eller også skal han spille igen på søndag.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

En der vil lave et 'kald' eller har en mening i forhold til forudsigelseslegen? :)

Benzo har ret i måldifferencen (2-0)

Men JEP fik ret i begge hold scorer og mindst 5 gule kort. (2-1)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

JEP skrev:
17. jul 2017, 14:23
Jeg gætter på at vi vinder 2-1. Paul scorer begge mål for os. Et mål i hver halvleg. Paul scorer med hovedet begge gange. J. Poulsen og Rilwan står for de 2 assists. Jeg gætter desuden på at der kommer mindst 5 gule kort i kampen. Til sidst gætter jeg på at Zoltan Gera står på Ferencvaros' mål.
Efter store drøftelser ved dommerbordet, er denne forudsigelse kåret til vinderen.
Tillykke med det.

Pga. dårlig planlægning fra dommerbordet og lavvande hos sponsorerne,
var der ikke meldt ud om en præmie. Dommerbordet er dog ikke for fine til at svinge sig op til en enkelt dårlig joke.

Billede

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

I øvrigt så har jeg været efter NK på det sidste, der må jeg lægge mig fladt ned efter i al fald denne kamp, der viser, hvor meget han kan, når han rammer sit niveau.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg synes at vores defensive organisation var det bedste vi har set endnu i år, og også nogle måneder fra sidste år. Det var simpelthen super at se, men jeg kan også se at Duelund IKKE fungerer i den opstilling. Han spolerer det meste defensivt. Indtil han kan tage sig sammen, må han være ude mener jeg. Jeg vil hellere se 1-0 sejre end jeg vil se 4-3 sejre.

Det var lækkert at se den organisation igen. Det mindede lidt om da Kianchenko var bedst for 1½ sæsons tid siden. Sparv var også skidegod.

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Steffen am skrev:
20. jul 2017, 23:43
JEP skrev:
17. jul 2017, 14:23
Jeg gætter på at vi vinder 2-1. Paul scorer begge mål for os. Et mål i hver halvleg. Paul scorer med hovedet begge gange. J. Poulsen og Rilwan står for de 2 assists. Jeg gætter desuden på at der kommer mindst 5 gule kort i kampen. Til sidst gætter jeg på at Zoltan Gera står på Ferencvaros' mål.
Efter store drøftelser ved dommerbordet, er denne forudsigelse kåret til vinderen.
Tillykke med det.

Pga. dårlig planlægning fra dommerbordet og lavvande hos sponsorerne,
var der ikke meldt ud om en præmie. Dommerbordet er dog ikke for fine til at svinge sig op til en enkelt dårlig joke.

Billede
Jubii, jeg fik sejren og tak for det. Jeg er en sucker for dårlige jokes. Det er samme sag med Dad-jokes.
on topic: Kampen var en god præstation fra vores side, om end på en billig baggrund. Ferencvaros var uden nogle vigtige spillere og man kan let argumentere for at de gav op allerede da første mål faldt.
Det bliver spændende på søndag mod Silkeborg, som har alt at vinde mod os.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Besvar