arh.. det vil jeg nu ikke definere som "under alle omstændigheder" !THenry skrev: Under alle omstændigheder er der tale om et klart fravalg af os.
Jeg ser det mere som et TILvalg af FCK, som trods alt stadig er størst i Danmark
arh.. det vil jeg nu ikke definere som "under alle omstændigheder" !THenry skrev: Under alle omstændigheder er der tale om et klart fravalg af os.
Haha. Hvad er forskellen i grunden på fravalg af os eller tilvalg af FCK974 skrev:arh.. det vil jeg nu ikke definere som "under alle omstændigheder" !THenry skrev: Under alle omstændigheder er der tale om et klart fravalg af os.
Jeg ser det mere som et TILvalg af FCK, som trods alt stadig er størst i Danmark
Den kan forstås på mange måder??Priske: Det spiller selvfølgelig ind, at jeg ved, hvad det er for nogle ambitioner og målsætninger, de har i FC København, og så får jeg mulighed for at arbejde sammen med Ståle, som er den mest vindende træner i Superligaen.
Ja, kan godt virke lidt spøjst.Ravnen skrev:Det giver vel også et interessant indblik i hvor meget "team" man egentlig er i et trænerteam? Priske var jo Glens højre hånd under alle de år hvor Glen og Ståle havde nogle ret voldsomme meningsudvekslinger.