Det er rigtigt.Flemse skrev:Han blev udskiftet midt i 2. halvleg, så han bør have masser af kræfter!Steffen am skrev:Duelund med til Manchester, til trods for at han fik fuld spilletid mod Barcelona tirsdag.
Optakt: Mini Man U Vs. MIGHTY FCM.
-
Steffen am
Re: Optakt: Mini Man U Vs. MIGHTY FCM.
Ja, den skulle vidst være sikker. Man bør også tage i betragtning, at skal op mod Arsenal om 3 dage. Alt andet lige end større kamp, fra deres perspektiv. Så de sparer nok de tvivlsomme spillere fremimod den store kamp - også selvom LVG har udtalt han går efter EL og ikke PL.Steffen am skrev: Bach Bak og Dahlin - Har ingen insiderviden men tror de tager plads på bænken.
Efter deres skadeperiode kan de umuligt være helt oppe i omdrejninger og en Back Bak og Dahlin på 85 % ikke bedre end en Rømer eller Andersen på 100 %. Og de klarede sig vel egentlig ok i sidste kamp.
Er dog sikker på at de 2 er med på bænken.
Haha, hold kæft man. Sprang han puberteten over? Han har præcis samme dystre og monotome stemme som nu. Ikke meget har ændret sig der - Næsten helt uhyggeligt.hviid skrev:Kan lige varme lidt op med dette indslag fra finsk TV fra 2003, hvor man kan se Tim Sparvs United-plakater på drengeværelset
http://svenska.yle.fi/artikel/2016/02/2 ... d-trafford
-
Steffen am
Hvis det er rigtigt er det i hvert fald en ændring af den udmeldte strategi af LvG.Ervino skrev:Ja, den skulle vidst være sikker. Man bør også tage i betragtning, at skal op mod Arsenal om 3 dage. Alt andet lige end større kamp, fra deres perspektiv. Så de sparer nok de tvivlsomme spillere fremimod den store kamp - også selvom LVG har udtalt han går efter EL og ikke PL.Steffen am skrev: Bach Bak og Dahlin - Har ingen insiderviden men tror de tager plads på bænken.
Efter deres skadeperiode kan de umuligt være helt oppe i omdrejninger og en Back Bak og Dahlin på 85 % ikke bedre end en Rømer eller Andersen på 100 %. Og de klarede sig vel egentlig ok i sidste kamp.
Er dog sikker på at de 2 er med på bænken.
Ikke "fald-ned-af-stolen-overraskende", men synes da det er bemærkelsesværdigt når nu de kommunikativt har sat alt på et bræt i EL.
Ja, men tænker det mere er medie-spil end det reelt set er planen. Selvfølgelig går de ikke ind til en Arsenal-kamp med et b-hold, eksempelvis. Nægter jeg simpelthen at tro på. Især når modstanderen i EL er FCM og ikke Dortmund, Sevilla osv.Steffen am skrev: Hvis det er rigtigt er det i hvert fald en ændring af den udmeldte strategi af LvG.
Ikke "fald-ned-af-stolen-overraskende", men synes da det er bemærkelsesværdigt når nu de kommunikativt har sat alt på et bræt i EL.
Han ville ryge på røv og albuer med det samme (hvis ikke han allerede er det), hvis han stillede b-kæden i en kamp, som den de har mod Arsenal Søndag.
-
Steffen am
Det er rigtigt, men de kan heller ikke stille med b-kæden mod os.Ervino skrev:Ja, men tænker det mere er medie-spil end det reelt set er planen. Selvfølgelig går de ikke ind til en Arsenal-kamp med et b-hold, eksempelvis. Nægter jeg simpelthen at tro på. Især når modstanderen i EL er FCM og ikke Dortmund, Sevilla osv.Steffen am skrev: Hvis det er rigtigt er det i hvert fald en ændring af den udmeldte strategi af LvG.
Han ville ryge på røv og albuer med det samme (hvis ikke han allerede er det), hvis han stillede b-kæden i en kamp, som den de har mod Arsenal Søndag.
Noget andet er United har så mange skader, så de har vel ikke reel nogle b-kæde, så er det en u19 kæde i så fald
Nu har de offentliggjort deres trup:
Romero, Joel Pereira, Love, Varela, Poole, Rojo, Blind, McNair, Riley, Herrera, Schneiderlin, Carrick, Lingard, Mata, Andreas Pereira, Memphis, Martial, Rashford.
(Smalling nu sikkert ikke med
Nu har jeg ikke så godt styr på hele Uniteds trup, men tænker de stiller med stærkest trup i begge kampe, så LvGs valg bliver hvem der starter og om f.eks. Martial og Lingard får stor spilletid?
United spiller stensikkert i stærkest mulige opstilling. Man skal ikke fornægte at der stadig er meget kvalitet, men omvendt så er bænken ikke imponerende. Jeg tror på, at hvis vi overlever de første 15 min., så går vi videre med et 1-1 resultat. 
Fucking lækkert Smalling ikke med! - Sådan virkelig. Selvfølgelig kommer de ikke med et b-hold mod FCM - så taber de sgu helt sikkert. Mener blot, at man vel nok sparer de tvivlsomme spillere (Rojo, Smalling) fremimod Arsenal-kampen, fremfor at gamble og spille dem i en kamp hjemme mod FCM.Steffen am skrev: Det er rigtigt, men de kan heller ikke stille med b-kæden mod os.
Noget andet er United har så mange skader, så de har vel ikke reel nogle b-kæde, så er det en u19 kæde i så fald![]()
Nu har de offentliggjort deres trup:
Romero, Joel Pereira, Love, Varela, Poole, Rojo, Blind, McNair, Riley, Herrera, Schneiderlin, Carrick, Lingard, Mata, Andreas Pereira, Memphis, Martial, Rashford.
(Smalling nu sikkert ikke med)
Nu har jeg ikke så godt styr på hele Uniteds trup, men tænker de stiller med stærkest trup i begge kampe, så LvGs valg bliver hvem der starter og om f.eks. Martial og Lingard får stor spilletid?
Ifølge britiske medier, så forventer man at Rojo kan spille maksimum 20 min., så ham får vi vel næppe at se fra start. Det betyder de kommer med et forsvar ledet af Danny Blind (som CB) og med unge spillere som Love/Varela, Joe Riley og McNair. Og med Kadlec og Sisto på de to kanter, så kommer der til at ske ting og sager! Det er uden tvivl der FCM's chance ligger i aften!
HJÆLP... er der nogen der ved hvor man kan streame kampen?
FCM- always
http://www.batmanstream.com/football-li ... -2016.html5915 skrev:HJÆLP... er der nogen der ved hvor man kan streame kampen?
Der bliver typisk først streamet en halv time før kamp-start. Men ellers vises den på 6'eren.
Har desværre ikke Kanal 6
1000 Tak for linket...
Det er slemt nok ikke at være derovre, føler det som dobbelt straf ikke at kunne se kampen.....
1000 Tak for linket...
Det er slemt nok ikke at være derovre, føler det som dobbelt straf ikke at kunne se kampen.....
FCM- always
Urena starter på toppen, spændende valg fra Thorup!
Urena? Det fatter jeg ikke. Han var håbløs i sine afspil.
Please prove me wrong.
Please prove me wrong.
-
mousebreaker
vildt opstilling. Nogen der havde den? 
Lad os nu se, men jeg er dybt skeptisk. Kan godt se ideen, men selvom jeg faktisk godt kan lide Urena, så tvivler jeg lidt på hans skarphed. Desuden ville eks Pusic give noget ekstra på dødbolde. Jeg kender ikke Kadlec' hovedstyrke men han siger selv at det ikke ligefrem er en force. Jeg havde startet med Kadlec i stedet for Rilwan og Pusic på top.
Når det er sagt, så synes jeg det er spændende. Urena har ikke ligefrem fået nogen reel chance - nu får han den på den største scene.
Måske Thorup sparer til Aab kampen
Lad os nu se, men jeg er dybt skeptisk. Kan godt se ideen, men selvom jeg faktisk godt kan lide Urena, så tvivler jeg lidt på hans skarphed. Desuden ville eks Pusic give noget ekstra på dødbolde. Jeg kender ikke Kadlec' hovedstyrke men han siger selv at det ikke ligefrem er en force. Jeg havde startet med Kadlec i stedet for Rilwan og Pusic på top.
Når det er sagt, så synes jeg det er spændende. Urena har ikke ligefrem fået nogen reel chance - nu får han den på den største scene.
Måske Thorup sparer til Aab kampen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Enig og forhåbentlig.Lund7400 skrev:Urena? Det fatter jeg ikke. Han var håbløs i sine afspil.
Please prove me wrong.