Ja og forståeligt.Steffen am skrev:BP er ikke skuffet, han er vred.
Optakt: AGF VS FCM
Re: Optakt: AGF VS FCM
-
mousebreaker
Ja mener også det var præcist derfra det resultatmæssigtmgik ned af bakke. Folk herinde glemmer dog at vi kun præsterede resultatmæssigt. Vi var rigtig dårligt spillende generelt. Havde bare medvind hvor vi skulle bruge det. Bortset fra det så kan jeg ikke tro at Ankersens udfald har haft nogen indflydelse på spilletSteffen am skrev:Ja, det ser godt nok ikke godt ud.mousebreaker skrev:Pusic er efter min mening suppens bedste angriber. Men JT har fuldstændig ødelagt ham - og holdet.
Edit: pis - nu kom jeg til at bryde mit ord på at JT skulle have ro indtil foråret......
Midtjylland har vel spillet dårligt siden Ankersen umotiveret angreb Riddersholm i pressen?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Miserabel halvleg. Det er simpelthen bekymrende, at de spiller SÅ meget under niveau. Jakob Poulsen laver fejl på fejl, Banggards manglende hurtighed udstilles igen, Andersen virker usikker og Kian Hansen rammer intet.
Jeg fatter ikke, at Pusic starter på bænken konstant. Sidste års topscorer og vores bedste angriber. Deres lille sag må stadig nage Thorup.
Og så har jeg slet ikke nævnt Sisto. Ham får vi ikke 50 millioner for foreløbigt, så forhåbentlig rammer han bedre niveau til foråret.
Jeg fatter ikke, at Pusic starter på bænken konstant. Sidste års topscorer og vores bedste angriber. Deres lille sag må stadig nage Thorup.
Og så har jeg slet ikke nævnt Sisto. Ham får vi ikke 50 millioner for foreløbigt, så forhåbentlig rammer han bedre niveau til foråret.
-
mousebreaker
Vi må og skal have tre point i den her kamp. Alt andet er ligegyldigt. Så kan vi starte op i foråret - forhåbentlig i en noget bedre udgave - og have forhåbninger om at spille med om mesterskabet helt til slut.
Kan ikke se at vi kan gøre noget som helst ved Brugge i den forfatning vi er i nu. Så det er vigtigt at vi har ligaen at spille om efter jul.
Kan ikke se at vi kan gøre noget som helst ved Brugge i den forfatning vi er i nu. Så det er vigtigt at vi har ligaen at spille om efter jul.
Det har stået på længe også den sidste tid under Glen, hvor vi i den grad blev reddet af mål på dødbolde. Men der kæmpede vi trods alt for det og havde vores aggressive og høje pres, som gav os mange dødbolde på modstanderens banehalvdel. Det ser vi heller ikke længere, nu er det bare lange bolde op til Paul og så håbe på en sisto, Duelund, eller lign. der kan trylle nogle point frem.mousebreaker skrev:Folk herinde glemmer dog at vi kun præsterede resultatmæssigt. Vi var rigtig dårligt spillende generelt. Havde bare medvind hvor vi skulle bruge det. Bortset fra det så kan jeg ikke tro at Ankersens udfald har haft nogen indflydelse på spillet
Tvivler også på at Ankersens udfald kan have den indflydelse, men mener også at det var omkring den tid hvor der blev skudt hul i vores stærke defensiv, som ellers har reddet os nogle gode point. Vores offensiv har alt for længe været skidt og til tider ikke eksisterende.
Enig.Lund7400 skrev:Miserabel halvleg. Det er simpelthen bekymrende, at de spiller SÅ meget under niveau. Jakob Poulsen laver fejl på fejl, Banggards manglende hurtighed udstilles igen, Andersen virker usikker og Kian Hansen rammer intet.
Enig.mousebreaker skrev:Vi må og skal have tre point i den her kamp. Alt andet er ligegyldigt. Så kan vi starte op i foråret - forhåbentlig i en noget bedre udgave - og have forhåbninger om at spille med om mesterskabet helt til slut.
Ja Brugge ligner endestationen, trods vi have alle kortene på hånden, før Legia kampen.
-
mousebreaker
Det er jeg helt enig i. Det aggressive høje pres ser vi bare ikke længere. Det skabte en masse dødbolde hvor vi var - og stadig er - farlige.pr0j3ct skrev:
Det har stået på længe også den sidste tid under Glen, hvor vi i den grad blev reddet af mål på dødbolde. Men der kæmpede vi trods alt for det og havde vores aggressive og høje pres, som gav os mange dødbolde på modstanderens banehalvdel. Det ser vi heller ikke længere, nu er det bare lange bolde op til Paul og så håbe på en sisto, Duelund, eller lign. der kan trylle nogle point frem.
Altså mens jeg skriver det her så har Kian en aflevering ind mod feltet. En aflevering af så lav kvalitet at man ikke regner med at se værre. Før Erik upresset vil sende en lang bold op mod Paul og bolden bare er helt uden adresse - alt for høj og alt for lang og tilmed helt skæv. Fik Kians aflevering til at se ganske habil ud.
Kæft de er i ringe forfatning
-
Steffen am
Det er slemt.
Så, KÆMPE offside fejl af linjedommeren på Novak og Pusic ind
Så, KÆMPE offside fejl af linjedommeren på Novak og Pusic ind
Hvordan fanden er det vi spiller fodbold. Skidt skidt skidt.
det eneste vi ikke har er hurtige fødder. Det har vore modstandere til gengæld.
det eneste vi ikke har er hurtige fødder. Det har vore modstandere til gengæld.
Hvor er det passivt forsvarspil det der.
De eneste i ligaen vi ikke må tabe til er AGF - for helvede da. Hvorfor er vi ikke klar.
-
mousebreaker
Troede der var straffe da man så den live. Men i langsom kan man se at det er en foræring. Det er AGF spilleren der filmer sig til den. Godt lavet om man vil, med at lade benet hænge.
Altså - Jess Thorup. Hvor mange spillere har han fået til at fungere. Hvor mange spillere ser han ud til at have ødelagt.... puha...
Altså - Jess Thorup. Hvor mange spillere har han fået til at fungere. Hvor mange spillere ser han ud til at have ødelagt.... puha...
Ja det er skidt, men AGF vil det her og det vil vi ikke, til trods for en lille periode med et fornuftigt pres. Ikke ufortjent at AGF kom foran.
-
mousebreaker
Utroligt at man gider se de her kampe. Man bliver i så helvedes råddent humør hver eneste weekend. Lige nu spiller vi mod et hold der har vundet een kamp af de sidste 14. Og vi er bare ringe, ringe, ringe
når man har Sisto, Hassan, Dahlin, Andersson, J. Larsen,bak ude det meste af efteråret så er holdet slidt ned.
Banggaard ikke god nok
Poulsen og Sparv er gang en boldflyttere
uden engagement
Banggaard ikke god nok
Poulsen og Sparv er gang en boldflyttere
uden engagement