Ja det var beskæmmende at se på alle de børnefejl der blev begået allerede fra første minut til dommeren nådigt fløjtede af. Der er mange måder at tabe på - og tidspunkter at få en ydmygelse på. Havde vi stået midt i en god periode og fået en på lampen på den måde vi fik det i dag. Med samme indstilling og antal fejl. Så havde jeg bare lagt det til side og tænkt "næste kamp". Men sådan er det desværre ikke. For en gangs skyld så synes jeg at både eksperter og kommentatorer rammer FCM meget godt i dag. Vi er mentalt helt helt ude af balance. Vi trænger til en laaang vinterpause.KingJohn skrev:Hele holdet dumper med et brag. Ingen kan være tilfredse med det de leverer. (Sisto dog godkendt)
Det kan godt være at Napoli er et af Europas bedste hold pt, men derfor må FCM spillerne ikke levere SÅ mange personlige fejl.
Jeg er bekymret for kampen på søndag. Jeg håber at Thorup kan få gejsten tilbage i gutterne, ellers ser det sort ud resten af efteråret.
Til sidst, jeg håber at Novak ryger på bænken på søndag, og Lau får chancen, for hold da op, det Novak har vist i lang tid, er langt under det niveau man kan forvente.
Vedr Novak. Jeg er enig i at han er faldet af på den. Det mener jeg er helt og holdent Jess Throrups fejl. Hør her: Vi har en back up på hans position som spillede samtlige minutter i vores mesterskabssæson. Vi køber en ny og bedre spiller til pladsen. Manden kommer fra et andet land. En anden kultur. Taler ikke sproget. Han skal lære sine medspillere at kende i en periode hvor vi ikke har tid til at træne. Alt er bare anderledes. Hvorfor fanden skal sådan en mand spille stort set samtlige minutter på den plads når man har en fuldgod back up. Der er ikke noget at sige til hvis han mentalt er brugt op - og det har iøvrigt set ud som om han har været det længe. Her har Jess Thorup fejlet voldsomt.
Hvis man har en fuldgod backup på en plads så skal førstevalget ikke spille mere end 75% af kampene imo. Og han er nytilflyttet fra et andet land, så måske 2/3 til han er faldet godt til. Det er bare ikke godt nok