Optakt: Napoli vs. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Optakt: Napoli vs. FCM

Indlæg af mousebreaker »

KingJohn skrev:Hele holdet dumper med et brag. Ingen kan være tilfredse med det de leverer. (Sisto dog godkendt)
Det kan godt være at Napoli er et af Europas bedste hold pt, men derfor må FCM spillerne ikke levere SÅ mange personlige fejl.
Jeg er bekymret for kampen på søndag. Jeg håber at Thorup kan få gejsten tilbage i gutterne, ellers ser det sort ud resten af efteråret.

Til sidst, jeg håber at Novak ryger på bænken på søndag, og Lau får chancen, for hold da op, det Novak har vist i lang tid, er langt under det niveau man kan forvente.
Ja det var beskæmmende at se på alle de børnefejl der blev begået allerede fra første minut til dommeren nådigt fløjtede af. Der er mange måder at tabe på - og tidspunkter at få en ydmygelse på. Havde vi stået midt i en god periode og fået en på lampen på den måde vi fik det i dag. Med samme indstilling og antal fejl. Så havde jeg bare lagt det til side og tænkt "næste kamp". Men sådan er det desværre ikke. For en gangs skyld så synes jeg at både eksperter og kommentatorer rammer FCM meget godt i dag. Vi er mentalt helt helt ude af balance. Vi trænger til en laaang vinterpause.

Vedr Novak. Jeg er enig i at han er faldet af på den. Det mener jeg er helt og holdent Jess Throrups fejl. Hør her: Vi har en back up på hans position som spillede samtlige minutter i vores mesterskabssæson. Vi køber en ny og bedre spiller til pladsen. Manden kommer fra et andet land. En anden kultur. Taler ikke sproget. Han skal lære sine medspillere at kende i en periode hvor vi ikke har tid til at træne. Alt er bare anderledes. Hvorfor fanden skal sådan en mand spille stort set samtlige minutter på den plads når man har en fuldgod back up. Der er ikke noget at sige til hvis han mentalt er brugt op - og det har iøvrigt set ud som om han har været det længe. Her har Jess Thorup fejlet voldsomt.

Hvis man har en fuldgod backup på en plads så skal førstevalget ikke spille mere end 75% af kampene imo. Og han er nytilflyttet fra et andet land, så måske 2/3 til han er faldet godt til. Det er bare ikke godt nok
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

NapoliFan

Indlæg af NapoliFan »

Hi guys, I'm very very sorry I could not give you any info, but it was a hell of a day for me. I had a free ticket to collect at the stadium before 19:00 and me and my friend were stuck on the highway with boiling engine and almost missed the match. I hope you have found a place for the gathering.
I was sitting very close to Napoli chairman and honestly the damn V.I.P. area is a place where you have to look at the TV above you to see the tactics because you are on the same height of the players! I used to go in Curva A when I was a student and there you could see how the teams were moving on the field, so maybe my impressions of the match are wrong. Anyway, tonight my impression is that you did not give the same effort than in the home match. Midtjylland did not even try to be dangerous before 3-0. I tell you not to be ashamed of the match played since it's not this one that should grant you the next round. You still have a good advantage on Brugge. Next one is Napoli-Brugge Warsaw-Midtjylland. I can assure you that being qualified will not make us softer. Gabbiadini, Maggio, Valdifiori, El Kaddouri, Mertens, they all try to get a first-team position in Napoli so they will not relax at all. Do your best against Legia, but I guess we'll win against Brugge too.
I've seen Midtjylland skills on the first 20 min against us in the match in Denmark. Much better than Club Brugge.
Then you'll have the fight one-on-one against Brugge.
I wish you all the best, guys. I've been reading the news about Big data and all the mathematical ideas behind your team management and I really really like it. I think it will be the future of football so I really wish you all the best. Sarri, our coach is already applying a statistics-based analysis of the players (he was working in a bank before becoming a football coach, so he knows how to deal with statistics).

Come on wolves, don't give up!
Ciao!

Christian

Indlæg af Christian »

Meget uvant fornemmelse efter kampen i går. Det virkede som om holdet havde mistet gejsten. (næsten) Ingen kæmpede for et resultat.

Men jeg har nu alligevel en stor tro på holdet, og tror stadig på at vi kommer til at kæmpe med om guldet til det sidste.

Paul og Sisto var lyspunkterne for mig i går.
Jeg blev helt opløftet over Sisto og alle hans driblinger, der satte den ene modstander efter den anden :)

Og så kunne jeg tænke mig, som andre også har nævnt, at der blev roteret lidt mere.
Mere spilletid til Duelund, Marco Larsen og Lauridsen. Især Duelund tror jeg bliver rigtig god, så giv ham en masse spilletid.

Der skal være kamp om alle pladser, og det skal spillerne mærke når de ikke præsterer eller formår at sætte sig selv op til en kamp.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Royer får smæk af Ekstra bladet, de mener at han så mere ud som en serie spiller fra Nakskov, end en afløser for Sly.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg må sige at jeg synes det er utroligt at trænerstaben lader spillerne rende rundt som en flok turister, inden kampen i Napoli, for at tage selfies. Man bør simpelthen koncentrere sig om det man skal, og ikke hvor "fedt" det er at spille i Napoli. Det er ikke særlig fedt når man får smæk 5-0, så er der grund til revurdere indstillingen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCM2000 skrev:Royer får smæk af Ekstra bladet, de mener at han så mere ud som en serie spiller fra Nakskov, end en afløser for Sly.
De har jo ret, han vr så bare ikke den eneste, men derimod størstedelen kan få lign. smæk for deres niveau. I min verden var der sådan set kun Paul der gjorde en fornuftig indsats, men ingen omkring ham til at hjælpe og så Sisto der kom ind og gjorde lidt forskel.
Ravnen skrev:Jeg må sige at jeg synes det er utroligt at trænerstaben lader spillerne rende rundt som en flok turister, inden kampen i Napoli, for at tage selfies. Man bør simpelthen koncentrere sig om det man skal, og ikke hvor "fedt" det er at spille i Napoli. Det er ikke særlig fedt når man får smæk 5-0, så er der grund til revurdere indstillingen.
Enig det er amatør agtig og ikke mindst deres indstilling i kampen var jo skandaløs dårlig. Fait nok at vi taber til en bedre modstander (også forventet), men det niveau vi lagde for dagen var under al kritik.

Besvar