Holdet mangler Andersson, Bak, Poulsen, Dahlin I topform. De tre forste er blevet aeldre og over the hill.pr0j3ct skrev:Jeg er personligt heller ikke fortaler for trænerfyringer generelt og ved ærligt heller ikke om jeg er kommet dertil endnu med Thorup, men jeg ser bare ingen fremgang med Thorup. Jeg var ikke fan af hans ansættelse og til trods for at jeg ville give ham chancen er jeg ikke blevet mere fan, tvært imod.
Der er ingen fremgang, fremskridt eller bevægelse i en rigtig og positiv retning. Thorup har intet bragt holdet, tvært imod ser det ud til at han har svært ved at få holdet til at spille som et hold og bare sætte det op til den enkelte kamp.
Så er der hele situationen med Pusic. Sidste års topscorer, fantastisk form, potentiale for 15+ mål pr. sæson. Hvad fanden sker der lige der, siden Thorup bliver ved med at gå i en lang bue uden om ham. Hvorfor beholdte vi ham så, når han ikke bruges.
Spillere som Sisto, der ser ud til at have det svært under Thorup. Om det er manglende mandskabs behandling i stil med det Glen kunne, eller det er fordi vi ingen offensiv har at spillere som eks. Sisto har svært ved at levere under Thorup, ved jeg ikke, men det er bekymrende at vores bedste spillere ikke spiller på et højere niveau. Poulsen ligeså, hans niveau har vel snart aldrig været lavere.
Er der en plan? Eller er planen virkelig lange bolde efter man har parkeret bussen og prøver at forsvare kampe hjem, når der er gået ca. 20 min. som har været tilfældet i de 3 første kampe i foråret.
Vi har en flok rigtig gode spillere, men fejler totalt som hold og det falder efter min bedste overbevisning tilbage på træneren.
Jeg synes holdet mangler en ung Andersson profil.