Nok ikke det nemmeste hold, men som jeg forstår det, har vi slået dem før i en u19 turnering.
Var det 3-1 i finalen?
Interessant om ikke andet
Skal lige love for, at de får løbet nogle meter. Når de kommer hjem skal de nok være 100% klar til forårs-sæsonen. 7 point efter 3 kampe er rigtig flot og så endda mod gode modstandere. Spændende at følge resten af kampene.THenry skrev:Endnu en sejr i Mexico. Fortjent 3-1 sejr over de udisplinerede brasilianere fra Palmeiras på mål af færingen Jakup Thomsen, Simon Sterring og Mikael Anderson.
Det må man sige, og uden hviledage i mellem kampene.TrueWolfMidt skrev:Skal lige love for, at de får løbet nogle meter. Når de kommer hjem skal de nok være 100% klar til forårs-sæsonen. 7 point efter 3 kampe er rigtig flot og så endda mod gode modstandere. Spændende at følge resten af kampene.THenry skrev:Endnu en sejr i Mexico. Fortjent 3-1 sejr over de udisplinerede brasilianere fra Palmeiras på mål af færingen Jakup Thomsen, Simon Sterring og Mikael Anderson.
Urawa Reds vandt 2-1, så de har fået imponerende 10pt for 4 kampe (de har kun smidt point mod os).Steffen am skrev:Kan i finde noget om hvordan det gik i dag mellem Urawa Reds og Boca Juniors, synes på programmet at de skal have spillet?
AmenTHenry skrev:Det er et godt spørgsmål. Jeg kan i hvert fald kun finde FC Dallas-Benfica, som jeg ikke ønsker at bruge min aften på...