Re: AaB - FCM
: 12. apr 2015, 20:24
Er der nogen der ved hvem der rettede den bold af......ønsker af hele mit hjerte at det var KEP
Vi skal endelig huske at takke Kasper Risgård for det danske mesterskabFCMJesper skrev:Det var Kasper Risgård
Det sagde de også i Onside i går.Kent skrev: Men ekstremt dejligt, at vi nu for 3. udekamp i træk var i stand til at øge pointudbyttet i de sidste minutter. Det er sådanne marginaler, man skal have over på sin side, for at blive mestre.
Jeg synes interviewet med KEP var superfedt. Fed formulering han kom med. Ingen tvivl om at det kom fra hjertet. Det er da god lir op til en kamp. Uden at kunne huske det eksakt så mener jeg dog ikke at vi nogensinde i FCM har sagt at vi ikke vandt mesterskabet pga at vi ikke havde råd til ordentlig mad. Men mon ikke det er mere møntet på at vi har sagt at havde vi haft de penge vi har i dag havde vi haft en bredere trup i sidste sæson.Mike80 skrev:Jeg mener nu ikke at vi skal takke andre end Glen og spilleren for et evt. Dansk mesterskab. Jeg håber aldrig vi falder ned på det niveau som ikke bare AaB's fans, men også spillere kører i forhold til emnet FCM deroppe.
Jeg syntes det fint med AaB tilhængernes had til FCM, men syntes samtidigt det tækrummende at høre Kenneth Emil kører med på stilen for åbent kamera. Jeg håber aldrig vi har spillere som falder ned på sådant et niveau, for det fremstod sgu ynkeligt for mig på alle tangenter.
AaB vandt et flot mesterskab, og et fortjent mesterskab for den slags er altid fortjente. Men man er blind hvis man ikke kan se vitale skader havde betydning for det point snit vi leverede i de afgørende sidste runder. AaB er lige nu ramt af skader i nogenlunde "normalt" omfang af det vi i FCM har levet med mange sæsonen, og jeg da ikke blind for det nok snarere er disse skader fremfor nordjyske "gummiben", som betyder at vi lige nu er 25!! Point foran Nordjyllands 2. Bedst placerede hold. Jeg blir iøvrigt heller ikke pigesur hvis jeg læser at Kent Nielsen kunne finde på at udtale, deres skader desværre nok har haft negativ betydning for deres point høst, og det ville ihvertfald aldrig kunne være noget som fyldte midt i fejringen af en historisk flot AaB sæson.
Skulle vi vinde et mesterskab håber jeg alle vil holde sig fra at indrage andre klubber eller spillere iform af nedgørelse eller hån! Også selv om andre klubber tidligere ikke har formået at vise dette format..
Mike
Jeg tildels enig. Det self. Forfriskende når spillere endeligt giver interview fra hjertet og ligger de klassiske floskler til side, som i KEP tilfælde igår. Det nok mere formuleringen og den udstillede IQ jeg krummer lidt tær over netop her. Fodbold klubber lever af investorer og tilført kapital udefra, og jeg syntes formuleringer som "sugardaddy" i forbindelse med en investor hører et andet niveau til og nok mest bærer præg af en spiller der har været lidt for meget rundt på div. Fan fora. Når man så samtidig spiller i en klub som for omkring et års tid siden blev reddet fra konkurs på målstregen iform af tilført kapital fra pengestærke udefrakommende investorer lyder det bare dumt at anfægte at FCM jo kun er andet sted idag pga. Af deres investor. Ja, ligesom AaB iøvrigt stadig spiller superliga og ikke Danmarksserien på grund af deres "sugardaddy's" eller!?mousebreaker skrev:Jeg synes interviewet med KEP var superfedt. Fed formulering han kom med. Ingen tvivl om at det kom fra hjertet. Det er da god lir op til en kamp. Uden at kunne huske det eksakt så mener jeg dog ikke at vi nogensinde i FCM har sagt at vi ikke vandt mesterskabet pga at vi ikke havde råd til ordentlig mad. Men mon ikke det er mere møntet på at vi har sagt at havde vi haft de penge vi har i dag havde vi haft en bredere trup i sidste sæson.Mike80 skrev:Jeg mener nu ikke at vi skal takke andre end Glen og spilleren for et evt. Dansk mesterskab. Jeg håber aldrig vi falder ned på det niveau som ikke bare AaB's fans, men også spillere kører i forhold til emnet FCM deroppe.
Jeg syntes det fint med AaB tilhængernes had til FCM, men syntes samtidigt det tækrummende at høre Kenneth Emil kører med på stilen for åbent kamera. Jeg håber aldrig vi har spillere som falder ned på sådant et niveau, for det fremstod sgu ynkeligt for mig på alle tangenter.
AaB vandt et flot mesterskab, og et fortjent mesterskab for den slags er altid fortjente. Men man er blind hvis man ikke kan se vitale skader havde betydning for det point snit vi leverede i de afgørende sidste runder. AaB er lige nu ramt af skader i nogenlunde "normalt" omfang af det vi i FCM har levet med mange sæsonen, og jeg da ikke blind for det nok snarere er disse skader fremfor nordjyske "gummiben", som betyder at vi lige nu er 25!! Point foran Nordjyllands 2. Bedst placerede hold. Jeg blir iøvrigt heller ikke pigesur hvis jeg læser at Kent Nielsen kunne finde på at udtale, deres skader desværre nok har haft negativ betydning for deres point høst, og det ville ihvertfald aldrig kunne være noget som fyldte midt i fejringen af en historisk flot AaB sæson.
Skulle vi vinde et mesterskab håber jeg alle vil holde sig fra at indrage andre klubber eller spillere iform af nedgørelse eller hån! Også selv om andre klubber tidligere ikke har formået at vise dette format..
Mike
Når man læser diverse fan foraer så kan man godt se hvad folk hader mest ved FCM - og jeg forstår dem godt, hvis jeg var fan af en anden klub havde jeg det nok på samme måde - det er de dårlige undskyldninger. Glen har altid været garant for et klynk i tide og utide. Da han var assistent træner var det banerne der fik skylden for at det gik dårligt, sagt til pressen på en uheldig måde så man bare tog sig til hovedet. Han er blevet LANGT bedre , også på det område, men der kommer stadig engang imellem et dumt klynk til overfladen. Senest mod Esbjerg, hvor han lige efter at have rost Esbjerg for deres comeback, ikke kunne dy sig for at sige "man må dog også sige at alle returboldene i den periode faldt ud til Esbjergs fordel". Det kan godt være der var lidt rigtig i det, men det sender et skidt signal, i særdeleshed når man i forvejen har et image som en whiner - så bliver der lagt ekstra mærke til den slags. Der mangler han klasse. De ting skal han holde indenbords. Tager laaang tid at få fjernet det image at vi er en klub der altid klynker.
Vedr sugardaddy tingen som KEP nævnte: Så er der vist ikke nogen klub i suppen der ikke ville elske at få en Benham ind over. Det er kun misundelse
Det er nævnt flere gange af eksperter at tingene nok havde set anderledes ud i sidste sæson hvis vi ikke havde mistet hele ryggraden i holdet så tidligt som vi gjorde. Aab kørte derimod næsten skadesfrit igennem og FCK manglede Nicolai Jørgensen, deres vigtigste spiller. Sådan noget er udslagsgivende i en tæt sæson. Det er fint at eksperter i medierne udtaler sig sådan - men det er den slags ting som jeg ville foretrække at man havde klasse til at holde indenbords i FCM. Ingen grund til at nævne den slags. Så ville jeg som Aab fan og ikke mindst som Aab spiller føle mig trådt på. De vandt et i sidste ende fortjent mesterskab, og deres stil gav ros fra alle sider. Lad være med at pille ved det.
Fjern piveriet og lad støvlerne tale
Når en journalist spørger direkte til hvad der gik galt i sidste sæson, så er det da helt klart i orden og et must at han også forklarer hvad han synes der gik galt. Intet galt i det. Det er også åbenlyst for enhver. Han skal blot undlade at sige at uden de skader havde vi også vundet mesterskabet sidste år- det er ren spekulation og vil aldrig være andet. Skader er også en del af fodbolden.Mike80 skrev: Jeg syntes du lidt tvedelt i dit indlæg. Du syntes KEP er forfriskende men efterlyser samtidigt mindre klynk fra Riddersholm. Glen er 1000 gange blevet forbeholdt hvorfor man i FCM får "Gummiben" når det gælder. Når manden så forsøger at forklare sig ærligt, nøgternt og fagligt med to vitale skader, som betød en forringelse af pointsnittet på omkring 1 point pr. Kamp i sidste halvdel, skyder folk det efterfølgende ned som dårlige undskyldninger og klynk. Jeg ville aldrig i min mesterskabs rus føle mig trådt på hvis Ståle gik ud og sagde at Nicolaj Jørgensens skade desværre nok havde kostet dem nogle point i de afgørende kampe, og jeg ville heller ikke føle at han på den måde forsøgte at tage noget fra et evt. FCM mesterskab. Der det nok min overbevisning af der klynkes lige lovligt meget i Aalborg.
Mike
Kenneth Emil er da en sød bamse. Men fra hjertet....nej, jeg tvivler. Det er vist historien om, at dem (Aab) der betaler musikken, også bestemmer hvad der skal spilles.Mike skrev:
Jeg synes interviewet med KEP var superfedt. Fed formulering han kom med. Ingen tvivl om at det kom fra hjertet. Det er da god lir op til en kamp. Uden at kunne huske det eksakt så mener jeg dog ikke at vi nogensinde i FCM har sagt at vi ikke vandt mesterskabet pga at vi ikke havde råd til ordentlig mad.
Mike
Tak. Virkelig god stil fra din sideAaBMand skrev:Hej Ulve.
Først og fremmest Tillykke med sejren i går, den gjorde sgu nas!!!![]()
![]()
Derudover er stort tillykke med mesterskabet, det bør vel nærmest ikke kan glippe nu. Det er yderst velfortjent og sikke en stabilitet i har vist over hele sæsonen. Jeg er spændt på at se om i kan holde sammen på truppen til næste sæson, der er mange dygtige spillere der nok gerne vil prøve talentet af i udlandet. Nå men endnu en gang tillykke, husk at nyde det, det er den vildeste fest ever!!!