Vores indsats på tribunerne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
RL/UBM

Re: Vores indsats på tribunerne

Indlæg af RL/UBM »

Skal vi ikke lige hurtigt blive enige om at ingen er uundværlige, derfor står der også en ny capo på mandag.
Vi mangler en der gerne vil tromme, enten sammen med, eller når vores nuværende af den ene eller anden grund ikke kan.

Husk jeres halstørklæder!!! Vi ses
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det lyder godt, hvis der er styr på ny capo.

Halstørklædet er fundet frem. Glæder mig til i morgen.

oros

Indlæg af oros »

RL/UBM skrev:Skal vi ikke lige hurtigt blive enige om at ingen er uundværlige, derfor står der også en ny capo på mandag.
Vi mangler en der gerne vil tromme, enten sammen med, eller når vores nuværende af den ene eller anden grund ikke kan.

Selvfølgelig! Og så bakker alle uden undtagelse op om den nye capo - alle uden undtagelse.!!! Det er så vigtigt lige nu :!:
Vi skal synge, hoppe og danse i hver eneste kamp!!

fanman

Indlæg af fanman »

God udmelding!
Min nysgerrighed er for stor, hvorfor er den gamle capo ikke længere ønsket?

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Vi skal ALLE støtte op om den nye capo!

Der bliver fest imorgen! 8-)

oros

Indlæg af oros »

fanman skrev:God udmelding!
Min nysgerrighed er for stor, hvorfor er den gamle capo ikke længere ønsket?
FORDI!!!!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

oros skrev:
RL/UBM skrev:Skal vi ikke lige hurtigt blive enige om at ingen er uundværlige, derfor står der også en ny capo på mandag.

Selvfølgelig! Og så bakker alle uden undtagelse op om den nye capo - alle uden undtagelse.!!! Det er så vigtigt lige nu :!:
Vi skal synge, hoppe og danse i hver eneste kamp!!
Premieren er vigtig derfor, på med det varme tøj og sammen skal vi alle vise, at vi tror på holdet. Husk. Vær på tribunerne i god tid idag. Vi skal virkelig vise format både på banen og ude på tribunerne. Giv den Max gas.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

ja det kunne gå bedre... Men det gælder vidst både capo og publikum... :lol:

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Lige lidt konstruktivt til capo'erne, og generelt til folk i og omkring ASA-området. Hvis man ønsker at folk går amok, er måden ikke at råbe efter dem og så sidde med ryggen til og se fodbold. Så må man vise gejsten ved selv at gå helt amok og fyre den af, da sådan en adfærd er smittende.
Og når sangene er ved at køre ud, så sørg for at være på selv og få folket med igen - eller helt stoppe den, og så få startet en ny sang.

En anden ting, som jeg ser som en kedelig tendens er at der er absolut helt dødt på tribunen når spillerne løber rundt og varmer op! Kom nu tidligere på stadionet, så vi kan vise spillerne vi er der for dem, og så vi kan få dem råbt op og vist vores støtte.

En tredje og sidste ting: sangene! Vi har efterhånden et fornuftigt udvalg af sange, men da jeg i aftes sad og genudså kampen lagde jeg mærke til én ting; tempoet er AAAAÆT for højt, og derfor kan vokalen aldrig komme til at lyde særlig højt, og samtidigt betyder det at folk hurtigt går død i sangene. Og her er trommen og capo'en vigtige, for de kan styre tempoet, så det lyder ordentligt.

Men for at give en lille vurdering på stemningen i går bedømt udfra både at have været på tribunen og så efter at have genset kampen, så synes jeg det trods alle problemer var en OK indsats, som alle nok også er klar over kunne være bedre.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Normalt synger vi spillerne i start 11'eren hen til os på fcm - tribunen med hver deres sang eller råber deres navn op. Det oplevede jeg ikke i går. Hvorfor ikke ? Det har der da altid været tradition for at gøre. Håber bare det er en forglemmelse.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

TrueWolfMidt skrev:Normalt synger vi spillerne i start 11'eren hen til os på fcm - tribunen med hver deres sang eller råber deres navn op. Det oplevede jeg ikke i går. Hvorfor ikke ? Det har der da altid været tradition for at gøre. Håber bare det er en forglemmelse.
Det håber jeg satme også.. Det plejer vi ellers at være van til under den tidl. capo. STRAM OP TAK! (Jeg kom ca. 10min før kampstart - så jeg troede faktisk at det allerede var gjort)

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Folk kommer ikke tideligt nok på stadion plus vi fik at vide at den nye sang skulle starte 15 min før kampstart... Så måske folk skal se indad og ikke komme 10 min før kampstart.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det håber jeg satme også.. Det plejer vi ellers at være van til under den tidl. capo. STRAM OP TAK! (Jeg kom ca. 10min før kampstart - så jeg troede faktisk at det allerede var gjort)
Det er lidt vagt bare at råbe "STRAM OP" uden selv at være en del af det. Fair nok, at der kan være alle mulige grunde til, at man: Ikke kan komme tidligt ud og støtte holdet vokalt af den ene eller anden grund, ikke har overskud til bruge en masse penge og kræfter på at være til alle kampe, bor langt væk fra stadion osv. osv. osv. Det er alt sammen ting, som alle forhåbentlig forstår. Der er jo en grund til, at der ikke står 10.000 og råber og synger hver anden weekend. Men jeg synes, det er lidt dobbeltmoralsk at kræve en større indsats af sine medfans, end man kræver af sig selv.

Og ja, så var der alt det med den nye sang, der tog en del fokus. Jeg er sikker på, at opråbningen af spillerne nok skal komme op at køre igen, men giv nu også lige de nye folk chancen og kom med brugbar og konstruktiv kritik. Det var jo ikke fordi, tribunen ligefrem var død i går. Særligt sangen, hvor tribunen sætter sig ned og rejser sig op, fungerede som vanligt fint i går. Det var virkelig et genialt påfund, da den blev indført i repertoiret - kan ikke roses nok.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Jeg var på stadion for første gang i meget lang tid i går. Det er faktisk ikke ofte, jeg får set en superligakamp generelt, hvad enten det er i fjernsynet eller på et stadion, så min mening tæller måske ikke for meget. Men jeg synes sgu, I gjorde det meget godt i går. Det virkede til, at der var en god stemning og godt gang i den nede på jeres tribune. Tak for det!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Normalt synger vi spillerne i start 11'eren hen til os på fcm - tribunen med hver deres sang eller råber deres navn op. Det oplevede jeg ikke i går. Hvorfor ikke ? Det har der da altid været tradition for at gøre. Håber bare det er en forglemmelse.
Ud fra hvad jeg kan læse, så er det pga. nye folk og pga. den nye sang som skulle synges og spilles på stadion. Fair nok, så er den ikke længere, men savnede sangene til start 11'eren og håber det igen bliver en del af optakten, inden spillerne forlader banen for at gå i omklædningsrummet inden kampstart. Det jeg skrev er ikke kritik, bare et simpelt ønske om noget vi alle elsker, nemlig at synge vores helte hen til os og hylde dem, inden det for alvor går løs på banen.

Besvar