Side 3 af 7
Re: Ny spillertrøje
: 29. jun 2016, 21:14
af Vijen
Feedt det bliver den med lodrette striber. Der er teaser på Facebook hvor man lige kan se de lodrette striber
Re: Ny spillertrøje
: 29. jun 2016, 21:26
af Steffen am
Re: Ny spillertrøje
: 29. jun 2016, 22:38
af bobthebuilder_dk
Vijen skrev:Feedt det bliver den med lodrette striber. Der er teaser på Facebook hvor man lige kan se de lodrette striber
Godt spottet og du har da helt ret

Den bliver god ! Og ikke så død kedelig som den forrige... Efter min mening!
Re: Ny spillertrøje
: 30. jun 2016, 17:38
af bobthebuilder_dk
Re: Ny spillertrøje
: 30. jun 2016, 17:46
af henker
YES YES YES!!! Fedt tøjre!!
Noget om sponsorer?? Hvor meget og længden?
Re: Ny spillertrøje
: 30. jun 2016, 17:52
af henker
Udebane tøjre???
Re: Ny spillertrøje
: 30. jun 2016, 18:05
af Vijen
Fine trøjer, men hvor er sponsorerne dog dårligt for designet. JBS er alt for stort og det faglige hus hvide firkant er al for dominerende. Håber de bliver mere integreret i trøjedesignet fremadrettet.
Ja jeg er klar over at de betaler mange penge for at komme på trøjerne.
Arbejdernes landsbank fandt en fin løsning på Brøndby uden den hvide firkant de oprindeligt havde.
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 01:23
af Steffen am
Genial trøje, men enig i at sponsorne bestemt ikke hjælper.
Håber det er et udkast og man får bedre inarbejdet logoerne i trøjens design inden første hjemmekamp.
Undrer mig i øvrigt over trøjen ikke er til salg på ulveshoppen, kunne da være fint at udnytte der er en lille bølge af "hype" omkring præsentationen.
Men ok, hvis sponsoratet lige er kommet på plads, og man vil forbedre logoerne i designet er det selvfølgelig en godkendt grund.
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 13:38
af Lupus1999
Så har klubben lyttet til kritikken og trøjen og logoet fremstår nu meget stærkt.
Har kun en anke og det er, at man også burde lave hvid kant på navnet bagpå - ligesom tallene.
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 14:03
af Sniper
Det er sq en fed trøje og super af DFH at lytte til fans og reagere så hurtigt, lover godt for fremtidig samarbejde.
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 14:49
af TrueWolfMidt
Thumbs up fra fansene og thumbs up til DFH og Fcm. Tak.
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 14:55
af Vijen
Super fedt. Nu er det tid til indkøb
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 14:59
af Fenris
Ja, det er altså go' stil!

Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 15:30
af Ulvefar
Den nye trøje er efter min bedste overbevisning super dårlig stil. Jeg skal i hvert fald på ingen måde have én. Men så længe resultaterne på banen er i orden, så kan jeg godt leve med, at vi løber rundt og ligner noget, man kunne købe på et turistmarked i Tyrkiet.
Re: Ny spillertrøje
: 1. jul 2016, 16:35
af TrueWolfMidt
Jeg syns den er FEEEEEEEEE. Så skal jeg bare bestemme mig for om der skal stå NK , Sparv , Duelund eller Onuachu som på en af mine ældre.
Ulvefar ! Nogle kan lide moren andre datteren. Det kan du ikke, sådan er det. Ærgerligt for dig, men tilsyneladende glædeligt for mange andre.