Badcompany skrev:Jeg ser virkelig ikke den "hetz" der er kørt på Rømer, jeg synes han gør det ganske udmærket som back, tænk på det ikke er hans naturlige position. Vi skal have tålmodighed med dem begge, ligesom Leon Jessen og Jesper Juelsgaard.
Vi skal ikke have tålmodighed med Rømer så længe det koster scoringer imod hver gang han er på banen. Ikke så længe vi skal holde vores målsætning om Europa ihvertfald. Han skal lejes ud og så skal der købes en rutineret erstatning a la Esben Ruud.
Nu er det vel svært at give Rømer skylden for at SIF spiller sig igennem i venstre side og slår et indlæg de scorer på når Rømer er højre back?
Hmm kommer Agger som scorer målet ikke forbi Rømer lige inden han scorer i højre side?-lidt impliceret er han vel?
Jeg kan egentlig godt li begge unge backs. Synes både Lauridsen og Rømer har spillet sig op i løbet af efteråret. Er ret sikker på at Lauridsen nok skal blive en rigtig god back og Møller ser også spændende ud som backup. Ingen tvivl om at højre back ikke er Rømers favorit position men går vi nu ud og henter en rigtig stærk erfaren back hvad vil det så gøre ved truppen?-vil Bak glide ud af start11 og vil Rømer glide helt ud af truppen?
Må indrømme at jeg for første gang i klubbens historie ikke ser nogle svagheder i truppen og ikke kan se hvor de ´forstærkninger´ som Ankersen snakker om skal komme henne, dog bliver det spændende at se hvordan holdet klarer sig nu hvor de mange skader og karantæner igen begynder at ramme holdet det kan måske give nogle indikationer på hvor vi skal forstærkes.
Årets næstbedste nyhed. Der er en enkelt englænder som kom med en bedre.
Silkeborg kampen er et godt billede på Anderssons betydning for det her hold. Han har hhv. tredie-, næst-, og sidste fod på FCMs tre scoringer i kampen. Jeg håber det lykkedes at forlænge med ham og med Duncan. Det kan betyde at vi med de mange lange kontrakter den seneste tid vil kunne bygge et stabit hold for fremtiden.
Virkelig et tab for Fck, som må blive betydeligt svækket efter at han forlader dem, men super for os, da deres jagt på os, så nok bliver betydeligt sværere.
Virkelig et tab for Fck, som må blive betydeligt svækket efter at han forlader dem, men super for os, da deres jagt på os, så nok bliver betydeligt sværere.
Han bliver dog erstattet af Ludwig Augustinsson som spiller fast i IFK Goteborg.. Kender dog intet til hans niveau.
Men som udgangspunkt klart en svækkelse for FCK ja.
Billedet viser helt klart at Benhams scouting system er en ubetinget succes holdt op imod de andre klubbers håbløst gammeldags tilgang til scouting og indkøb!! -Ingen tvivl..
Det self. Sagt med en hvis ironi i stemmen, men det ER også påfaldende, at listen foruden Stefan Andersen tæller lutre spillere, som er vendt tilbage til deres tidligere klub! Måske et udtryk for at mavefornemmelse, gode minder og tidligere relationer er kommet før en reel scouting af nuværende niveau for nogle af spillerne i de respektive klubber?! Følelser før statistik som Benham selv udtrykker det.. (Måske også derfor vi tidligere hentede Bak tilbage, som bedst betalte spiller inden Benhams scouting system) Jeg rejser blot spørgsmålet, men forventer stadig at både Agger og Christian Poulsen nok skal genfinde niveau og få succes..
Ham har vi tidligere haft stor interesse i og havde så vidt jeg husker også afgivet et million bud da han var bedst i Horsens i 2010/11 (eller deromkring) Han udtalte selv at han var meget tæt på FCM dengang men valgte eventyret i østen.. Kunne vi stadig have interesse? Jeg selv lidt i tvivl da han var rigtig spændende sidst men på samme tid er blevet 3 år ældre og imellemtiden har rundet 30 år.. Desuden har vi vel en dybdeløber i Urena som er 6 år yngre og har svært nok ved at tilspille sig en stamplads i det nuværende system!
Jeg vender tumlen ned og håber ikke en af klubberne er FCM i denne omgang! Jeg tænker OB med tidligere Horsens sportsdirektør Jesper Hansen i spidsen..
Jeg tvivler på at han overhovedet er relevant. Benhams system sigter gerne efter dem som kan forstærke os, et af parametrene er så vidt jeg husker, at spilleren ikke må komme fra en for svag liga. Jeg tror simpelthen ikke den kinesiske liga rangerer højt i systemet.
Et plus, er jo at angribere somregel bliver bedre med årene, så hvis hans fysik er ok, kan han jo godt blive et ok køb for en dansk klub. Men omvendt, hvad med Djiby Fall, en anden vi har været ude efter, og som ikke just imponerer nu.
Gilberto ligner et Vestsjælland- eller OB-køb, synes jeg. Jeg tror, vi kigger efter noget helt andet. Folk fra databasen; undervurderede spillere fra f.eks. 2. Bundesliga, som vi så det med Sparv. Det er nok ikke usandsynligt, vi præsenterer et navn, ingen af os har hørt om før.
Lad os se, når efteråret er slut, men jeg er stadig af den opfattelse, at det vil være gavnligt at hente både Olsson og Ureña på faste aftaler, hvis de ellers selv vil (er mest i tvivl om Olsson, hvad det angår).
Så selvom vi køber Marcos, så kommer der en angriber mere ind.
I så fald synes jeg det giver mening at sende Paul til SIF eller 1. div. (det er nu officielt det samme ). Han skal ud og lave rigtige mål, ikke bare på reserveholdet.
Så selvom vi køber Marcos, så kommer der en angriber mere ind.
I så fald synes jeg det giver mening at sende Paul til SIF eller 1. div. (det er nu officielt det samme ). Han skal ud og lave rigtige mål, ikke bare på reserveholdet.
Ellers kan det være at Agf kan bruge ham, til at hjælpe dem med, at komme i superligaen igen. Tror han vil passe fint i angrebet i Agf.