FCM - OB
Re: FCM - OB
Ganske godt indhop af Marcos
Han bliver virkelig god efter nogle flere træninger det er 100p. Og Sly i målhumør! Det er længe siden, man har set det!
Og godt at se Olsson med et par gode afleveringer!
Og godt at se Olsson med et par gode afleveringer!
- bobthebuilder_dk
Wow vild aften på mch! Fed kamp!! Tak for alle 3 mål sly og de 3 point!
Men ja også super indhop af Olson og Fred! Øhh jeg mener urena! Sorry....
Men ja også super indhop af Olson og Fred! Øhh jeg mener urena! Sorry....
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Og bum! Nu er vi bedre - pointmæssigt - end sidste år, hvor vi gik i stå efter femte runde. 18 mod 17 points efter syv kampe. 
-
rasmusronnebech
Dejligt og også fortjent med 3 point idag... men for faen.. var det ikke snart på tide at prøve en anden keeper end Jakob "mellemhånd" Haugaard... jeg synes han har mange kvalliteter og et stort potentiale, men synes simpelthen han har kostet for mange "dumme" mål.. giv Heinze en chance snart synes jeg! 
-
Jesper BW1100
Målet i dag hænger helt og holdent på Jim Larsen. Han skal bare losse den bold ad helvedes til.rasmusronnebech skrev:Dejligt og også fortjent med 3 point idag... men for faen.. var det ikke snart på tide at prøve en anden keeper end Jakob "mellemhånd" Haugaard... jeg synes han har mange kvalliteter og et stort potentiale, men synes simpelthen han har kostet for mange "dumme" mål.. giv Heinze en chance snart synes jeg!
Flot kamp hvor vi dog mangler en del kynisme i begge felter og vel sagtens kunne have lukket kampen meget tidligere! Vi mangler vores 3 første valg i angrebet og vores måske mest målfarlige midtbanemand i Andersson så måske ikke så underligt og under alle omstændigheder 3 dejlige point at starte 7. Runde på efter pause.
Igboun spiller fantastisk, men syntes også det værd at fremhæve Tim Sparv på den defensive som jeg allerede nu syntes ligner en klar gevinst! Klog spiller som positionerer sig godt defensivt og samtidigt spiller klogt med bolden og vel nærmest ikke mister bolden idag. Hvis han er et eksempel på hvad vi med Benhams scouting system fremover kan præsenterer er jeg optimist omkring vi ikke henter flere Fagerberg eller dadu's.
Straffesparket var i den grad tyndt! Og føler med OB men omvendt kan jeg nærmest ikke huske hvornår vi sidst har fået dømt et tvivlsomt straffespark men derimod mange gange har stået efterfølgende og evalueret på hvordan vi blev snydt for straffe, så dejligt at det for en gang skyld gik vores vej..
Mike
Igboun spiller fantastisk, men syntes også det værd at fremhæve Tim Sparv på den defensive som jeg allerede nu syntes ligner en klar gevinst! Klog spiller som positionerer sig godt defensivt og samtidigt spiller klogt med bolden og vel nærmest ikke mister bolden idag. Hvis han er et eksempel på hvad vi med Benhams scouting system fremover kan præsenterer er jeg optimist omkring vi ikke henter flere Fagerberg eller dadu's.
Straffesparket var i den grad tyndt! Og føler med OB men omvendt kan jeg nærmest ikke huske hvornår vi sidst har fået dømt et tvivlsomt straffespark men derimod mange gange har stået efterfølgende og evalueret på hvordan vi blev snydt for straffe, så dejligt at det for en gang skyld gik vores vej..
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Er der nogle, der har set kampen og har lyst til at give spillerne karakter for deres præstation? Og måske lige skrive lidt om, hvordan de to nye (Ureña og Olsson) gjorde det? 
Dejligt med en sejr, og det føles jo altid fantastisk, når den kommer i sidste sekund. Det var dog fuldt fortjent, og ville have været tyveri, hvis OB havde fået point. Vi har dog udelukkende os selv at takke, da vi var usandsynligt uskarpe i begge felter. Med mere skarphed kunne vi have vundet 5-0 på en halvsløj dag.
Det er lidt bekymrende, at vi for anden kamp i træk brænder mange chancer, og det er vel tydeligt, hvor meget vi mangler Duncan. Heldigvis er Paul tilbage i næste runde, ligesom Marcos kan få trænet lidt med holdet. Dermed ser angribersituationen trods alt lysere ud end den gjorde i aftes. Jeg synes Marcos på den korte tid, han var på banen, fik vist flere prøver på de dybdeløb, som han er hentet til. Så på den måde, virker han til at passe perfekt ind - han skulle dog have scoret 2 mål, og det trækker naturligvis ned, at han brænder kæmpe chancer.
Men det er sgu flot, at vi klarer os uden Erik, Bak, Duncan og Petter. Det er altså 4 af vores allervigtigste spillere, som kommer til at gå direkte i start-11, når de er i omdrejninger igen. Det vidner om stor bredde - og når man så tænker på, at Izu ligefrem er bænket, så vidner det trods alt om andre tilstande end sidste sæson.
Det er lidt bekymrende, at vi for anden kamp i træk brænder mange chancer, og det er vel tydeligt, hvor meget vi mangler Duncan. Heldigvis er Paul tilbage i næste runde, ligesom Marcos kan få trænet lidt med holdet. Dermed ser angribersituationen trods alt lysere ud end den gjorde i aftes. Jeg synes Marcos på den korte tid, han var på banen, fik vist flere prøver på de dybdeløb, som han er hentet til. Så på den måde, virker han til at passe perfekt ind - han skulle dog have scoret 2 mål, og det trækker naturligvis ned, at han brænder kæmpe chancer.
Men det er sgu flot, at vi klarer os uden Erik, Bak, Duncan og Petter. Det er altså 4 af vores allervigtigste spillere, som kommer til at gå direkte i start-11, når de er i omdrejninger igen. Det vidner om stor bredde - og når man så tænker på, at Izu ligefrem er bænket, så vidner det trods alt om andre tilstande end sidste sæson.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vil lige sige TAK og rose alle, som var med til at synge Glen og spillerne på banen igen. Det var så kanon en oplevelse at være en del af, at jeg vil opfordre til, at vi engang imellem gentager det. Til dem som ikke var i fanloungen efter kampen, kan jeg oplyse, at vi blev rost for den måde vi var / reagerede på efter kampen. Det var dejligt, at være på Mch Arena i går, især da de 3 point blev sikret . Debut til Marco Urena samt Olsson. Dem tror jeg, vi på sigt kan vente os meget af, når først de lærer systemet, at kende og får bedre kendskab til deres holdkammerater.
Blev vildt overrasket over den speed som Urena kunne præstere. Fedt at have 3 så forskellige angribere. Det bliver svært, at lukke alle vores angribere ned, da de har vildt forskellige kompetencer.
Jeg personligt er super tilfreds med de signinger / lejeaftaler som klubben har lavet. Håber det bliver til kontrakter til alle de nye.
Jeg vil lige mane til besindighed. De kampe Jim Larsen har spillet, har han været overbevisende og er blevet rost af alle, selv om han ikke har haft mange træningspas med truppen. At han så bliver involveret i 2-2 målet, Ja shit happens. Det er sket før og vil ske igen. Man clearer vel ikke bare bolden så tæt på mål, uden der er en risiko.
Tim Sparv er sikkerheden selv. Han er pokkers stærk i hoved-spillet og hans konkurrenter har svært ved at holde ham væk, da han er utrolig kropsstærk. Hvis han ikke findes på Rundens hold, så fatter jeg ingen ting. Tak til Tim fordi han valgte Fcm. Med det han har bevist ind til videre, er han virkelig en profil som vi har manglet.
Blev vildt overrasket over den speed som Urena kunne præstere. Fedt at have 3 så forskellige angribere. Det bliver svært, at lukke alle vores angribere ned, da de har vildt forskellige kompetencer.
Jeg personligt er super tilfreds med de signinger / lejeaftaler som klubben har lavet. Håber det bliver til kontrakter til alle de nye.
Jeg vil lige mane til besindighed. De kampe Jim Larsen har spillet, har han været overbevisende og er blevet rost af alle, selv om han ikke har haft mange træningspas med truppen. At han så bliver involveret i 2-2 målet, Ja shit happens. Det er sket før og vil ske igen. Man clearer vel ikke bare bolden så tæt på mål, uden der er en risiko.
Tim Sparv er sikkerheden selv. Han er pokkers stærk i hoved-spillet og hans konkurrenter har svært ved at holde ham væk, da han er utrolig kropsstærk. Hvis han ikke findes på Rundens hold, så fatter jeg ingen ting. Tak til Tim fordi han valgte Fcm. Med det han har bevist ind til videre, er han virkelig en profil som vi har manglet.
-
mousebreaker
Jeg er godt klar over at kommentatorerne mente at Jim Larsen skulle gøre sig bredere. Men at sige det er hans mål er helt i skoven. Haugaards fornemmeste opgave er at at sørge for at bolden ikke har en mulighed for at gå i mål. I den her situation er der ikke ligefrem nogen der kan tonse til bolden. Hvorfor åbne en motorvej til målet som han gjorde. Han kunne have taget sit gangstativ og bevæget sig i oldemor fart hen og samle bolden op uden risiko.Jesper BW1100 skrev:Målet i dag hænger helt og holdent på Jim Larsen. Han skal bare losse den bold ad helvedes til.rasmusronnebech skrev:Dejligt og også fortjent med 3 point idag... men for faen.. var det ikke snart på tide at prøve en anden keeper end Jakob "mellemhånd" Haugaard... jeg synes han har mange kvalliteter og et stort potentiale, men synes simpelthen han har kostet for mange "dumme" mål.. giv Heinze en chance snart synes jeg!
Bemærker også i eftersnakken da GR ser episoden igen på TV at han mener Jim Larsen gør det han skal i situationen på baglinjen. Han mente så til gengæld også at der var 4 brølere i hele sekvensen omkring OBs omstilling, som skabte muligheden
Synes det var et fedt angriber mål faktisk - hvis det bare ikke lige gik ud over os.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Gode, men lidt heldige 3 point. Det tager vi dog også med. Vi er tidligere blevet sydt af OB for point, nu har vi så lidt medvind på den front. 
-
TrueWolfMidt
Nu stod jeg godt nok på Unibet-tribunen, men var det ikke fra Ob's afsnit, der blev kastet kanonslag i går aftes ?
Sådan virkede det på mig i hvert tilfælde.
Skandaløst, at en bolddreng som jeg tror det er, skal skades af et kanonslag.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -kanonslag
-
mousebreaker
TrueWolfMidt skrev:Nu stod jeg godt nok på Unibet-tribunen, men var det ikke fra Ob's afsnit, der blev kastet kanonslag i går aftes ?
Jeg hørte godt (fra lænestolen foran TV-tossen) det brag som jeg tror det handler om. Jeg konstaterede med tilfredshed at der blev piftet højlydt lige efter braget. Det er bare ikke i orden - nogle mennesker er bare ligeglade med andre. Håber kanonslaget kom fra OB lejren. Hvis ikke - så håber jeg der er nogle der er fornuftige nok til at angive idioten / idioterne bag. Ellers er man ikke en skid bedre selv
"There is a disconnect in what we know and what we do!
-
TrueWolfMidt
Det kan virke underligt, at der fandtes kanonslag på stadion lige netop til denne kamp, da vi blev grundig undersøgt, altså os på Unibet. Gad vide om Ob's fans blev lige så grundig undersøgt, hvis det altså var fra deres tribune der blev kastet kanonslag. Noget tyder på, at det ikke er tilfældet. Desværre.mousebreaker skrev:TrueWolfMidt skrev:Nu stod jeg godt nok på Unibet-tribunen, men var det ikke fra Ob's afsnit, der blev kastet kanonslag i går aftes ?
Jeg hørte godt (fra lænestolen foran TV-tossen) det brag som jeg tror det handler om. Jeg konstaterede med tilfredshed at der blev piftet højlydt lige efter braget. Det er bare ikke i orden - nogle mennesker er bare ligeglade med andre. Håber kanonslaget kom fra OB lejren. Hvis ikke - så håber jeg der er nogle der er fornuftige nok til at angive idioten / idioterne bag. Ellers er man ikke en skid bedre selv
Som far og morfar gør det mig virkelig ondt, at nogle skal komme til skade, når man er til fodboldkamp. Håber også vores fans tænker sig lidt om fremadrettet, så vi undgår, at udsætte andre for noget lignende.