FC Midtjylland - AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: FC Midtjylland - AaB

Indlæg af Kent »

Der er udtaget 19 spillere og dermed er der 1, der skal sorteres fra. Så intet er givet. Duncan var blevet udtaget til truppen selvom han havde et brækket ben. Det gælder om ikke at forære informationer til modstanderen.

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

Den kamp vinder FCM 2-0 med eller uden Duncan...Tror også de vinder GULD i denne sæson....
Kent skrev:
Der er udtaget 19 spillere og dermed er der 1, der skal sorteres fra. Så intet er givet. Duncan var blevet udtaget til truppen selvom han havde et brækket ben. Det gælder om ikke at forære informationer til modstanderen.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

mancitydk skrev:
WBW skrev:Hvordan fungerer det med sæsonkort? Det er jo ikke sikkert alle sæsonkortholdere kommer, vil deres plads så blive sat til salg eller er det bare tomme stole?

Uden at du må hænge mig op på det er det vist bare tomme stole :( I håndbold bliver ikke-benyttede sponsor og sæsonkort udbudt til salg i tilfælde af at man ved man ikke kommer. Det burde man også indføre her..
Normal praksis er at de kaldes chancebilletter. På et eller andet tidspunkt kort før tid, bliver der kigget på fremmødet, og så vurderer de om der er nogle af pladserne der kan sælges. Køberne får så at vide at de kan prøve at sætte sig på en tom plads, men de skal flytte sig for de rette ejere hvis de dukker op.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ifølge Nordjyske er det Anders Due, der skal spille venstre back, ligesom Jönsson godt nok er med i truppen, men ikke klar til at starte: nordjyske.dk/nyheder/aab-traener-for-dagens-opgoer--fcm-bedst-p-t-/cd4cf926-0362-42d6-98e6-df3f55151c8d/112/1513

Due på backen skal altså give nogle muligheder for Rilwan/Pione/Bak, for at skabe gennembrud i den side, og en angrebsduo med Spalvis og Frederiksen bør vi også kunne lukke ned.

I følge Herning Folkeblad er der tvivl om to FCM'er, men de regnes dog med at blive klar, så vi kan spille i stærkeste (af dem, som ikke er skadet).

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

I øvrigt skal der bare lægges max pres på i hovedstødsduellerne. Hvis Thelander stiller op uden maske, er han selv ude om det, hvis han bliver ramt af slag: http://nordjyske.dk/sport/aab/thelander ... f2/27/1549

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Kent skrev:Ifølge Nordjyske er det Anders Due, der skal spille venstre back, ligesom Jönsson godt nok er med i truppen, men ikke klar til at starte: nordjyske.dk/nyheder/aab-traener-for-dagens-opgoer--fcm-bedst-p-t-/cd4cf926-0362-42d6-98e6-df3f55151c8d/112/1513

Due på backen skal altså give nogle muligheder for Rilwan/Pione/Bak, for at skabe gennembrud i den side, og en angrebsduo med Spalvis og Frederiksen bør vi også kunne lukke ned.

I følge Herning Folkeblad er der tvivl om to FCM'er, men de regnes dog med at blive klar, så vi kan spille i stærkeste (af dem, som ikke er skadet).
Sorry this last bit is translating weird for me. Do you mean that Duncan will start?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

SlyIgboun

It is said that Anders Due i gonna play left defensive side, and that Jönsson is ready, but he is not ready to start.

Herning Folkeblad think that there is doubts about 2 FCM players, but that they should end up being ready for the match.

And if that is true, it look like Duncan might be ready from start.

Leeds

Indlæg af Leeds »

Aab er klasser! over FCM og det er f.eks. FCK også!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Leeds skrev:Aab er klasser! over FCM og det er f.eks. FCK også!
Og du er savnet i specialklassen ;)

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Og du er savnet i specialklassen ;)
Hvordan ved du mon det...

Elendig dag på tavlen. Og sådan set også på banen, vi manglede så meget.

4904

Indlæg af 4904 »

Dagen derpå; det er godt nok surt... Det første kvarter var meget høj klasse, og vi bør jo nærmest føre 3-0 inden vi lukker dem ind i kampen, herefter er det AAB der sidder på det, og det kunne vel ret beset være meget værre en 1-2 ved pausen! Jeg synes forsvarsspillet var alarmerende, hvor der tydeligvis ikke var afstemning i fire kæden!

2. halvleget var vi klart bedst - og jeg synes egentlig, at det er lidt ufortjent, at vi ikke vinder den, om ikke forsvarsspillet ved 2-3 var ligeså ringe som i første halvleg, og det bliver man så bare straffet på.

Samlet synes jeg, at vi efter de 2 kampe må sige, at AAB har været gode - de har så også haft alle marginalerne - inkl. dommerkendelse m.v. hvor vi havde fået et straffe igår, hvis alt havde gået vores vej, men vi fik istedet er dumt gul kort til SLY i overtiden, det synes jeg egentlig har været systamatisk for de kampe....

Men nu er der 8 kampes jagt - og mon ikke vi har en fair chance, hvis vi går ind i de kampe for 16 point som vel er sæsonens målsætning :?:

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Nogle der så kampen på tv og kan fortælle om der burde være fløjtet straffe til Sisto?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mrjelle skrev:Nogle der så kampen på tv og kan fortælle om der burde være fløjtet straffe til Sisto?
Det var lige udenfor feltet, så ikke straffe. Men der var klart frispark og burde have givet en ost, til Aab`eren.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Nu er det jo mening at man kun skal komme med opbakning og være positiv stemt når man skriver om holdet herinde på graven. Så derfor har jeg valgt at vente til dagen derpå. For havde jeg valgt at lægge mine følelses ladede meninger og holdninger ud kort efter kampen, var der nok et par spillere der havde fået med grovfilen.

Nu er det dagen herpå og det har egentligt ikke hjulpet at vente. Jeg er stadig skuffet og irriteret. Ikke så meget at Aab vinder og så endog på vores hjemmebane. Heller ikke at vi mister førstepladsen, for let`s face it.. Aab har nu slået os de 2 seneste gange og det er vel fair nok at de nu indtager førstepladsen, Når vi smider 6 point til vores nærmeste konkurrent, som rent faktisk også spiller bedre end vi gør.

Nej det jeg er skuffet over er indstilling hos enkelte spillere. Fejlene og ikke mindst det at de går rundt og bruger tid på at skælde ud indbyrdes i stedet for rent faktisk at spille fodbold. Stamper i jorden som en overforkælet 5 årig der ikke kan få sin vilje, med at sætte tænderne i den pose vingummi "ungen" lige havde udset sig. Slår opgivende ud med armene 20 min. inde i en kamp, hvor der er brug for fight og 100% fokus.

Mål 1 til Aab; Kristian Bak forlader sin bak position og falder ind i center, ved Thomsen. Jönsson løber så ned i Bak`s efterladte område. Bak efterlader Thomsen fri på midten og render ud i sit område igen. Thomsen bliver spillet fri og Lidt heldigt får bolden sparket ind via stolpen. Dertil skal siges at Julle, løber lige bagved Thomsen og kigger fodbold og Lössl arrogant "vinker" bolden ved siden af.

Mål 2 Aab; Vi tages på sengen, en omstilling og det går rimeligt hurtigt. Bak brokker sig og skælder ud på gud og hver mand hele vejen hjem. Vælger så at slå ud med armene for at vise medspillere, at ingen dækker den bold op der, triller lige forbi næsen på ham. Aab scorer igen og bak fortsætter med at bebrejde alle andre end ham selv for endnu et Aab mål.

Dertil kan vi tage Poulsen, der bare var totalt fejl castet til den defensive midt. Hans erobringer og taklinger kan vel tælles på en hånd. hans fejlafleveringer... der skal en del hænder til og han har slet ikke været den forstærkning endnu, som vi har håbet på. Kolja kommer ind og jeg ved ikke om det er hans store "afrogarn" der tynger ham ned. For han kan da hverken løbe eller hoppe og bliver vel gang på gang kørt rundt på røv og albuer af specielt Aab højresiden. Han efterlades dog rimeligt alene ved mål 3. Men han ligner en der ikke kan gøre sig på superliga niveau længere, desværre.

Dertil skal vi så heller ikke tage noget fra AAb. De var skarpe og deres dybde løb gode og så havde de heldet med som et tophold skal have. De vandt fortjent. Kampen kunne dog have være meget anderledes, hvis vi havde været mere klar og skarpe i begge ender.

Aab er mere stabile end os og pt. og de har et højere bundniveau. Det kan hente dem mesterskabet til det nordjyske. Vi skal til at jagte. Vi skal tage os sammen og have hævet vores bundniveau en del, hvis ikke vi skal ende med at spille os selv ud af guldkampen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Håber sgu det her var Riddersholm i pausen :evil:

https://www.youtube.com/watch?v=zw-oK9_OxcI

Totalt at melde sig ud af kampen i en 1/3 af kampen, hvor AaB vel bør score 5-6 mål, vidner om en mentalitet som er på børnehaveniveau og den periode og noget af det mest pinlige og skammelige jeg har været vidne til. Hvordan FANDEN kan det ske????

Værst af alt, det er de erfarne der svigter når det strammer mest til. Poulsen lignede en hund i et spil kegler, Bak var fejlplaceret i en hel fodboldkamp og Dickoh har glemt elementært forsvarsspil. Julle, tja, det er ikke forsvarsspillet som sender ham til udlandet.

Skader og rutiner kan vi engang undskylde os med, når vi ser de spillere som AaB manglede og stillede med.

Kæmpe, enorm, udslettende, tilintetgørende skuffelse. At smide vores livs chance til AaB, kommer jeg mig aldrig over :cry:

Besvar