Atlantic cup 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: Atlantic cup 2014

Indlæg af Spicker »

Sylvester skrev:
Spicker skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tak-moskva

Det lyder til at posen også bliver rystet lidt mod Spartak med den her midtbane:
Marco-Poulsen-Ashiru
Izu-Rømer

I anden halveg bliver Femi sat ind i stedet for Ashiru og Rømer bliver skubbet ud på kanten.
Vi er godt nok presset på kantpladserne i de første par kampe når Sly er ude og Rilwan og Hedi er skadet.
Nogen der ved hvordan det står til med Sisto's skade?
Syntes det er okay st give Ashiru chancen, det dur ikke med kanter som kun spiller bolden bagud. Men enig i det ser tyndt ud på de positioner. Hedi er vel ikke engang traditionel kant, men mere offensiv midtbane? Han er ihvertfald ikke en sprinter.
Jeg syntes også Ashiru fortjener chancen, han har nogle fede spidskompetencer og sparker noget bedre end både Rilwan og Sly gjorde da de fik debut :)

Mht. Hedi så er han da så vidt jeg husker kun blevet brugt som kantspiller i de par kampe han har fået for os, men det skyldes hvis mest at vi er ret godt dækket ind på den plads.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

MEGET positiv halvleg, klart det bedste I turneringen!

Generelt et imponerede energiniveau hele vejen rundt. Kunne vi spille I det tempo hele tiden, så bliver vi Danmarksmestre, det vil jeg garantere :D

Noe

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:MEGET positiv halvleg, klart det bedste I turneringen!

Generelt et imponerede energiniveau hele vejen rundt. Kunne vi spille I det tempo hele tiden, så bliver vi Danmarksmestre, det vil jeg garantere :D
Hov, vi er enige! ;)

Flot, flot halvleg. Presset sidder som det skal, og der gives ikke chancer væk. Vi burde nok bare have været mere kyniske på de hele og halve chancer der har været.

Godt kaldt med Musefio. Synes han har været et positivt bekendtskab.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Nu må sløssel satte spænde hjelmen. Stram op!

Ellers ok præstation hele vejen rundt. Synes dog der mangler skarphed på den sidste 3-del af banen.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

FCM Fan nr. 1 skrev:Nu må sløssel satte spænde hjelmen. Stram op!

Ellers ok præstation hele vejen rundt. Synes dog der mangler skarphed på den sidste 3-del af banen.
ryster på hovedet af Løssl, hjerneblødningerne har han ikke helt frakastet sig endnu

Ja Løssl vil gerne spille smart, der fik han en lærestreg om at han ikke skal tro at hans fremtid er som spillere frem for målmand.

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

<fcm tabte 2-1, burde have vundet Izunna, Poulsen og Janssen brændte 100 pct chancer, spartaks havde en chance som de scorede på til 2-1.

Første mål til spartak var en ren Løssl, altså løssl spillede fransk circusklovn

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Synes nu også underlaget havde en stor rolle i Lössls fejl.
Ellers en rigtig flot kamp og en god test. Vi får vist mange sider af vores spil idag, højt pres, lavt pres, possession og kick'n'rush :)

Er fortrøstningsfuld i forhold til efteråret. Efterhånden som Pione, Rilwan, Sly, Hedi og Petter bliver tilgængelige, får vi altså en god bredde i truppen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dejligt at se, at der ikke skal mere end en spiller der glider på en regnvåd og mudret bane i en træningskamp til før der ryger nogle personlige svinere afsted. Ulvegraven har da i den grad niveauet klar til foråret - det lyder til, at der vil være fuld opbakning til drengene!

Udover det en ganske god træningskamp hvor, vi vel skaber 5-10 store chancer og egentlig ikke giver det store væk. Klart den bedste af vores træningskampe, og det tyder da heldigvis på, at der er fremgang at spore hen mod OB-kampen.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg glæder mig allerede til at skulle herind når vi engang, om forhåbentlig længe, har tabt første kamp i foråret. Det bliver en fest.... Har folk ikke bare lidt tålmodighed?
Der er generelt for mange FCM-fans der er blevet for forvente pga. klubbens stort set konstante fremgang i hele levetiden. Det er lidt ærgerligt eftersom det koster på opbakningen generelt set i svære perioder, og det er sq ellers der behovet er størst.
Selvfølgelig kan alle ikke være lige så engagerede som de mest inkarnerede fans, men lidt tålmodighed og loyalitet skader ikke.
Så er der nogen der skal stramme op pt. er det sq ikke spillerne pga én enkelt fejl. Nej det er sq os fans der skal klemme ballerne sammen og vise vi står bag drengene!

oros

Indlæg af oros »

Jesper BW1100 skrev:Jeg glæder mig allerede til at skulle herind når vi engang, om forhåbentlig længe, har tabt første kamp i foråret. Det bliver en fest.... Har folk ikke bare lidt tålmodighed?
Der er generelt for mange FCM-fans der er blevet for forvente pga. klubbens stort set konstante fremgang i hele levetiden. Det er lidt ærgerligt eftersom det koster på opbakningen generelt set i svære perioder, og det er sq ellers der behovet er størst.
Selvfølgelig kan alle ikke være lige så engagerede som de mest inkarnerede fans, men lidt tålmodighed og loyalitet skader ikke.
Så er der nogen der skal stramme op pt. er det sq ikke spillerne pga én enkelt fejl. Nej det er sq os fans der skal klemme ballerne sammen og vise vi står bag drengene!
+1!

I øvrigt så jeg i det lillebitte felt, Unibet stiller til rådighed, en Lossl, der gled og faldt i skudøjeblikket. Medmindre det var tilsigtet, var det uheld og ikke et forsøg på at spille fransk klovn!

Hvis vi skal forestille at bære holdet frem, skal vi sq finde en anden tone. Både herinde, på lægterne og alle steder. Hvordan skal vi ellers lokke flere med til kampene?

Noe

Indlæg af Noe »

Umiddelbart er min overskrift for kampen "Lettelse". Jeg synes der kom positive svar over næsten hele linjen. Det er værd at bemærke, at iflg. GR spillede Spartak med 9 fra startelleveren, så modstanden var bestemt kompetent:

Presspillet fungerede rigtig godt i første halvleg. I anden faldt vi lidt, men jeg synes moralen var på plads. Vi var aldrig ude af kampen i længere perioder. Desværre brændte vi alt for meget. Vi burde have lavet et par stykker mere.

Individuelt var jeg imponeret af Musefio. Lad os se ham igen mod Randers. Han kan sagtens være en mulighed mod OB og FCK.

Jeg var glad for at se Poulsen i går. Godt at se, at se at Slovankampen ikke er udtryk for hans øjeblikkelige niveau.

Femi var en del af en midtbane, der havde det svært i anden halvdel. Til gengæld synes jeg, at vi så hans niveau i glimt. Det bliver dog svært at få tid i foråret for ham: Izunna er fantastisk, når vores presspil fungerer.

Eneste minus er udbyttet med tre nederlag i Portugal. Håber ikke, at det sætter sig. En sejr mod Randers, tak!

Spicker

Indlæg af Spicker »

Noe skrev:Umiddelbart er min overskrift for kampen "Lettelse". Jeg synes der kom positive svar over næsten hele linjen. Det er værd at bemærke, at iflg. GR spillede Spartak med 9 fra startelleveren, så modstanden var bestemt kompetent:

Presspillet fungerede rigtig godt i første halvleg. I anden faldt vi lidt, men jeg synes moralen var på plads. Vi var aldrig ude af kampen i længere perioder. Desværre brændte vi alt for meget. Vi burde have lavet et par stykker mere.

Individuelt var jeg imponeret af Musefio. Lad os se ham igen mod Randers. Han kan sagtens være en mulighed mod OB og FCK.

Jeg var glad for at se Poulsen i går. Godt at se, at se at Slovankampen ikke er udtryk for hans øjeblikkelige niveau.

Femi var en del af en midtbane, der havde det svært i anden halvdel. Til gengæld synes jeg, at vi så hans niveau i glimt. Det bliver dog svært at få tid i foråret for ham: Izunna er fantastisk, når vores presspil fungerer.

Eneste minus er udbyttet med tre nederlag i Portugal. Håber ikke, at det sætter sig. En sejr mod Randers, tak!
Enig Mht. Musefiu han skal have chancen mod OB og så må vi håbe Pione bliver klar til OB kampen så vi kan få noget gennembrudskraft på de kanter, det syntes jeg vi har manglet i træningskampene når bla. Marco, Rømer og Møller har spillet der.

974

Indlæg af 974 »

Synes også at det var en superflot kamp med rigtigt gode præstationer

Mon ikke de fleste sad og godtede sig over Spartaks målmand i første halvleg, når han kludrede lidt rundt.
I anden halvleg så vi tydeligt hvorfor - der var banen fuldstændig sumpet

Dem som har brugt deres tid på diverse udbrud mod Løssl burde SKAMME sig gevaldigt!!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Syntes heller ikke der er meget at pive over, niveauet var flot det meste af kampen og vi burde have vundet. Vi havde ihvertfald klart flest chancer og hvad Duncan haft 2 km mere fart i benene, havde han jo scoret på 2-3 friløbere.

Ærgeligt med et koncentrationssvigt fra Lössl og dem skal vi ikke have for mange af, men syntes heller ikke det var være en tendens længe! Fejl sker, for alle, men så længe man kan holde frekvensen nede på et acceptabelt niveau, så må vi leve med det. Havde Lössl koster 5-6 mål på drop i efteråret, var jeg enig i vi havde et problem. Han havde en svingende periode for x antal måneder siden, men syntes han er kommet efter det.

Syntes det var skidt mod tjekkerne og islændingene, men den kamp var på et højt niveau og det lover godt, vi er på vej mod formen. Kan Musifu vise sig som en ny åbenbaring og bryde igennem, vil det være helt perfekt!!

Kan vi komme nogle af skaderne til livs og få folk i form i en fart, ser jeg meget optimistisk på foråret!!!!

ArneR

Indlæg af ArneR »

Nu er jo netop træningskampe til at dumme sig i. Det så jo trods alt lidt komisk ud, da Lössel satte sig på halen. :D Ærgeligt selvfølgelig, også for ham, men uden betydning heldigvis.
Jeg håber Lössel har fået vasket bukserne, og er klar til kamp mod OB. :D
Jeg mener at Glenn har i hvert fald fået en del ud af Atlantic cup, og nu er helt på det rene med hvem han skal bruge til premieren, glæder mig til at se træningskampen mod Randers. Håber at vi lige kan få de sidste ting på plads, men er fortrøstningsfuld efter at have set Moskva kampen, vi var trods alt ikke helt ueffen.

Besvar