Fc Vestsjælland - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Fc Vestsjælland - Fcm

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hold kæft hvor er det lækkert med 3 point sådan en kold fredag. Så bliver det en god weekend. Spillet var det dårligste hele sæsonen. Men det vil jeg egentlig skide på her til aften. Det bliver Glen der skal arbejde med det i ugen der kommer.
Men hvor satan drengene arbejder. Duncan der åbenlyst er skadet kæmper samtlige 90 minutter alligevel. Havde han været fit havde han vel lavet hattrick i dag. Det er vel egentlig en kvalitet i sig selv at spille så dårligt og man alligevel bør score 3-4 mål...

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Sejr er en sejr :D :D

Bak, klasser over alle de andre! Fornøjelse at se ham, modsat alt for mange andre, som totalt lader sig kyse og som ligner en børnehaveklasse det meste af kampen. Pinligt niveau.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Der er mange ting at arbjde med, men ud fra de givne omstændigheder, må man sige, at det er fantastisk klaret. En mere skarp Duncan havde lukket kampen længe før, men dejligt at det ikke kostede. Det bliver en god weekend :D

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan ikke huske en kamp, hvor mine nerver har været så flosset, som under 2 halvleg mod fcv. Vi vandt, ikke nogen skønheds åbenbaring, men de 3 point er bare så utrolig vigtige. Hvis vi så bare kan få en sejr i vores sidste hjemmekamp mod Agf, så får vi alle en super juleferie og kan så håbe på, at alle mand er fit for fight, når forårssæsonen starter, så vi fortsat kan prøve at fastholde vores 1 plads, og for håbentlig få de fleste tv-penge når de igen skal udbetales.
Vi skal sætte alt ind og vinde over Agf, for endnu en sejr i sæsonens sidste kamp, vil betyde alverden når sæsonen starter igen til foråret.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nøj hvor var vi ringe i anden halvleg, jeg kunne ligesom flere herinde, næsten ikke holde ud at se på det. en FCV scoring lå i luften konstant, vi var under hårdt pres, og ikke kunne vinde andenboldene eller aflevere til hinanden. Det virkede som om vi hele tiden var i undertal. Oves taktik med tre i forsvaret giver dem en masse tyngde på midtbanen.

Hvis Duncan havde været mere skarp, kunne det måske have givet holdet lidt ro, men vi kan kun være super tilfredse, 3 points det er hvad det handler om, men spillet, uha uha..

En kamp tilbage, vinterpausen kommer tiltrængt!!

974

Indlæg af 974 »

Skakspillet blev spillet og det endte med at de sorte brikker vandt, selv om der var godt pres på :-)

Synes egentligt ikke at FCV havde de vildeste chancer, så vores Konge blev trods alt forsvaret med det der skulle til :-)

Er det ikke noget i den stil hahaha

Freddy

Indlæg af Freddy »

3 points det er det som tæller. Nu er det at krydse fingrer for, at Brøndby og FCK spiller uafgjort...

oros

Indlæg af oros »

Freddy skrev:3 points det er det som tæller. Nu er det at krydse fingrer for, at Brøndby og FCK spiller uafgjort...
...og det må Esbjerg og Aalborg også gerne! :roll:

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg kunne ikke se kampen, men det lader vist ikke til, at jeg gik glip af nogen særlig oplevelse udi fodboldæstetik.

Med 15 point ned til Esbjerg mener jeg dog godt, de må tage sejren mod AaB. Så kan vi være Herbstmeister i nogenlunde fin stil.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Spillet i kampen er der vist sagt det om der skal siges. Vil lige kørt gennemgå hver spiller og give karakter, så dem der ikke så den kan få en update (og andre kan kommentere ;) ).

Lössl - 9
Holder fast i den gode efterårsform. Redder os et par gange, og virker sikker og fuld af selvtillid. Fortsætter han sådan i foråret ligger der måske et udlandseventyr og 7-10 mio til os.

Bak - 10
Vores klart bedste. Stærk i luften, går forrest i alt, kommer i vejen for meget og arbejder som en gal.

Julle - 8
Stærk defensivt. Haltede dog en del offevsivt på et hold der ikke fungerede.

Kolja - 8
Enkelte usikkerhedsmomenter, ellers stabilt. Følger fint op på den flotte præstation mod Brøndby efter en del svage præstationer indtil da.

Banggaard - 8
Stabil præstation af vores unge ven, der agerer langt mere rutineret end han er.

Danny - 7
Vanvittig arbejdsindsats. Kommer dog slet ikke til sin ret defensivt, hvor hans kvaliteter fremad banen syltes. Stor ros for at præstere 100 % uanset hvor Glen bruger ham.

Sly - 7
Må siges at være inde i et formdyk, efter en fremragende start på sæsonen (kan dog måske være en fordel idet vi måske får lov at beholde ham efter vinter). Dog bedre i går end mod Viborg og Brøndby. Er med i målet og udfordrer lidt mere. Arbejder hårdt, men er et godt stykke fra topniveau. Tror pausen kommer belejligt.

Sisto - 5
Starter første halvleg ganske fint, men falder langsomt ud. Er en katastrofe i 2 halvleg, hvor selv de mest simple afleveringer mislykkes. Pilles ud halvvejs i 2 halvleg efter 2 farlige og helt uprovokerede boldtab. Ikke den bedste periode for vores unge ven. Men han skal nok komme igen. Unge spillere har udsving, og det skal vi acceptere.

Curth - 6
En af de svageste præstationer i FCM-trøjen. Arbejder stadig stenhårdt, men lykkes med meget lidt. Dog kommer han, qua vores generelt dårlige præstation, til at arbejde mere defensivt end godt er, hvilket ikke gør noget godt for en som Curth.

Marco - 8
Vores bedste mand på midten i går. Jeg bliver mere og mere imponeret af Marco. Vanvittig arbejdsindsats og en af vores bedste med bolden (selvom det ikke siger meget i går). Er manden med assistenten til selvmålet. Tror kun Marco bliver bedre, jo flere kampe han får.

Duncan - 7
Langt fra prangende at brænde 3 styks 100% chancer. Dog skal vi huske at han langt fra er på toppen. Skal have ros for at komme til chancerne og levere et gedigent stykke arbejde samtlige 90 minutter trods hans skavanker. Er også manden der presser Bozga til selvmålet. Er nok den spiller der glæder sig mest til vinterpausen. Tror han bliver giftig i foråret, hvis han får en god opstart uden skader.

Rømer - 7
Stabil indsats på den defensive midt i de ca 25 min han får.

Møller og Paul - UB

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:Jeg kunne ikke se kampen, men det lader vist ikke til, at jeg gik glip af nogen særlig oplevelse udi fodboldæstetik.
Du er absolut intet gået glip af. Jeg tror det til dags dato er en af de ringeste præstationer jeg har set holdet udføre, hvis ikke den ringeste.

Vores taktik, var spil ved jorden. Det formåede vi slet ikke. Vi lavede vel ikke meget andet end at forsvare og sparke bolden op i hovedet på FCV igen. Tror enddog at FCV endte kampen, med størst boldbesiddelse og flest afleveringer, samt præcise afleveringer, til trods for at de spillede en del høje bolde for at presse os i luften. Vi var under stort pres, i store dele af kampen. Det lykkedes os dog at spille os til enkelte enorme chancer, som desværre blev brændt på det groveste idag.

Det positive er en vundet kamp og de 3 point og ligeså vigtigt at vi som hold kan fighte os til point, trods en skidt, skidt kamp. Det er i sig selv et tophold værdig, at hente point og sejre på dage hvor spillet og taktikken ikke går så godt. Så en tommel op trods alt :)

Besvar