Sylvester skrev:Kan ikke skille indlæggene op, og ser ingen grund til at fortsætte med at gentage sig selv
Så er der da en ting, vi kan blive enige om, for jeg er ærlig talt også træt af at gentage mig selv.
På grund af den gode start og et utroligt stabilt 2013, FORVENTER jeg vi kan spille med helt fremme
Jeg har snart forstået, at det er sådan, du tænker - og det er dét, jeg mener er helt forkert. Det er en forkælet tilgang, der desværre har bidt sig fast i alt for mange, og det kommer så til udtryk på stadion, hvor tilskuerne (minus klumpen bag målet) efterhånden må kandidere til Danmarks mest illoyale. Man kan ikke FORVENTE noget som helst om vores slutstilling ud fra fem kampe. Det er vanvid.
og jeg FORVENTER vi kan levere bedre end 9 point i 8 kampe. Den stime har aldrig været godkendt i FCM, heller ikke nu. Jeg mener i år er en unik chance, en der ikke påstår mere end hvert tiende år.
Jeg MENER også, vi kan præstere bedre end dét. Jeg har da vist aldrig påstået andet? Men sagen er den, at vi aldrig har spillet en sæson uden nogen formnedgang, og med et hold, der ikke er blevet forstærket i forhold til sidste sæson, er det i den grad forventeligt, at vi ville ryge ind i sådan en periode. Det er ærgerligt, men det er vilkårene. De andre hold er for pokker også fuldtidsproffer, så hvad er det, der gør vores hold exceptionelt?
Jeg FORVENTER IKKE at vi automatisk løber med skabet, men med starten in mente har jeg pokkers svært ved at se det ikke kan være os, indtil der altså gik gummiarm i den og vi leverede det svageste niveau i et helt år. Med den gyldne mulighed in mente, er jeg ufattelig skuffet over den stime!
Men det
kan da godt være os. Og det kan det da stadig. Men det er nødvendigt med en lille smule tillid til, at vi kan løbe ind i en kedelig stime som denne og så vende det igen.
Din tilgang er ca. så jysk som det overhovedet kan være. Man må ikke forvente noget
Hold op med at spille forsmået, selvfølgelig må man det. Jeg forventer så til gengæld, at folk har et ordentligt grundlag for at have de forventninger, de har. Et grundlag med lidt mere substans end "
jamen vi vandt fem kampe".
men skal ikke tro man er bedre end de andre.
Jo, så længe det er rigtigt. Men ER vi bedre end de andre? Er der noget, der gør, at vi på nogen måde er selvskrevne til at blive på den førsteplads, vi har nu? Jeg mener, vi er en del af en god flok på 4-5 hold med cirka lige gode chancer omkring sæsonens slutning.
Tværtimod skal du nok være der hvis det ikke går som vi andre forventer.
Du kender mig ikke, hold op med at antage ting. Det dér har jeg aldrig gjort. Men du skal da være velkommen til at finde et eksempel, der underbygger din påstand.
Skal du bryde den opfattelse, må du hellere fortælle hvad du forventer? Men det gør du måske overhovedet ikke?
Jeg har en forventning om, at spillerne gør, hvad de kan. Ud fra det, jeg mener, de kan, vil jeg ikke mene, det er umuligt for os at blive i toppen indtil transfervinduet. Hvad der derefter sker er for usikkert og useriøst at gætte på.
At vi skulle være mere urutinerede end andre, mener jeg er totalt forkert og en af de sædvanlige flosker som man altid vil hænge sig i her på siden.
Kig igen på det hold vi stillede med i går og kig på vores første reserver og forklar hvorfor det skulle være så pokkers ungt og urutineret? Det giver 25,4 år i startopstillingen og 25,9 år i snit hvis vi tæller førstereserverne med.
Det ville være mere seriøst at forholde sig til gennemsnittet i stedet for én startopstilling. Den bekræfter fint, at vores startopstilling er den næstyngste i ligaen. Vi ligger i den forbindelse meget tæt på Esbjerg og AaB, og det er tilfældigvis også hold, jeg vil sammenligne os med. Unge, talentfulde hold, der dog kan ryge ind i meget ustabile perioder.