Der er jo ingen der har været i tvivl om, at han ikke mener nogle skal slås uden for banen. Men man misforstår det man vil misforståAcebone skrev:For lige at slå det fast med syvtommersøm:
http://www.youtube.com/watch?v=udY3dYikc4Y
Ved 4:28 giver Glen klar besked.
glens megaphone
Re: glens megaphone
Men det behøver du slet ikke fortælle mig. Som jeg allerede har skrevet, er jeg meget positivt stemt over for UM's arbejde.
At folk varmer op til kampen ved at sidde inde i byen, er der naturligvis heller ikke nogen, der kan have noget imod. Der var dog nogle undertoner i dine første indlæg, der hintede til noget lidt andet end bare opvarmning på Don Q.
Hvis du er i tvivl om, hvad jeg mener, kan du jo læse mine indlæg igennem igen.
At folk varmer op til kampen ved at sidde inde i byen, er der naturligvis heller ikke nogen, der kan have noget imod. Der var dog nogle undertoner i dine første indlæg, der hintede til noget lidt andet end bare opvarmning på Don Q.
Hvis du er i tvivl om, hvad jeg mener, kan du jo læse mine indlæg igennem igen.
Re: Sv: glens megaphone
Ja hovedrystende..
Pinlig opførsel og lige så pinligt med de fjolser der kastede kanonslag. Håber der venter meget lange karantæner til de sinker

Der er heldigvis mange af fjolserne som er nemme at kende
http://aoh.dk/galleri/fodboldb%C3%B8lle ... image_nr=0
FCM må indgå i dialog med BW og politiet om at få fjernet disse negative elementer fra stadion.
Og så lugter det ellers af en tur i hooliganregisteret for flere af dem.
FCM må indgå i dialog med BW og politiet om at få fjernet disse negative elementer fra stadion.
Tror jeg ikke du skal regne med.Sylvester skrev:Der er heldigvis mange af fjolserne som er nemme at kende
Vi kommer kun for roulade!
Problemet er dog, at det ikke sker på stadion hvorfor at FCM ikke står til regnskab for fjolserne. De der kastede kanonslag, kan dog forhåbentligt se frem til en karantæne.RL/UBM skrev:Tror jeg ikke du skal regne med.Sylvester skrev:Der er heldigvis mange af fjolserne som er nemme at kende
FCM er vel som privat virksomhed i sin gode ret til at udelukke personer hvis de føler de har skadet deres omdømme, image, brand eller hvad man skal kalde det. Jeg syntes FCM bør reagere når der i aviserne står at FCM fans kom i slagsmål. Det kan ikke være god reklame. Det trækker da ikke i den rigtige retning mht. til at få nye sponsorer. Hvis de ramte så føler sig uretfærdigt behandlet så må de jo køre en sag eller tage en dialog med FCM hvis de er uskyldige.PH1978 skrev:Problemet er dog, at det ikke sker på stadion hvorfor at FCM ikke står til regnskab for fjolserne. De der kastede kanonslag, kan dog forhåbentligt se frem til en karantæne.RL/UBM skrev:Tror jeg ikke du skal regne med.Sylvester skrev:Der er heldigvis mange af fjolserne som er nemme at kende
Jeg syntes FCM har været meget aktive med at snakke om krig på banen og flere gange nævne det had der angiveligt eksisterer mellem fansene. Journalister har også skrevet at det var fedt med lokal opgør hvor der var rivalisering mellem fans. Der har været snakket om hvor fedt det var med lidt ekstra lir op til kampene. Det har mig bekendt næsten ikke været nævnt at det netop har været fedt fordi det altid har været uden ballade og at det gerne skulle blive ved med det. Man har hypet det for at få omtale og tilskuere. Så jeg føler at FCM også har et medansvar.
Så er der nogle mennesker som føler de støtter klubben ved at tage det hele et skridt videre. Ved at vise at de ikke er tøsedrenge og vil slås for deres klub. At de ikke er bange for viborgfans at vi har også har fankultur i Midtjylland og Ultragrupperinger osv.. Nu føler de sig så måske misforstået fordi så mange kritiserer deres handlinger. Jeg vil dog vædde på at dem der skabte balladen sikkert elsker klubben lige så meget som vi andre. De ser bare ikke at det skader mere end det gavner.
Der kunne jeg håbe at FCM's ledelse, trænere, spillere og vores fanklub alle gik ud og meldte ud offentlig at vi ikke ønsker slagsmål, vold, trusler og hærværk. Hvis ikke de officielle instanser omkring FCM kan tage kraftig afstand til dette så kan det måske opfattes af nogle som om det de gør, er om ikke acceptabelt, så måske knapt så slemt.
Jeg drømmer lidt om at FCM også holdt info møde for alle fangruppperinger var inviteret og man gjorde klar at vold, trusler, kanonslag, kasteskyts ikke længere bliver accepteret. At man tog dialog i første omgang i stedet for at stikke hoved i busket. Forklarede at vi i FCM er stolte over at vi altid har haft rigtige fans som ikke har haft behov for at bruge vold for at vinde "kampen". At vi altid har ført kampen på tribunen. Også selvom vi så nogle gange har "tabt kampen", har vi altid kunne være stolte af at vi aldrig brugte vold. Hvis Glen og spillerne fik fortalt dette til de voldelige grupper så tror jeg de vil lytte. Og så stopper vi forhåbentlig denne udvikling som kører ud af et helt forkert spor! Så skal meldingen i min verden være at fremover er der nul tolerance til fodboldrelateret vold. Og at der bliver tale om udelukkelse hvis man ikke afholder sig fra gadekampe, kanonslag og den slags.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Der ved jeg ikke helt hvorledes, at lovsættet forholder sig. Samme argumentation har vist været søgt brugt i nattelivet (?).Le Compte skrev:FCM er vel som privat virksomhed i sin gode ret til at udelukke personer hvis de føler de har skadet deres omdømme, image, brand eller hvad man skal kalde det.PH1978 skrev:Problemet er dog, at det ikke sker på stadion hvorfor at FCM ikke står til regnskab for fjolserne. De der kastede kanonslag, kan dog forhåbentligt se frem til en karantæne.RL/UBM skrev: Tror jeg ikke du skal regne med.
Men ellers kan jeg kun give dig ret. Kampen har været talt meget op, både internt og i pressen. At kampen så var en fuser....
- Administrator
Hvad har BW med dette her at gøre?Sylvester skrev:Der er heldigvis mange af fjolserne som er nemme at kende