Det kommer meget an på hvordan hans korsbånd er "ødelagt" hvis det er revet helt over kan han begynde efter 2-4 uger med at træne benet op igen. (det vil nok tage 4-5 mdr. før han kan begynde at træne med bold vil jeg tro) jeg har selv prøvet det, men jeg måtte ikke spille bold før efter 12 mdr. men nu er han jo omgivet at kloge folk, så han vil kunne begynde meget tidligeremaster1 skrev:Ved at han blev opereret i sidste uge, og vidst nok i Birk. - Han har det vidst ok , efter omstændighederne, men er træt af situationen. Mon ikke han kan høste erfaringer og råd fra andre , tidligere skadede. Nogen der ved, hvornår genoptræning i sådan en situation, kan begynde ?TrueWolfMidt skrev:Er bekymret på hans vegne. Er der nogle der på nuværende tidspunkt kender noget til hvordan hans situation er, er han opereret og hvornår? hvordan går det ham?
Hilsen fra en stor fan af Mads Hvilson.
Mads Hvilsom
Re: Mads Hvilsom
Har hørt fra andre, der kender Hvilsom godt, at han skulle indeholde jernvilje ( var jeg ikke i tvivl om ), og derfor den rette indstilling til at kæmpe for at komme tilbage. Han skulle også være fantastisk til at holde fokus, så vi må håbe, at skaden er af sådan en karakter, at det blot er hårdt arbejde, der skal til, når tiden kommer, at han må begynde at træne igen.
God bedring, Hvilsom
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er der ikke nogle som kender ham, og som en gang imellem kan komme med en update på hvordan Mads's tilstand er ?
FCM kunne vel, sådan generelt, en gang i mellen komme med lidt status på spillere med langvarige skader.TrueWolfMidt skrev:Er der ikke nogle som kender ham, og som en gang imellem kan komme med en update på hvordan Mads's tilstand er ?
Mht. Hvilsom, har jeg set ham gå uden krykker, og så vidt jeg ved, træner han hver dag i træningscenter. Som jeg har hørt det fra folk omkring ham, går det efter omstændighederne rigtigt godt. Hvilsom har mentalt overskud og er fint med i processen med at træne sit ben op, fordi han er meget disiplineret og ihærdig med træningen, men der er vidst ingen tidshorisont.....
Ku` godt have brugt ham nu, hvor både Janssen og Tim er ude......
- DenStolteJyde
JA og derudover så er der også Tim Janssen..master1 skrev: Ku` godt have brugt ham nu, hvor både Janssen og Tim er ude......
(og så lige Sly..)
DenStolteJyde skrev:JA og derudover så er der også Tim Janssen..master1 skrev: Ku` godt have brugt ham nu, hvor både Janssen og Tim er ude......
(og så lige Sly..)
-
TrueWolfMidt
Er der ikke nogle fra Fcm - fysioterapeuter eller lignende, der kan komme med en update på hvordan Mads har det, både psykisk og fysisk.
Er der en mulighed for,at når han er fit for fight, er inde omkring førsteholdet igen og ikke skal lejes ud ?
Hvor kunne vi godt have brugt ham i denne efterårs sæson, med alle de skader og karantæner som vi har haft.
Er der en mulighed for,at når han er fit for fight, er inde omkring førsteholdet igen og ikke skal lejes ud ?
Hvor kunne vi godt have brugt ham i denne efterårs sæson, med alle de skader og karantæner som vi har haft.
Ved ikke om i kan se videoen, men han var oppe og løbe på bånd for første gang i tre måneder den anden dag: https://www.facebook.com/photo.php?v=4360466283111 det er vel et godt tegn 
-
TrueWolfMidt
Håber at Mads Hvilsom hen over de næste 3 måneder stille og roligt kommer i så god form, at han engang til foråret kan genoptage træningen med førsteholdet. Håber at han får chancen for at vise sig frem i førsteholdstruppen i Fcm. God bedring og god jul.
KÆMPE FAN.
KÆMPE FAN.
-
TrueWolfMidt
Hvorfor får vi ingen udmeldinger om hvordan Mads Hvilsom har det ????
Der burde være nogle fra FCM som engang imellem kom med en update.
Håber helt vildt at han snart er tilbage på træningsbanen og bliver en del af 1 holdstruppen, især hvis de sælger Sly.
Håber helt vildt at han snart er tilbage på træningsbanen og bliver en del af 1 holdstruppen, især hvis de sælger Sly.
Tror ikke vi kommer til at se noget til ham i denne sæson, var han ikke dømt ude resten af sæsonen? 
-
TrueWolfMidt
Man kan komme langt på viljestyrke !TrueWolfMidt skrev:Hvorfor får vi ingen udmeldinger om hvordan Mads Hvilsom har det ????
Han skulle have været på løbebånd d. 5 december, hvilket er meget positivt.
SÅ håber stadig på et lille mirakel, at han snart, så småt kan træne med 1 holdet, men det kan da godt ske, at det er at skyde langt over målet.
Håber på hurtig bedring til ham.
Knægten har overrevet sin korsbånd, viljestyrke eller ej så er der en naturlig og ikke mindst lang healingsperiode ved sådan en skade. Hvis Mads er begyndt at træne på løbebånd samt cykle er den en positiv start, men derfra og til at betræde græsset og sparke til en bold er der altså lang vej...TrueWolfMidt skrev:
Man kan komme langt på viljestyrke !
Han skulle have været på løbebånd d. 5 december, hvilket er meget positivt.
Jeg har i mit side-erhverv som håndboldtræner, set en del ødelagte knæ herunder korsbåndsskader, og det er en skade som er utrolig svær at forcerer sig tilbage fra, med mindre at du er en amerikansk super-atlet der får en ekstra sprøjte i ny og næ for at komme sig hurtigere..
Jeg er sikker på, at FCM nok skal melde noget ud når Mads er ved at være klar til at træne igen - Ellers er jeg ret sikker på, at i kan få stillet jeres spørgsmål ved en af trænerne efter en træning hvis i skulle besidde den mulighed at besøge sådan en
Jeg troede egentlig at Mads Hvilsom var udlejet til en eller anden 1. div. klub?
er det blevet ophævet efter skaden eller hvordan ser det ud?
er det blevet ophævet efter skaden eller hvordan ser det ud?