Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
uschel

Re: Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Indlæg af uschel »

Jesper BW1100 vil gve dig ret i at julle ikke var hovedansvarlig for det kollaps vi så i forsvaret men det kommer vist an på hvordan man vender og drejer det. Hamsik scorede fra højreside, underligt nok dækket op af Lars J og ikke Juelsgaard, og Indlægget til Guldan kom også fra højrekanten.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Niklaes skrev:Øv, jeg havde sådan håbet at hans længsel efter at få debut, ikke ville påvirke hans spil! Men tak for svaret :)
Det kan dog også være, at det hænger sammen med Morten Olsens dessiner. Men jeg så heller ikke kampen, så er der nogen kloge folk der kan vurdere hvor han evt. står i forhold til en Simon Poulsen eller Nicolai Boilesen..?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Simon Poulsen må være klart førstevalg, pt.

Mon ikke udtagelsen, og kampen, var et forsøg fra Olsen på at give Jesper et nyt skub fremad i udviklingen, det er meget sjældent at spillere er faste på holdet fra første kamp, og det tror jeg heller ikke Jesper er. Men han har nu været udtaget en række gange, og med debuten er hans position absolut styrket.
Jeg tror Olsen satser på at debuten kan give Jesper en transfer.

Jeg synes Jesper gjorde det rigtig godt. Første kamp er altid speciel, det er sjældent der en spiller folder sig ud, det tager ofte en længere række kampe. Så giv tid, og forsætter Jesper sin udvikling og evt. skifter til en god klub som vil give ham chancen, så kan alt ske.

Men hvad med Leon Jessen, mon det skyldes han "kun" spiller i 2. bundesliga? Han er jo ellers en spiller der minder meget om Jesper, masser af iver og gode raids, og meget mere sikker bagud end Simon Poulsen.

Besvar