Seriously - så både spiller han og ser ud som en tøs!
Tim Janssen
- FCM Fan nr. 1
Re: Tim Janssen
Kunne de ikke tilkalde en fåreklipper fra Ringkøbing til at fjerne Tim Janssens manke?

Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Og så har du et avatar billede af en Maradona med en ordentlig gang fåremanke på toppen - Klovn!!FCM Fan nr. 1 skrev:Kunne de ikke tilkalde en fåreklipper fra Ringkøbing til at fjerne Tim Janssens manke?
Skal da lige love for at Janssen får lukket munden på alle kritikere idag! Det er klasse det han har lavet i den første halve time.
- Helt enig!WBW skrev:Skal da lige love for at Janssen får lukket munden på alle kritikere idag! Det er klasse det han har lavet i den første halve time.
Syntes klart han var kampens bedste idag, hvis han havde været heldig kunne han have fået lavet et lille hattrick
Vil godt holde med jer i at at han gjorde det godt idag og det er ren utur at han ikke har heldet til at de to chancer går ind, men kampens bedste må da helt sikkert være julle, syntas virkelig han leverer en konge insats idagnico5405 skrev:- Helt enig!WBW skrev:år indlove for at Janssen får lukket munden på alle kritikere idag! Det er klasse det han har lavet i den første halve time.
Syntes klart han var kampens bedste idag, hvis han havde været heldig kunne han have fået lavet et lille hattrick
Synes da også han præsterede på et højt niveau i dag, men kampens spiller synes jeg helt klart man bør sætte på enten albæk eller poulsen. Julle spillede godt i dag, men han har bare et højt niveau for tiden, og lavede derfor ikke noget ekstra-ordinært.cameo1977 skrev:Vil godt holde med jer i at at han gjorde det godt idag og det er ren utur at han ikke har heldet til at de to chancer går ind, men kampens bedste må da helt sikkert være julle, syntas virkelig han leverer en konge insats idagnico5405 skrev:- Helt enig!WBW skrev:år indlove for at Janssen får lukket munden på alle kritikere idag! Det er klasse det han har lavet i den første halve time.
Super af janssen!!
Nu syntes jeg nu nok det havde været et bedre "svar" til kritikerne, hvis han havde scoret på de 2 kæmpechancer som de fleste miniputter havde garnet pånico5405 skrev:- Helt enig!WBW skrev:Skal da lige love for at Janssen får lukket munden på alle kritikere idag! Det er klasse det han har lavet i den første halve time.
Syntes dog han fungerede langt bedre nede i banen og kik langt bedre med i spillet end de tidligere kampe og samtidigt kæmpede han også meget bedre og på alle de punkter var det langt bedre end tidligere.
Men der skal simpelthen laves langt flere mål på de kæmpechancer han får, statistikken hedder vel 1 mål på 7-8 100% chancer nu. Det er det han er hentet for..
Helt uenig. Han var klasse i 1. halvleg, og faldt så ned på gammelt niveau i 2. halvleg.nico5405 skrev:- Helt enig!WBW skrev:Skal da lige love for at Janssen får lukket munden på alle kritikere idag! Det er klasse det han har lavet i den første halve time.
Kan han finde niveauet fra 1. halvleg, er jeg parat til at æde min kritik af manden.
Men indtil der vil jeg vove påstanden, at selv blinde høns finder korn ind i mellem.
( Baba lavede engang hattrick i en OB kamp, og blev forgudet herinde, hvorefter han ikke scorede flere mål den sæson.)
Lad os nu se Janssen an, et mål gør ingen mesterskab.
Er uenig i at han faldt i niveau i 2.halvleg, dog kunne man godt se at han var rimelig træt de sidste 15-20 min.ArneR skrev: Helt uenig. Han var klasse i 1. halvleg, og faldt så ned på gammelt niveau i 2. halvleg.
Kan han finde niveauet fra 1. halvleg, er jeg parat til at æde min kritik af manden.
Men indtil der vil jeg vove påstanden, at selv blinde høns finder korn ind i mellem.
( Baba lavede engang hattrick i en OB kamp, og blev forgudet herinde, hvorefter han ikke scorede flere mål den sæson.)
Lad os nu se Janssen an, et mål gør ingen mesterskab.
Han fungerede perfekt som opspilsstation, og mindes ikke at han en eneste gang mistede den når han fik bolden spillet op på sig.
Desuden så var det dejligt at se at vi har en angriber der ikke bare vinder hovedstødsdueller mod forsvaret, men også formår at dirigere bolden hen til en medspiller og ikke bare header den i blinde.
Og det med de brændte chancer går mig nu ikke så meget på, det vigtigste er at vi har fået en angriber der er altid er at finde i boksen og som kommer frem til de store chancer.
Skarpheden er meget lettere at træne, end det er at træne evnen til at placere sig rigtigt inde i boksen, og komme frem til chancerne.
Høvdingen af Herning
- FCM Fan nr. 1
Dagens indsats helt klart godkendt med pil opad.
Et mål og en assist, samt vandt mange dueller. Faldt dog igennem i 2. halvleg, og brændte nogle store chancer.
Det ændrer dog ikke ved et helhedsbillede af hans hidtil bedste kamp i FCM trøjen.
Men...
Derfor bør han stadig få fjernet sin manke IMO
Et mål og en assist, samt vandt mange dueller. Faldt dog igennem i 2. halvleg, og brændte nogle store chancer.
Det ændrer dog ikke ved et helhedsbillede af hans hidtil bedste kamp i FCM trøjen.
Men...
Derfor bør han stadig få fjernet sin manke IMO
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- Administrator
Nu vil jeg lige påtale at Tims frisure er debatteret rigeligt. Denne tråd er til debat om hans indsats på banen, hans udseende lader vi lige ligge fremover. Tak.
En rigtig fin lang artikel med Tim Janssen: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... -lufter-ud
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er der nogle som ved hvordan det går med hans skade?
Er der en mulighed for at han kan spille med imod Young boys?
Er der en mulighed for at han kan spille med imod Young boys?