ørgaard online

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: ørgaard online

Indlæg af 974 »

fisker skrev:tror i har forståelse for at, jeg ikke kan nævne spilleremner her i et offentligt forum???, men det er efter hånden længe siden jeg har været i dialog med jer, så jeg foreslår i ringer til kØlbæk,hvorefter jeg afsætter nogle timer, enten på dette forum eller ved personligt fremmøde, hvor i kan skyde fra højre og venstre. ørgaard
Hej Jens

Super flot at du gider at stille op til "øretæver" her på Graven... :-)

Det er klart at det er nedtrykkende at skulle læse alle de kommentarer der kommer efter så stor en skuffelse, som jo er mindst lige så stor for jer som for os andre!

God ide med en debataften inden sommerferien - jeg tror mange har brug for at få nogle flere ord på "den sorte tråd" og hvordan det i det hele taget kører i FCM

mvh
Altoriso / BWEast

fisker

Indlæg af fisker »

Vedr. Frank, ja det gjorde også ondt her at Frank skulle forlade os, men Frank var som jeg udtalte i avisen, blevet tilbudt en længere varende aftle, hvilket vi ikke kunne tilbyde. Så ja det gjorde ondt. kan huske da vi lavede den første kontrakt på en madras på det gl. stadion i Herning, så der er gode dage og dårlige legeledes i mit job. Med hensyn til det kommende transfer vindue, ja tror vi bliver rimelig aktive, men udbud og efterspørgsel er altid svær at forudsige. forstod du dette kryptiske svar.

Simon

Indlæg af Simon »

Hej Jens

Hvorfor kalder du dig "fisker"?

Vi kan ikke lide fiskere...

CV

Indlæg af CV »

fisker skrev:. Så ja det gjorde ondt. kan huske da vi lavede den første kontrakt på en madras på det gl. stadion i Herning.

DA FUCK!?!?!?!?! :shock:

974

Indlæg af 974 »

Simon skrev:Hej Jens

Hvorfor kalder du dig "fisker"?

Vi kan ikke lide fiskere...
Så alle de gæve fiskere fra det vestjyske midtjylland der pligttro kommer på land for at se FCM spille - dem kan vi ikke lide ?? ;-)

Måske Ørgaard hedder Fisker til mellemnavn ?

Har har også i de tidligere år hedder Ulvefar, men det var heller så populært åbenbart :-)

fisker

Indlæg af fisker »

det er første gang jeg bruger graven, men jeg får det rettet.

Dog læser jeg alle jeres indlæg hver uge.

Der er et par stykker af jer, som jeg gerne ser møde op til en personlig duel, hvorefter jeg forventer de indtager en lidt mere positiv indgangs vinkel til virklighedens verden??

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

fisker skrev:tror i har forståelse for at, jeg ikke kan nævne spilleremner her i et offentligt forum???
Det har vi bestemt - og fra min side var de nærgående spørgsmål også tænkt som en test, da det jo er logisk at du ikke kan udtale dig om transfers og personalemæssige forhold på et offentligt forum.

På det mere generelle plan, så synes jeg Hvasser spørgsmål vedr den 'sorte tråd' er meget relevant.

- Har vi de rette spillertyper pt?
- Hvor mange pladser mangler vi spillere til?
- Kommer de udefra eller nedefra?
- Er den 'sorte tråd´ baseret på små hurtige angribere eller er der brug for en Frank-klon?
- Synes du fremskridtene med implementeringen af den 'sorte tråd' har været tilfredsstillende her i foråret?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hej Ørgaard, hvor meget styr har du på FCMs finanser?

Er det rigtigt at formode at salget af Reid formodentlig reddede FCM fra en kapitaludvidelse eller det der var værre?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

og hvem skal vi forvente snart at se fra akademiet i førsteholdstruppen? Ud over Hvilsom, er der så andre på vej her til sommer?

fisker

Indlæg af fisker »

hej Kent

ja, du siger det rigtige, men du stiller ligeledes nogle spørgsmål, som er kurs påvirkende???. Prøver alligevel

Ja, vi vil se spillere komme udfra nok også i det kommende vindue.

Spillere nedefra, ja tror vi for et gennembrud fra Rasmus C, Kasper H, og Jesper L i næste sæson, men for mange unge på en gang, kan dog give ubalance til holdet. Vores 93 virker meget lovende men de skal først integreres i truppen hen over næste sæson.

fisker

Indlæg af fisker »

Med hensyn til den "soret tråd" nej det er ikke kun små hurtige sorte". Meget bliver misforstået når man taler stil??. den korte version er presfodbold, hvilket kan praktiseres højt som lavt på banen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Tak for svar, er der ikke flere fra årgang 92 som vi skal regne med?

Hvad med afrikanerne Semiu, Adebayo og Jacob et eller andet, er de næste generations Rilwan, Izunna og Sly?

fisker

Indlæg af fisker »

hej Sylvester

Vedr. Winston, ja salget var rigtig godt, men kapitaludvidelse nej dette har ikke været et tema. Dog må vi alle erkende at finaskrisen også ramte FCM, men vi er godt på vej til at få løst denne problematik.

Jeg vender lige det hele med kølbæk imorgen, hvorefter vi enten arrangerer en debat aften på graven eller et fan-aften. Godnat til alle har et tidligt møde imorgen. det var hyggeligt at snakke med jer. mvh ørgaard

fisker

Indlæg af fisker »

ja, der er flere spændende emner i årgang 92, (kock, Søgaard bla)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hej Jens

Jeg ved godt, at du har været inde på hvorfor både Frank og Ilsø røg i vinterens transfervindue, men jeg har bare ikke helt forståelse for at vi lader dem begge smutte, uden at hente nogle erstatninger? - jeg ved godt, at vi i truppen har unge angribere, og jeg ved også godt, at vi i Midtjylland vil og skal satse på egne spillere, men ingen af dem var prøvet på højste niveau, så personligt mener jeg, at vi der lidt solgte den 2. plads vi var inden i kampen om?

Og nu hvor vi er inde på målsætninger, synes du så ikke nogle gange, at I har meldt lidt for offensivt ud, når I har sat målene op før en ny sæson? - jeg husker blandt andet, at en af grundende til at Erik Rasmussen smuttede, var fordi han mente målene var for store, med de midler han havde til rådighed?

Og et spørgsmål, jeg tror jeg stiller på alles vegne: HVORNÅR FORLÆNGER I KONTRAKTEN MED THYGE? Han viser jo gang på gang, at han er blandt vores bedste spillere, samtidig med at han ALTID går forrest, både i kamp og til træning.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Besvar