Er lige kommet hjem til en computer hurtigt, og vil i frustration lige skrive et indlæg, selvom det nok ikke er så klogt!
negatvt:
- Hold nu kæft hvor er Lange en nar.
- Jeg synes det er underligt meget af FCM's spil skal baseres på høje indlæg, når det er det man har udtalt man ikke vil i dette system. Og at man så har solgt sin mest hovedstødsfarlige spiller - farlige frank. Det er for mig underligt. Man har jo ikke nogle hovedstødsfarlige personer i feltet! Hvis man vil spille et så offensivt system, så skal man også kunne score en masse mål, fordi man åbner også for modstanderen scorer, det må man ligesom tage med, når man spiller så offensivt system. Så er det bare træls, at man ikke rigtig er i besiddelse af nogle angriberer som selv kommer til noget og scorer!
- Noget andet negativt er, at jeg efterhånden synes det er rigtig mange kampe, hvor man ser FCM kommer sløve ud til kampen, og først virkelig går til den når de enten kommer bagud (i dette tilfælde 2-0 , som H. Folkeblad også skriver), eller kan afgøre kampen 1-0. det ville være rart, at se de kommer mere agressivt ud til kampen!
Positivt:
-Kanon flot spil de sidste 20-25 min., hvor man blot savner en angriber.
- Hvilsom scorer et dejligt mål, hvilket man må håbe åbner op for flere scoringer
Synes egentlig bare det er en kamp igen, hvor det kommer til udtryk man mangler lidt i angrebet. Der kommer for mange fejlafleveringer, og Esbjerg ender med at være først på alting. Først til sidst åbner FCM deres prangende spil, og for så også et fortjent mål.
Undskyld hvis nogle bliver lidt irriteret på mig over dette negative indlæg, men som mange andre ude på stadion, blev jeg også lidt små irriteret

Specielt over Lange, mon TV-billederne fanger den provokation han sendte til os fans?
Efter denne agressive kamp mellem spillerne, tror jeg satme godt FCM kan tage til fiskerbyen og give dem nogle tæsk, virkelig vise hvem der har det største talent. det var lige før der var slåskamp mellem esbjergspillerne og FCMspillerne, specielt julle og trælse filme-lange.
Jeg undskylder hvis der er stavefejl, ser nemlig også lige CL nu, og det der multi tærske halløj er ikke lige mig, medmindre det er en øl i den ene hånd og en pølse i den anden.